Separate names with a comma.
stable eller nightly ?
tveksamt men fråga, man vet aldrig...
Ja!
hmmmmmmm gula sidorna kanske ?????!!!! Gulasidorna-mobilrep-Lund :)
"widget locker" och "missed it!"
lättast är väl flasha in det i cwm Galaxy S2 Modem
Testa Hyper, snarlik Cog (den är även bättre,enligt mig)
Ren och enkel.. [SPOILER]
ja, vill också se en skärmdump... ..undrar också vad du menar med "vanligt användande"... :)
ok!... bra det :)
japp.. flashad :) uppdaterar första posten imorrn.. Skickat med ett samarbete mellan Tapatalk och min S2'a.
får snart tillbaka min S1'a då ska det "meckas" ....
finns länk på devs XDA tråd
hehe... gissar på mellan 14:42-14:49 då :P
n-117 finns väl inte än... hittar det inte iallafall.....
ja i cwm -- och nix, du flashar ju bara in temat... lägg temat på sd (zip) starta mobil i recovery läge install zip from sdcard choose zip from...
Flasha som vanligt i CWM
hur svårt är det att googla? http://blog.slickwraps.com/2011/09/28/samsung-galaxy-ii-slickwraps/
"lite surf i sängen"?? O_o
Håller fullständigt med dig där.... visst kan man väl försöka minska batteriförbrukningen med ROM's, kernels mm men det får ju inte gå till...
Det verkar ha fått ett ordentligt lass denna gång då... :) Skickat med ett samarbete mellan Tapatalk och min S2'a.
KI8 Skickat med ett samarbete mellan Tapatalk och min S2'a.
...beställde min 14/9 fick det 21/11 .... ett samtal till Dustin och batteri kom på en dag... Mycket konstig.....tydligen så om jag inte hade...
Som sagt, du har ju en tråd om detta redan..' *låser*
svettipung tar över tråden och sköter uppdateringen av ROMlistan.
kör med lp, go, tw och adw.. klockren att ha olika uppsättningar..med olika wall och apps... homeswitcher är min bästa vän :-) Skickat med ett...
hehe!! så sant.... så du menar att du kommer lägga upp en film på din tjej härnäst.. ;P
Ge dig nu, ett inlägg till om detta och jag varnar dig..
Ursäkta men, det var inte snyggt... men som många har sagt före mig -smaken är som baken ( | )
hahahaha... o_O
..ja, men detta är ju bara en beta, kommer väl att fyllas på med mer..
Första Post uppdaterad. ....en Beta finns nu om ni vill testa
*låst*
Om det är någon som är intresserad av att ta över tråden och aktivt uppdatera ROMlistan, så PM'a mig så ordnar vi det... :)
Du kan ju göra en factory reset först... Settings > Privat > Återställing till fabriksdata (all data på mobil raderas)
yes... äntligen kom paket från dustin (lång väntan)
som brukligt så står vi eniga.. :) Skickat med ett samarbete mellan Tapatalk och min S2'a.
TJK kerneln verkar strömsnålare om man jämför för med twd.. kör vidare och testar... Skickat med ett samarbete mellan Tapatalk och min S2'a.
ja, så är det ju.... miss av mig ...trodde han/hon hade cwm redan....
Äntligen är mitt påväg efter en "frågestund" ;) med dustin igår...