Separate names with a comma.
Vet att jag är lite efter alla andra, men jävlar va snabb den är! inte ett lagg nånstans! däremot är kontakterna lite fuckade, det får jag kika...
Tänkte bara bumpa tråden, samt tipsa om spelet yumsters som är kul och funkar bra på plattan!
Tänkte bara tipsa om spelet yumsters som funkar bra, och är roligt =)
den är lätt värd 1500 spänn! video funkar bra, touch är som den är med tanke på att den är res. Men bra ändå. Plus att den snart är haxxad!
Verkar funka utmärkt hitills. Grymt initiativ casey!
Fett! Ska prova ikväll efter middagen =) och disken =(
Har du lust att dela med dig av apk'n? Hittar den inte nu. ..
Sorry, tänkte mig inte för...
En fix för buggen som gör att apparaten inte stendör någon? Segt som fan att behöva reseta den varje gång vid uppstart...
har gjort en soft root med en app som jag inte minns vad den heter. Men det kanske inte duger? vet ej..
I enhetshanteraren väljer du att installera/uppdatera drivrutin. Sen väljer du bara mappen där drivrutinerna för ditt os. Typ.
Det var precis det jag menade. Tack!
Jag har provat med setcpu, dock utan ftamgång. Men så är jag verkligen ingen expert heller...
Ok, en dum fråga då.. Har inte kört nån modaco-rom innan, men funkar det med clockwork recovery? har ingen chans att prova nu när jag är bortrest...
Ok, kewl!
Tänk på att usb-debugging ska vara urbockat.. Kommer inte ihåg hur det ser ut riktigt nu , men det räcker att peka på mappen där drivrutinerna...
Det här verkar vara något för mig! Har du lust att ladda upp filen igen madeli?
borde absolut vara ett underforum för ROM. typ så här: Desire m. root/ROM + andra trådar för rootade nallar Desire allmänt Desire frågor...
Nice!
hur laddar man ner nya kartor till ett crackat Navigon då?
har inte upplevt nån frysning, men däremot är min täckning obefintlig ibland, helt omotiverat. kanske borde byta radio? någon som vet nån bra?...
Prova att installera drivrutinerna från enhetshanteraren i kontrollpanelen, funkade för mig.
Nice, testade så fort jag kom hem från jobbet. Skulle va fett om man kunde flasha 2.2 el 2.3 snart!
Har ofta samma problem. Finns allt kvar när man startar med reset?
patchen funkar bra, ett aannat alternativ är ju alltid root...
funkar perfekt med min HD-rom =) bara att ladda ner & installera apk direkt.
är det någon som kört setcpu på sin M7?
hahaha nu lyckades jag krympa minneskortet med 1 gb, men inte utöka den andra, det failade totalt. imorgon köper jag ett nytt minneskort och...
körde in en gammal version jag hade på minneskortet, v.12, och nu funkar luren igen. men den hittar inte minneskortet, det är skrivskyddat....
Hur vet man om man har s-on eller off då?
Bra idé!
Om det är någon som förstår något av gparted och hur man gör, får denna person gärna förklara för mig!
Synkar inte mina kontakter med facefuck.com eehh facebook längre, och inga mer fc i kontakter.
com.android.htc contacts FC någon?
jo, fast vad gör man i praktiken? appdata som försvinner och sånt? äsch, jag testar =)
Har ju gjort en slags root på min m7, innebär det att jag skulle kunna klocka upp den med tex setcpu? skulle det ge något med tanke på det klena...
Läste nånstans på xda att man kunde testa att rensa dalvik-cache och att det skulle hjälpa kanske. Fast jag vet inte vad det betyder i praktiken,...
Kolla i htc hub i telefonen, testa sen att logga in på nätet igen, funkade för mig. Däremot får jag fc hela tiden när jag försöker redigera...
aha ok.. rootade för första gången idag, så jag är lite ny på detta.... :o
med andra ord tog du INTE rensa caxhe & data?