Separate names with a comma.
Jag stör mig inte alls på det. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Android är "gammalt" varje gång det kommer ny hårdvara med nya finesser. Så det är Android som måste anpassas till hårdvaran inte tvärtom... Sent...
Jag tror att alla har problem med GPSen, men den funkar olika bra på olika platser... Har testat några SGS med samma firmware och samtliga har...
Android är trevligt, men det lider av samma problem som Linux. Inget i operativsystemet använder alla funktioner som finns i hårdvaran....
Provat att vänta i nån timme eller så? Ibland kan omstarter ta evigheter beroende på vad man gjort. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Alltså om du installerar ROM Manager från market, startar den och klickar på "Starta om i Recoveryläge" behöver du inte hålla in några knappar för...
Nej
Du borde kunna komma in i recovery från rom manager iallafall? Men det blir ju inte så roligt om något går fel när du håller på.
Kanske för att du lagt den i /sdcard/sd och inte i /sdcard/?
Peka den till nått annat som inte fungerar istället för att spamma offentliga ntp-servrar med trafik de inte är avsedda för då...
Dra ur laddare/USB-sladd och prova igen.
Välkommen. Jag föreslår att du använder telefonen som den är så du lär dig hur den fungerar, och sen kommer hit och drar dina nybörjarfrågor om du...
Ursäkta?? Sa du något?? Det piper i öronen så jag har lite svårt att tyda vad du säger... ;)
Det är inget fel på synken mellan kontakter och facebook på min telefon... (XXJF3 firmware) Fast det kanske är synk med den officiella...
Ditt externa minneskort är i /sdcard/sd/
Den ska vara i /sdcard. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Vettigare att lägga den i /system/app dock... Det är ju inte svårt att radera den själv om man vill avroota. Sent using my Personal Dis-organizer...
En fabriksåterställning tar INTE bort root. Sent using my Personal Dis-organizer GT-I9000
Kan rekommendera Tasker. Går att köpa via paypal (så du behöver inte köra market hacks). Går att installera som trial (7 dagar) om man gör en...
Inte för att jag tror det gör någon skillnad ifall de faktiskt lovat något eller inte: - Källa Problemet är förmodligen att de inte hade en...
Det är samsung-firmware vill jag minnas... Kan vara Samsung-Firmware eller Samsung-firmware också. :P EDIT: Lösenordet på filen är: (eftersom...
Det hjälper om du skriver vilket operativsystem du kör på datorn...
Gå in i Root Explorer, bläddra till /system/etc, Titta på knappen längst upp på skärmen och klicka på den om det står "Mount R/W" på den.
Oj, hur KAN de?? Efter att du gjort en så fin tråd och allt, hur vågar de? Såklart satt de bara och väntade på denna tråd innan de gjorde...
Spela upp klarar det förmodligen utan problem. Spela in på det är mindre säkert.
Spel som labyrinth är flitiga användare av sensorerna så det är inte så konstigt. :D
Du köper inte betalappar med marketaccess, den ger dig bara tillgång till apparna i market. 1) Kör MarketAccess, välj providers - T-Mobile US...
Men SD-Card speed tester testar det INTERNA SD-kortet, inte det externa, så du har ingen anledning att jubla... SDcardbenchmark låter användaren...
Den interna facebook-synken i touchwiz för kontakter/kalender funkar för mig.
Det är förmodligen någon app som pollar sensorerna med jämna mellanrum. Har du något igång som kan tänkas dra nytta av hur telefonen är orienterad...
Du kan ladda ner tidigare köpta appar från market även utan marketfix . De finns listade under "Hämtningar". Byt dessutom till marketaccess...
Körde du ext2 eller ext3?
Varför inte? Telefonen är multitouch, och det gör skillnaden mellan virtuellt och äkta tangentbord mindre. :)
Förutom då att det envisas med att vara tvärtom när jag kopplar in min. Det är lite störande tycker jag. :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ta bort lite mellanslag där det finns fler efter varandra så går det bra. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Inga problem. Det är lite lustigt att man behöver fabriksåterställa en telefon som borde vara fabriksinställd när man får den...
Från home: tryck menyknappen, inställningar, privat, Återställning till fabriksdata.
Vad är det som går så långsamt att man behöver 20% mer processorkraft? :)
Det är ett vanligt problem med trasiga videofiler. ;) Jag har inga sådana problem med det jag spelar in. Prova göra en fabriksåterställning på...
Ta bort lite mellanslag på nått väldigt tomt ställe... :) Sent from my personal disorganizer GT-I9000