Separate names with a comma.
ca pris? skulle kunna ha den för delar
@sydeu , har själv skickat pm till @CaptainC . Kan du låta oss reda ut vad vi vill?
sorry,men har en annan värsting på gång
då var det roliga slut(går vidare till annan android telefon) o nu vill jag sälja min Huawei Honor 8 Blå komplett i kartong med alla tillbehör +...
köar
då får man väl utbytes enhet?
Kan ju alltid höra med huawei
3 mån skärmgaranti :-) kontakta huawei bara
ca pris?
samma fabrik
kan du skicka några bilder?finns det nåt garanti kvar?
ute efter en billig/bra GPS klocka (den skall kunna logga avstånd ,kunna se löpnings mönstret på pc) ex Tom Tom runner 2 osv skriv vad du har...
custom roms är tyvärr många som önskar men Huawei släpper inte källkoderna :-(
har dbrand skinn
är det dual sim?
@ilsk3n . bor nära dig så affären kan göras snabbt
när avslutar du budgivningen?
har den svenska?
Bjuder 3000
jepp, värt en uppgradering allt är bättre(förrutom baksidan i glas, men har skal på väg)
inte så kul att ALLA köper en blå ehehhehe
... ...
den kostar ju 1599 ny på Ica !
dem går för strax över 3000 på tradera = 500kr rätt ner i fickan
tjenare ,sorry men svärfar hade köpt tel redan
skicka pm
jag håller med
har båda telefonerna det känns direkt att 8 är snabbare än 7 bättre kamera, bättre batteritid det enda som jag är lite missnöjd med är att den...
du kan köpa en honor 8 helt utan abbonemang hos tele2(butik) bytar du in nån gammal tel så kostar en honor 8 endast 2499kr (jag gjorde så) bra...
500 inkl frakt?
ok, tack men jag avstår drar tillbaka mitt bud
finns det svenska som språk i Mui8?
jag är oxå mkt nöjd med batteritiden telefonen igång sedan 07.00 o nu 15,20 har jag 72% kvar wifi på, bluetooth,gps samt 2 olika sim operatörer i...
Är kameran bra? Hur är batteritiden?är hemknappen fjädrande som på samsung?
kan bjuda 2kkr
kör alla med dual sim eller enkel sim + sd kort? hur mkt SOT får ni ut i så fall med dual sim?
hämtade ut min idag,måste säga att det är stor skillnad mot honor 7 kameran är grym(i mina ögon), snabb fingertrycksläsare aningen hal, men får...
tack för infot, alla skriver ju att öppetköp inte gäller vid bruten förpackning.. Bra att veta TY @220volt
inte om den är öppnad