Separate names with a comma.
Froda:
Den svarade att den var Google assistenten.
Jag vet inte hur jag kollar det? Eftersom TuneIn fortfarande fungerar om jag lägger till "på TuneIn" i kommandot så trodde jag inte det men...
Det har alltid fungerat för mig att säga "Spela P1" till min Home mini för att streama P1 från TuneIn. Igår så började den istället att svara med...
Det är nog rätt odramatiskt. Lagret har skötts av Kuehne Nagel hittills och nu byter de leverantör till Postnord. Förhoppningsvis så är det inget...
Jag tycker att Amex största problem är att de betalar så bra för värvningar så att det inte går att lita på de omdömen som användarna ger om hur...
Uppdatera gärna när du vet hur det gick.
Jag undrar om inte Toyota friserar sanningen lite där. I och med att Tele2:s 2G-nät är borta så kommer eCall-enheten automatiskt att använda det...
Det där lät ju mycket mer långtgående än vad jag någonsin förstått att såna tjänster får tillgång till. Betyder det att de kan hämta vad de vill...
Du behöver skatta för det i Sverige. Här kan du räkna på det. Räkna om utländska inkomster | Skatteverket Det är inte bokstavligt...
Har du fått erbjudande om premium? 2,9% på ett rörligt konto är ju attraktivt, men det verkar väldigt diffust om man verkligen får erbjudande om det.
Tycker dock att det finns ett problem i hur kortföretagen tolkar reglerna. Om man gör ett köp på internet som man tror är helt legitimt och...
Jag åkte också på en blåsning häromveckan, dock med Morrows kreditkort. Det var ett litet belopp på €10. Det köpet gick igenom men direkt när jag...
Jag har precis satt in pengar där, och det har fungerat smidigt. De kör någon standard bankprogramvara. Har du använt Moank eller Qred så är...
Ny kampanj 100:- rabatt när du handlar för 500:- Gäller mellan 14/12-20/12 på varor som listas på länken nedan. Använd kod: GODJUL i kassan....
Från PRASpar: Det återstår att se om de förändrar räntan att motsvara den ökade bindningen. Det är ju ett tag sen de var relevanta räntemässigt.
Det var ju lite intressant. Jag fick också den 7:e och eftersom det var precis en månad bort tänkte jag att de aviserar en månad innan. Men det...
Arbetsväst storlek:M (även S är bra pris) 113:03 Säljs av Amazon [SPOILER]
Jag kommer också ihåg att jag varit med om det förut men mitt minne är inte klart att det var Komplett/Morrow som gjorde så. Spontant skulle jag...
Jag tycker det är obegripligt att Morrow börjat med de här konstigheterna igen. I min värld så skulle jag tycka att risken att befintliga kunder...
Nu är det inte så mycket tid kvar av året och fortfarande så är det ingen som fått sin T1-telefon.
Jag kör Brave och har Skandia och har aldrig haft de problem du beskriver. Av felmeddelanden så skulle man ju tro att det är nåt problem med ditt...
Tidigare när de höll på så här så fick jag aldrig höjningen automatiskt. Kontaktade man dem och frågade så höjde de direkt. Irriterande, men testa...
Carnegie lägger ned sitt sparkonto den 15/12. Ingen större förlust, de var väl relevanta ett par veckor efter lanseringen, och sänkte sen.
Jag använder Right Dialer, främst för att man kan anpassa den mer. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodwy.dialer
Hoistspars höjning blev kort, den 5/11 så sänker de igen. Vi justerar följande sparräntor fr.o.m. 5 november 2025. Nya sparräntor blir följande:...
Förutom att det inte finns några kontor att besöka så skulle jag säga att det inte finns några nackdelar. I det stora hela så har du fortfarande...
Hoist höjer lite igen: Vi justerar följande sparräntor fr.o.m. 24 oktober 2025. Nya sparräntor blir: • Sparkonto Fast 6 månader 3,00% (nuvarande...
Om man har pengar hos Hoistspar så kan det vara värt att logga in och se över sina val vad gäller återinvestering. De gör om hur det fungerar.
Ok, då förstår jag hur det hänger ihop.
Kan man välja det? De få gånger jag chattat med dem så har det verkat högst slumpmässigt om jag hamnat hos den engelska eller den svenska. Denna...
Jag hade en lite intressant diskussion med kundtjänst idag. Jag beställde ett 12-pack tandkräm som de hade till ett väldigt bra pris. Tror inte...
Jag fick också en liten utbetalning och Evraz som var det sista innehavet som var blockat pga ryska sanktioner har försvunnit, så det var nog...
Brixo sänker till 2,75% (-0,25) den 1/10. Nya konton som öppnas idag får ännu lite lägre 2,55%
Hoistspar gör en liten sänkning:
Intressant, det hade gått mig förbi. Det kanske är ytterligare en "kommer snart" funktion :). Men jag tror nog också att de dragit men inte visar...
En liten uppdatering om Brixo, det verkar i alla fall som de jobbar på att lösa de initiala konstigheterna. Inloggningen är nu delad så det finns...
Idag så fick jag mina pengar utbetalda.
Det blir bara värre. De senaste bilderna som de släppt på T1-telefonen på X, och sen raderat, visade sig vara en S25 Ultra instoppat i ett...
Undrar om de håller på med en marknadsundersökning för att kolla av intresset och vad folk kan tänkas betala? Jag har inget sånt erbjudande i...