Separate names with a comma.
som rubriken lyder är jag ute efter en bärbar Krav: HDMI samt någorlunda bra batteritid skriv gärna vad ni har samt pris har swish
frugan vill oxå ha en edge så jag tar gärna bägge :-)
jag är intresserad av 1st, kan swisha omgående(den bör vara olåst)
950
hur länge har du budgivning?
Köpte en Nexus 6 av @PatricF , bra säljare, snabbt skickat, snabb på att svara, rekommenderas till alla
samma här ,nexus 6
1400?
Köpte steam konto från @Dreas , allt funkade som det skulle. bra kontakt, bra säljare, Rekommenderas
hur länge kör du med bud?
hej börjar med 500 + frakt
barnen är super nöjda(även jag) har testa Hallon, o det är inte så stor skillnad. Vimla har bra(snabb support)
tjenare har hela familjen hos Vimla barnen kör på "barn " abb 60 samtal(som läggs i pott(sparas) om man inte förbrukar dessa) 2GB surf samt 600...
hej skickar du bet info i PM,(swishar över)
som rubriken lyder är jag ute efter galaxy s6(primärt) alt s6 edge skall vara olåst kan ev vara lite risig(endast ram o baksida) skriv gärna...
bjuder 70
mkt mräkligt, jag hade opo o jag hade inte dual sim på den hade både int o kina versionen
finns det oneplus one med dual sim?
bjuder 650kr + frakt
finns den kvar eller du sålde den till selko?
ok
hej bjuder 1050 inkl frakt(skicka lätt)
@scrappy , fick du sålt telefonen? annars är jag intresserad
jag är intresserad, kan swisha
jag gjorde testet precis, allt funkar bra på min honor 7 (numed MM 6.0)
Yepp, endast kartong med manualer som tillhör en nexus 6
har en Nexus 6 kartong som blivit över. bra skick manualler 32gb modellen finns att hämta allt att den skickas iväg Har Swish o referenser
jag har kvar mitt från fabriken, hur nöjd som helst :-)
aningen stor, 20Mpix kameran kunde ha presterat bättre(viktigt för mig) tråkigt tangentbord mkt bra batteri välspenderade pengar på denna telefon
brukar faktiskt inte läsa klart instruktionerna(har flashat om en del) men man lär sig nåt nytt varje dag
upplever telefonen rappare emellanåt, men annars inte större skillnad saknar bara gästkonto på Honors MM
flyttade över filerna till sd kort, uppdaterade o sedan fick jag fel på "paketet", startade om telefonen o ändå så fick jag MM 6.0 märkligt, men...
funkade hur bra som helst på min one+ x samt utan problem på min hono r7 nu(bytar data trafik ofta)
jag hade problem med bank id på min One+ x, men det löste sig efter ca 1 vecka med nån mindre uppdatering från One+ på min Honor 7 så funkar det...
ni som har uppdaterat, hur tycker ni MM känns? hur är batteritiden? har man gästkonto i MM?
men denna "tyska" versionen, är väl till honor 7 dual sim??
1:gen finns strax utanför HBG
tjenare 3000 + frakt?
hej har en nexus 7 3g + wifi 32GB mkt bra skick, komplett i kartong kan det vara något?
hej, hur länge har du budgivningen?? jag kan börja med 1000kr