Separate names with a comma.
Apple skulle stämma alla som har bilar med fyra hjul o.s.v. De skulle endast tillåta bilar med tre hjul eller mindre, fem hjul eller mer; frånsatt...
Imorn ska jag köpa skyrim. Så mycket som jag spelar det får det fan vara värt. Bättre att lägga 355 kr på det än att lägga allt på onyttigheter :p...
Stryk iPhone och skriv iOS :)
ಠ_ಠ Hmm.. ICS eller CM9 ICS. Det är frågan..
Är ni billigare än droidstuff så kommer det nog gå bra :)
Sluta rka eller snusa – tips, std och rdgivning via telefon :)
Det är det nog inte. När jag skulle skapa en återställnings-CD så skulle det krävas 16 flyttbara medier av det jag hade i laptopen (en CD-skiva),...
Varför i hela friden skulle de göra det? Bara KÖP ett paket obrända skivor. Jag kan garantera dig att de inte kostar en förmögenhet! Bränn då...
Världen är uppbyggd av pengar. De skickar inte med en skiva med W7 för det är ju extra utgifter för dem. De vill helt enkelt hålla kostnaderna nere.
Du borde skaffa kylplatta till laptopen eller annat externt kylmedium.
Hade missat det du skrev. Jag förstår vad du menar. Om du vill att jag fortare skall svara, så kan du köra med mention-funktionen. Jag har...
The Expendables 2 (2012) - IMDb Mission: Impossible - Ghost Protocol (2012) - IMDb
Dessa byxor var tydligen blekta och beskjutna med hagel :p
Ni som röker, röker ni ett paket om dagen? Om en paket kostar 50 kr, så sparar ni 1500 kr per 30 dagar på att låta bli. Det kan i sin tur bli en...
Den är uppe i version 9, 10 och 11 nu. Mozilla-gänget byter versionsnummer på Firefox lika ofta som gemene man byter kalsonger. Opera duger,...
Hackint0sh Support
Jaha, ja, back on Chrome igen. Med Firefox vägrade XDA's "quick reply button" att fungera, och det om något går inte att leva utan.
http://goo.gl/6xfLO
Eller en 40" 3D-LED
Alltså Apple, är de helt inavlade eller? Apple Thunderbolt Display 27" - Bildskrm - Hitta lgsta pris, omdmen och information Cirkapris 8300 kr....
Kan tänka mig det. Försäljarjävlar som vill kränga det dyraste ^^
Det var verkligen billigt :)
Fråga Hund;, förespråkaren av Arch Linux :p
Du kör ju "linux-grejs" på din Arc ;)
Word. När jag ominstallerade (Nåja, fabrikåterställde) min laptop så kunde jag knappt tro att jag upplevt datorn så snabb. Bara Acers "lullull"...
Risken? Ja, du kan bli åtalad för fildelning eftersom du bryter mot svensk lag. Även om du kan bli det så innebär inte det att risken inte är...
Tänk pengar! Pengar, pengar, pengar! Ett paket om dagen är ungefär hela 1000 kr på en månad. 1000 kr. Det är en äckligt dyr hobby och bara...
Klart du kan sluta röka! I have faith in you! Barbie; Sent from my Nexus One using Tapatalk
Fundas Samsung Galaxy S Ferrari Hittade detta fast på spanska versionen. Sidan verkar skum. Omdömen enligt prisjakt:...
Samsung I9100 Galaxy S 2 Ferrari California Series Skal - Rd
>> Back on Firefox.
Är det bara för mig som javascript inte vill fungera i Google Chrome trots att det är aktiverat i inställningar?
Ja, det låter som om det vore så dags nu för en liten uppdatering :p Vilken dator blev det?
Skulle inte du köpa den där telefonen du tjötat om i en vecka nu?
Jag kör en app som heter BatteryCalibration och den använder sig av Airpush-reklam. Körde en "permanent opt out" som Ziq; tipsade om och verkar...
Enligt Teknikmagasinets hemsida så hade de inga i lager i någon fysisk butik, utan endast internetlager.
Beror på vilken CM7 du tänker lägga in. Jag har ICS-partition med blackrose på min N1 eftersom jag körde ICS förut, pch samuaz's CM7-ROM fungerar...
Varsågod :) Gjorde själv detta innan jag skrev guiden med ett sd-kort jag precis fick, fast jag skaffade ext4 :p
Have you tried putting in a custom ROM?