Separate names with a comma.
Om batteriet tar slut på en timme är det fel på telefonen eller så har du nån applikation som drar slut på batteriet, men en timme verkar lite...
Ja, om man litar på att det faktiskt är vad de utger det för att vara. Känns som att det egentligen bara borde vara att ändra i nån liten fil...
Finns inte svensk swype i originalfirmware. Det är bara att bita ihop och använda samsungs tangentbord (eller ladda ner något annat) tills...
Jag ger Samsung ett par veckor till innan jag tar till det tunga artilleriet. :)
Sorry. Har inte käkat frukost ännu. ;) Fick för mig att du försökte pika mig genom att påpeka att det inte finns nån XEEJF3 ROM släppt, men...
Det låter bara burkigt och knappt förståeligt i min SGS (och alla andra telefoner jag haft) när den jag ringer/som ringer till mig har en iPhone....
Och vad har det med mitt inlägg att göra? Filen som heter "I9000XXJF3" har CSC I9000SWCJF3 i. Om man flashat om CSC i en svensk telefon behöver...
Det är bara länkar till apparna man kan ha där (så du inte tror man kan ha en "körande" kontaktlista på en panel, vilket skulle vara en...
Det finns inget bästa sätt. Poängen är att du ska kunna använda dem som du vill. Jag använder 4 paneler. 1. Konfigureringspanel, snabblänk till...
Det finns ingen officiell firmware-uppdatering ännu.
Sketcher är ett kul ritprogram. Man kan inte ladda sparade bilder och sånt, men det är väldigt speciellt. :)
Jag har dock CSC XEEJF3 i min svenskköpta telefon och i detta paket finns SWCJF3.
Jag hade inga problem att hitta det. Men google funkar genom att registrera länkar i första hand, vilket gör att korrekta källangivelser på...
Tycker de ser bra ut. Men det är enbart av praktiska skäl jag ens överväger att köpa något sådant, telefonen känns perfekt i storlek som den är....
Räkna med att få starta om mobilen ofta om du kör apndroid. Man får ofta problem att koppla upp på 3g igen efter att ha kört wifi. Det är samma...
Det är bra om man anger källa när man skriver denna typ av inlägg.
Starta om din router. Om du inte har en massa specialinställningar i routern rekommenderar jag en fabriksreset på den. Det löste mina WiFi-problem.
Tycker det är tråkigare att folk inte är intresserade nog för att skilja äpplen från päron. Ingen går till en verkstad och säger "ratten är sämre...
"Ska" använda? Uhm.. Den man gillar. :) Själv använder jag Weather widget av Thomware. Tycker den är snyggare än Snowstorm, men det är en...
Många tror att jorden är 6000 år gammal också. Problemet har inget med "prestandan" på minnet att göra, vilket visas av att man kan göra...
Hårdvaran har inga problem med latens. Det är programvaran som bidrar med det. Det är precis som du beskriver. Jag har hela tiden sagt att touchen...
GPUn har INGENTING med touchkänslighet att göra. GPUn ritar saker på skärmen. När det av någon anledning blir fördröjningar mellan ditt finger och...
Pratat tyst om? Lagproblemet är väldokumenterat både här och på andra siter. GPS och 3G problemen har också tagits upp i massor av trådar. Vilka...
Jag gjorde gjorde en fabriksåterställning på min router så slutade telefonen koppla ner WiFi hela tiden.
Jämför du streck eller hur långt från routern du kan vara innan det bryter? Det är bara det senare som faktiskt betyder något. iPhone har fulat...
Det är som att säga att de senaste grafikkorten från ATI/NVIDIA är sämre än ett 10 år gammalt matroxkort för att matroxkortet ritar snabbare i...
Enkel? Knappast. Enkelt vore att installera en apk och allt var klart. Det är en komplicerad lösning som inte är problemfri.
Skumt, mitt Netgear CG3100 vill inte hittas när jag knappar in med dolt SSID... Fast jag tog ju förståss inte bort min vanliga "öppen SSID...
Eftersom du hade fel blev det ointressant och alla borde skita i det menar du? Ja, och 50 helsidor Applereklam under ett år är betydligt mer...
Det verkar inte gå att manuellt ansluta till en dold SSID. Det fungerar dock efter att jag kört appen "HiddenSSID enabler" som finns på market.
Du verkar ha en del att lära om hur folk presenterar saker när mycket står på spel. Hoppas du inte är röstmyndig ännu. Apple är en väldigt stor...
Wikipedia har en ganska bra artikel om multi-touch. Finns källhänvisningar i artikeln också. Det är rätt begränsat med videos från före...
Det kunde jag göra med min Ericsson T28 i slutet på 90talet. Vore ju eländigt om en modern smartphone inte fixade det.
Om den är osynlig måste du naturligtvis aktivera kopplingen manuellt. Har dock inte provat detta så det kan vara så att det finns nån bugg som gör...
I dagens läge är jag böjd att hålla med. Jag anser dock att priset (att bli låst till Apple) är för högt. Android är en öppen plattform, vilket...
Uhm, vilka svenska uppdateringar/garantier i sverige får du med en Nexus?
Jag gissar på att de arbetar bort problemet helt i Froyo istället. Om det görs något alls i uppdateringen som kommer så är det förmodligen att...
Jag har inte sett dig källange något för dina påståenden. Betyder det att ingen (iallafall inte du själv) tror på dig heller?
Visst. Det driver utvecklingen vidare, men det tillför inget nytt. Det var inte Apple som utvecklade multitouch, inte ens knipzoomen, de har...
iPhone har inte tillfört någonting som inte fanns innan. Det enda Apple gjort är att lägga allt i en snygg och förhållandevis stabil förpackning.