Separate names with a comma.
Säljes helt nya då jag fick de med min s25 ultra. Pris 1500kr eller högstbjudande fram till imorgon kl 23.59. Kan skickas eller mötas upp i...
Har massvis med airtag. Efter att ha bytt till samsung från apple har jag ingen användning för de. Önskar byta mot smarttag från samsung.
Finns det några bilder eller riktiga kor tpå dessa gröna orangea varianter?
Funderar på att köpa en home mini. Har en Samsung soundbar med inbyggd spotify connect. Kommer jag kunna få det så att jag kan börja spela musik...
Jag har problem, hur stänger man av den dumma funktionen som gör att när man swipar eller drar helt plötsligt försöker markera yta som den gör ett...
Säljer min Samsung s8 64 GB då jag fått en ny telefon av jobbet. Ingår kvitto, snabbladdare och kartong. I fint skick då jag använt skal. Detta...
Säljer min Samsung s7 guld som är köpt för cirka 1 år och någon månad sedan från Tele2. Inga repor på skärmen. Finns några små stöt märken på...
Säljer nu min smart klocka där kvitto, kartong, laddare, orginal läder armband och nytt keramiskt svart band ingår. Sitter skärmskydd på som jag...
Jag sitter som ansvarig över telefonin i företaget jag arbetar på. Vi har kört iphone hela tiden förutom jag själv som gillar android mer. Men...
Är egentligen nöjd med min rätt nya (cirka 3 månader gamla) s2 gear classic men sugen att testa en annan klocka nu. Har allt som ingår som laddare...
Säljes då jag köpte en samsung s7. Har kvitto och den hade en liten spricka på bak och framsida i ena hörnet så precis varit inne hos Sony på...
Säljer min iPhone 6s 64gb rymdgrå. Lite använt i super skick. Alltid haft ett fodral runt den. Inga repor eller något. Skinnfodral ingår....
Fick en gratis på mitt företag men går inte att byta tyvärr så vill byta min plus mot en vanlig som har 64 gb. Plusen jag har är rymdgrå och helt...
Nu finns Google play edition av ultran! http://blogs.sonymobile.com/2013/12/10/introducing-sony-z-ultra-google-play-edition/ Sent from my C6903...
Hur lurar jag appar osv att jag är i Sverige? För jag försöker se sport i viaplay men får felmeddelande att det inte går att se från denna...
Jag kan inte installera appar på min z1 som jag laddat ner som inte finns i play store, jag hat bockat i installera från okända källor men när jag...
Hej, Jag har nyss fått min z1 men jag lyckas inte få igång mobildata. Wifi fungerar utan problem, men det kommer aldrig nån indikering på data...
Säljer samsung s4 vit olåst. Cirka 4 månader sedan jag köpte den. Inga repor på skärmen och fin i övrigt. Har lagt in google edition android...
Hej, funderar på att istället för att köpa en ny laptop/dator hemma köpa en surfplatta istället. Har tankarna på samsungs nya variant som kommer...
Tänkte vi kunde göra en tråd om nya plattan som kommer från samsung snart. Här är lite information om den: Galaxy Note 10.1 (2014 Edition)...
Hej, Jag funderar på att köpa mig en platta och gillar verkligen designen på sony plattan och har läst bra betyg om den. Men nu ser jag att...
Hej, Säljer nu min s3a som är i fint skick och inköpt hösten 2012. Det ingår även ett extra gummi skal som extra skydd till den. Alla...
Hej, nån som vet hur det går att uppdatera telefonen efter man använt cf auto root, när jag söker efter uppdateringar nu så kommer ett meddelande...
Hej jag har en samsung s3 och undrar om det finns något program som man kan se sina emails och kalender i liknande outlook 2010 i windows 7....
Tjena, jag har ett problem, får inte den inbyggda fjärrstyrningen att funka (samsung dive lr va den nu heter) När jag går inte på inställningen...
Hej, har använt odin för att installera uppdateringar med 4.1 för min s3 innan när alla läckta beta romar var ute. Men lagt in original 4.1 romen...
På min s2a så vibrera den lite och blev ett meddelande i notifikations fältet på android om jag fick en avisering att nåt hänt på facebook, men på...
Hej säljer min s2a då jag köpt en s3a. Den är i bra skick nån liten repa på hörnerna på den och en lite liten repa på displayen men som endast ses...
Hej jag har en s2 nu men beställt en s3a som är påväg. Så tänkte fråga om jag loggar in på mitt google konto med s3an sedan laddar den ner alla...
Hej, min samsung s3 startar bil läge av sig själv rätt ofta, vad kan det bero på ? Hur blir jag av med det? Det är original room och har testat...
hehe skoja :teeth:
Har Htc one x 4g? Ifall inte finns det nån information att htc planerar att släppa någorlunda snart iaf en 4g lur ?
Verkar som tele2 reagera på tre:s kampanj, nu får man maxi 4g tillexempel med samsung s2 lte för 345 kr i månaden (mobilen ingår gratis) Frågan...
Hej jag har rootat min telefon och även installerat rom manager och via den laddad ner clockwork recovery. Jag har testat både att sedan starta...
Ja min samsung s2a har fått en del problem så jag ska testa en fabriksåterställning, jag har säkerhetskopierat allt med kies, men jag undrar hur...
Ja min mobil har helt plötsligt börja starta voice talk av sig själv och även sätter sig i billäge av sig själv ibland va det nu innebär ? hur...
Hej har köpt mig en samsung s2 och har lite frågor som jag vore tacksam för hjälp med. I samtalsloggen kan man välja att visa missade samtal,...
Jag sitter på en Desire och gillar den verkligen, men börjar bli lite små sugen på en ny lur, men det kanske är värt och vänta lite. Så jag...
Tjena jag undrar om det finns nåt kryptering program till mobilen som funkar typ som truecrypt gör till datorn, tacksam för tips :)
Hej jag har fått in en hel del Htc desire crystal case. Säljes för endast 100kr st + portoavgift går även att hämta i göteborg så slipper man...