Separate names with a comma.
Widgetlocker !!!
Perfekt... öppnade paket, installerade batteri och SIM... in med ROOT! Tack för guide och länkar!
Tack för all hjälp, men nu byter jag forum... S II inhandlad... Så nu slipper ni mig här, hoppas vi ses :)
Ja, nu har jag inhandlat en II'a... niiice!! :)
I9000 Australia GT-I9000HKKSXA I9000 Australia Optus GT-I9000HKAOPS I9000 Australia Virgin GT-I9000HKAXSA I9000 Austria A1...
ot: lägg mobil på något mjukt, så hörs inte vibrationen...
@ Jakay: hehe.. ;)
Haha... vi gör så tråget... tittar in här på lördag å skålar med dig... ha det fint :)
Ok.. tråget... lite väl hårda och inte så bra formulerat från min sida.. ber om ursäkt... hoppas ni som får buggen får allt löst snarast...
.. varför är detta ett korkat inlägg? "Ladda bat. Fullt... in med ny fräsh rom med odin.eller vad du nu gör?!!..CWM... rensa batt. Statt... kör...
förstår inte allt j-a gnäll på batt. i SGS... Har kört en jävla massa olika ROM's och tycker skillnaden är marginell.. men iofs så vet jag att det...
gå till elofs lathund och lägg in stock.. leta reda på Juwes tråd här på SD, där hittar du vad du behöver.... Lycka till... :) Du verkar ju inte...
Tack för den hackeron :)
vem vill trycka in sense... ? alla jag känner som kör htc hatar sense... men men , det är ju alltid roligt att testa olika flashningar, skulle...
det går att komma förbi detta med rätt ROM :)
sådär ser mitt ut också.... typ
Grattis neddie :) sköt om familj... romarna ligger kvar å väntar på dig.... :)
jag menade bilden på smide inomhus med Juwe och naturbild från cm7...
du kan ju inte jämföra dessa 2 bilder... ena bilden tagen i mörk skitig smedja... :p Nytagen bild ute, med inga special inställningar... Juwes [IMG]
haha..:p .... ja, jag är inte så säker på hur mycket bättre batt.tiden är faktiskt... "plastpigg" pajjade nästan direkt så allt har blivit...
har ett 3000mAh liggande som jag nästan aldrig använder... mobilen blir 1.5 cm tjock mot orginal... backstycket som följde med batt. var inte...
...så de kunde inte byta dessa när den var in på service? eller skulle det bli för dyrt? what? what?
ja... jag står också å tvekar... juwe's vs cm7 ... faan! ..fast det är ju bra att det finns alternativ...så blir alla på "tårna".. och gör bara...
Någon ville ha ett foto från Juwes.. Bild tagen inomhus i ett inte allt för ljus Smedja.. :) [IMG]
hahahaha!!! ... fantastiskt!!
ja, körde länge med lpp... men började "fladdra" mellan olika launchers..och av en slump blev det till slut adw ex... och är man van med något är...
Jag vet att du inte tycker om adw ex..men den fixar storleken på alla ikoner... Jag tycker adw "kickar" det flesta launcher i arslet 24/7 :)
Pixel Pattern Dark Wallpaper från Zedge..
Vill bara säga att detta forum håller världsklass. Det är mycket bra folk som hänger här på sin fritid och hjälper folk med både stora och små...
good for you.... :) ..men flashning av div. ROM's som är så kul.... (..du vet inte vad du missar)
jo... har kört cm7 förut och var väldigt nöjd... det verkar som cirkeln sluter sig och man är tillbaka till cm7'an igen... jag får ta tag i detta...
hahaha... ja, jag får väl göra det... har nog suttit lite för länge med Juwe nu, måste in med något nytt igen... ;)
tack för svar... men har kollat på uot sidan och där finns bara batterimätaren verkar det som... ...borde gå att "trycka in" Rover Cyan tema i...
hej, jag har batterimätaren men vill gärna ha resten... finns de att flasha in separat utan att lägga in ett helt nytt tema? [IMG]
Härligt, wuqqs.. :)
jag kör med Juwes 4.3.1 + moddat Paul Diddy tema... .. batteri visaren finns att dl på XDA.... (kommer dock inte ihåg vart) Kommer säkert...
Hyffsat fel forum du är på nu.... men det är väl bara att lägga "skiten" på sd kortet...