Separate names with a comma.
foppax10; Lägg ner.
@ klagofolket Om ni stör er så himla mycket på vad DevStaff skriver, så kan ni väl lätt och enkelt blockera honom? Då syns inga inlägg från...
Ni som är äldre och mer erfarna, hur fungerar det med inbetalning till ens bankkonto? Om jag skall få en inbetalning (från en annan bank) som...
Nja, den är lite tvetydig. Visst, vi har yttrandefrihet i Sverige, men man får ändå inte säga vad man vill :p
neaaa93; plus halva swedroid :p DreamHawk; nej hon står för frakten, men jag ska smsa henne fraktpriset när jag kollat upp det
Japp det måste han såvida han inte än en gång gör vad han gjorde.
DreamHawk; hon skickar över pengarna efter 16 då hon slutat jobba och jag slutar 11.45 så tid finns att kolla upp sånt lilla du :)
Facemeat; har vi någon bubbelplast kvar? vad kostar ett mediumbrev?
jag kommer få min ipod såld ^^ en person skall skicka över pengar och så fort jag ser det på mitt bankkonto så skickar jag iPoden. hur kan man...
någon som har tips på vad man kan göra för att fräscha upp iPoden lite? typ putsa den?
Tyvärr finns det allt för få butiker här i Oskarshamn där man kan klämma på varor. Vi har ej Tre, men vi har telia.
Försöker du alltså ladda batterier som ej är uppladdningsbara? Detta kommer sluta skitbra.
Skyrim, BF3, Saints Row 3, sen kanske något mer spel. Nu funkar den helt plötsligt för honom! Med största säkerhet har vi kommit fram till att...
Vad är det komiska? Fanns inte ens ett roligt inslag i händelsen.
Det måste vara en person i alla fall eftersom du frågar "Vem"
En som går på sitt motionsband/löpband/rullband.
Det är som sagt helt slumpmässigt. Ibland kan han spela i 1 timme, ibland två timmar.
Jo, en rom gör man, annat har jag inte sagt. Dock sade jag att man i så fall inte gör en EGEN rom.
Fast så gör du ingen egen rom, så ta inte åt dig äran. Du baserar din rom på den nobodyAtall gjort, vilket innebär att du tar en del från den...
Det är ett ihopplock.
Tror han är 12, och det märks.
Fattish? Du menar fetisch?
Alltså den dör helt random, och nästan exakt efter sju sekunder startar den om. Om jag inte missminner så kan det bero på en trasig psu. Vad...
Min kompis har en dator som stängs av och efter sju sekunder startar om, och den gör så hela tiden. Vad kan vara fel?
Hoppas det blir rätt denna gång då :)
Spökar? Knappast. SwiftKey lär sig av dig. Stava fel ofta, och SwiftKey lär sig att alltid skriva just så.
*adventspyntat* Rätta aldrig någons stavning för att sedan stava fel själv. Vi har, i alla fall en ljusstake.
Går dåligt. :/ Överklocka. Då får du se på grejer! ;)
Kanske är för att du kör en Nightly?
Någon som vet om det på Facebook är möjligt att göra så att ens inlägg inte visas för en viss person utan att blocka denna person från sin Facebook?
Vadan ditt utbrott, då?
Lägg ner. Har det ännu inte slagit dig att man kan ha en del produktiva posts utan att det behöver vara post-jagning? Om jag inte minns fel så...
Sense3, tror jag den heter ;)
Sluta feltolka allt.
Det gör du rätt i :) Orka bläddra igenom alla sidor. Det skrivs kanske 20 sidor på den tiden en normal person går i skolan/jobbar.
Kanske man kan, men förglömmas skall icke att denna tråd heter Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden, vilket betyder att man får prata om i stort...
Familjeliv verkar vara en sida fylld med troll.
WX5; vet du någon som vill köpa en iPod som den face har fast 32gb minne för 1500?
Hattstället? ;)
Någon som har bra alternativ på sidor man lätt kan kränga iDerps på? helst ett ställe där allmänheten inte har IQ skolåda, d.v.s. inavlade...