Separate names with a comma.
Det handlar om att man inte vill att ens produkter ska användas på ett undermåligt sätt. Inte konstigt alls.
Pixel 10 har en betydligt klenare GPU än Pixel 9 så problemet blir nog ännu större där.
Inte om man vill utveckla produkter med nån sorts heder i behåll. Vissa tillverkare släpper inte vilket skit som helst bara för att det ska...
Det man älskar med Apple Watch är hur den fungerar tillsammans med andra Apple-produkter. Det är det som är Apple Watch. Det skulle aldrig bli...
Eller om man erbjuder väldigt bra produkter.
[img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 23mm, 0.01s, f/1.7, ISO 160, 50.33MP)
[img] [img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 23mm, f/1.7, ISO 100, 12.47MP) [img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera,...
[img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, GCam Magellan, 3x, 70mm, 0.06s, f/2.14, ISO 4654, 12.13MP)
[img] Oppo Find X8 Ultra (Stock camera, 3x, 70mm, 0.0333s, f/2.1408, ISO 200, 50.33MP)
Det var mer än jag visste. Om det stämmer är det ju totalt skräp. Jag trodde M9 var ett läge som hade mindre efterbehandling, absolut inte en...
Föredrar Gcam här. Ser mer levande ut i färgerna och fina detaljer.
3500
6x till 10x :ehm: Om det stämmer håller jag hårt i min FX8U.
Det har inte läckt några riktiga bilder, bara koncept baserat på rykten. Jag såg bilderna också, kan inte tänka mig att Oppo skulle släppa en så...
Tror tyvärr inte att det är något fel utan bara hur dåligt den funkar. Varit likadant på alla mina Pixel-telefoner.
[img] Oppo Find X8 Ultra (GCam Magellan, 3x, 70mm, 0.06s, f/2.14, ISO 2087, 12.58MP)
Perfekt att ha en burk Gevalia om man får oväntat besök!
[img] Oppo Find X8 Ultra (GCam Magellan, 3x, 70mm, 0.02s, f/2.14, ISO 591, 12.58MP) [img] Oppo Find X8 Ultra (GCam Magellan, 3x, 70mm, 0.06s,...
Skål (om det finns fler helgarbetare här som tar lördag idag...) [img] Oppo Find X8 Ultra (GCam Magellan, 3x, 70mm, 0.64s, f/2.14, ISO 93, 12.58MP)
DSLR-känsla med denna Gcam. [IMG] Oppo Find X8 Ultra (GCam, 3x, 70mm, 1.06s, f/2.14, ISO 118, 12.58MP) [IMG] Oppo Find X8 Ultra (GCam, 6x,...
Håller helt med om ringen. Efter att ha kollat lite Youtubevideos så ser man att den är precis lika värdelös som "kameraknappen" som många...
[img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 23mm, 5s, f/1.7, ISO 263, 12.58MP)
Magiskt!
Det har den inte. Pixel 10-serien är enda Android med inbyggda magneter.
P8P är inte i närheten så välvd som t.ex. Vivo X200 Ultra. Men P10 Pro är verkligen helt platt.
Ska ni köpa denna telefon, välj LEICA-edition. Den har ett ganska grymt bildläge som kallas "M9" som ger väldigt detaljerade bilder utan aggressiv...
P8P har svagt rundade kanter som gör det svårare att få på skärmskydd t.ex.
Det finns några saker som är bättre (subjektivt): - Platt skärm - Mer ljusstark skärm - Magsafe I övrigt är det mesta likadant. Spelar du...
Absolut, men det är ju trevligt om det kan stängas av. Om man ändå ska låta AI "regenerera" bilden så behövs inte en flaggskeppshårdvara....
Jag har faktiskt inte testat Honor så det är möjligt att det är ännu värre där. Dock vet jag inte om de platsar under beskrivningen...
Vivo är utan tvekan den flitigaste användaren av AI i sin image pipeline och det går inte att stänga av som användare. Det är en trist utveckling...
I dåligt ljus är det ett måste men i bra dagsljus går det bra med vanlig HDR+.
Kul att du fick igång den. Japp, LMC 8.4 kraschar på Oppo Find X8 Ultra utan conf. Jag skulle ha skrivit en rad om hur man får igång det inser...
Om nån rockar denna fantastiska mobil och är sugen att testa min Gcam så lägger jag ut min conf här. Massivt lyft mot stock och bilder som har...
@Mannlicherman Hur är den redigerad?
Ja, nåt konstigt är det runt personen helt klart.
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, GCam, 6x, 131mm, 0.04s, f/3.26, ISO 1762, 12.47MP)
Finns ju en del som påverkar hur snabbt batterikapaciteten minskar. Men om du har aktiverat alla funktioner som tillverkaren rekommenderar...
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, GCam, 1x, 23mm, 0.06s, f/1.7, ISO 2247, 12.47MP) Edit: Dumma forum som inte accepterar bilder av hög...
Nja. Vivo kör alldeles för hårt med generativ AI i sin mjukvara. Inget jag gillar alls. Helt ok att använda AI för denoise/remosaick men inte mer...