Separate names with a comma.
Till mig så dom att dom inte skickar ut nya sim kort till gratis användare Jag fick inte det när behövde ett nytt för ca 1 år sedan. Dom så bara...
Säg det till mig [IMG]
Med startups menar du nya företag o inte nya telefoner från ett känt företag så som Goolge?
Det stämmer bra. 20 år för att köpa alkohol. Vad har ni för gräns i Japan?
Nope, Samsung
o där dog microSD kortet i Moton :/
Hur ser ditt tracking nummer ut i starten?
Återkom gärna o säg om den hittade :)
Samma här. Den tillsammans med PostNord, då jag kan få ut en digital AVI då, om den skickas med PostNord i Sverige
Testa Deliveries Package Tracker: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.orrs.deliveries den har hittat till o med Send From China...
Mjo. Allt som inte har med Apple o göra ska man inte ta allt för seriöst. Vad säger du om det som dom skriver här? Håller du med eller inte?
Det var inte ett litet hopp
Och iVerge är alltid lika positiva till Google http://www.theverge.com/2015/10/1/9422405/google-android-nexus-5x-6p-phones-ads
HP's gamla? JO, visserligen, men den har t.ex. HP's nya, snabba BIOS dock, vilket är trevligt. Han fick: en Intel Celeron Dual Core på 1.9GHz och...
Vad hade du för användarnamn innan Ascii? När bytte du till det? för jag kan inte komma på ditt tidigare namn
Datorn är ca 5 år gammal. Den har en i3 370M i sig och Intel HD Grafik. Dock är den ändå väldigt smidig o ha med sig överallt. 14" dator. Denna...
Vad för Macbook storlek är det där? 15"? Just nu ser det ut så här hos mig [IMG] När jag använder min bärbara så ser den ut så här [IMG]
@Sweden2: Jag har dock aldrig lyckat att somna med datorn i sängen, utan datorn har alltid stått på bord, vilket är skönt :)
Nu så får jag inte gå på kollot mer, så nu är inte det ett problem mer. Det finns ett veckoschema där Paul skriver när han ska streama under...
Mjo. och det är lite irriterande när man somnar med datorn och streamen igång på kollot, då jag delar internet från mobilen/surfplattan till...
Du vill inte veta hur många gånger jag har somnat med datorn igång med streamen igång. Särskilt när jag var på kollot
Mjo. Då har jag iallafall något o göra :)
Okej. Jag har följt han på både YT och Twitch i 2.5 år snart. Ser i stort sett alla Twitch streams
@Sweden2: Hur ofta ser du på han på Twtich då? Alla sändningar?
Jävlar. Okej. Jag har följt han i snart 2.5 år
En Twitch Streamer som heter Squirrel. Han heter Paul
Ah, det var du som hette sverige2 då. Hur länge har du följt han?
Haha, du ser också på han :)
Bland annat att i USA så visas det där utan moms, sedan troligtvis att dollarn har blivit starkare
Jo, jag vet :)
Visst bodde du i Stockholm? För här där jag är, är det lugnt som utahelvete
Vad har du nu gjort ;)
Ah. Okej
Vad är skillnaden mellan Pro o icke pro?
Visste inte ens att det fanns LTE versioner av Surface överhuvudtaget
Med din otur så kommer väl telefon vara böjd eller något liknande när du köper den isåfall
Skulle väl säga 5k minst
Okej. Tack ändå för vad dom hette
@Ascii: Har du någon länk där du köpte dina usb type c kablar från Amazon UK? Har dom stöd för USB 3?
NJA. Det var 500:- för 32 istället för 16 på Nexus 5 och 64 istället för 32 på Nexus 6. Tänkte om dom kan fortsätta på det spåret