Separate names with a comma.
Sitter å pillar, har kommit så långt hittils: [IMG] ADW Ex Valles HoneyComb Theme (Flashat) Ändrad Wall från Valles Icons: Blue/Black Froyo Style...
HALLÅ!!! detta inlägg var från 2010... man var visst tvungen att roota för att ta screens på den tiden... ....och varför drar du upp detta NU ?...
<3 Darky <3 så bra, så lätt, så snyggt!!
Jappse=Kung :)
Vart hittar jag theman som jag kan flasha in...?? letar och letar ...men är antingen blind eller dum... (snarare båda..) var hittar jag tex...
aha, tack för svar Zethor.. :)
hur ändra färg på batteri och wifi.. har nu grönt, vill ha grå... kör Darky's 9.4 och kryssade i "grå" i Darky Rom Appen innan installation,...
@4305ms: smart lägga Circle battery widget runt klockan.... :) STORT tack!
klockrent.... :)
ny igen då ;P [IMG] ADW EX WindowsPhoneIcons Minimalistisk text AnalogClock Collection Folder Organizer Dark Pattern wallpaper Beautiful Widget...
samma fråga, fast i en annan tråd.... men svaret är: Laggfix är disablad.... (gå in i recovery och enable)
du flashade väl in CyanogenMod 7 som det står att du kör på, det är väl bara göra det igen...
OT: Tierp!!!!!, Skärplinge här..... flasha om...
Varför upplever jag sån jävla skillnad på om jag har voodoo på eller av då?
enorm skillnad på/av med voodoo på min..... allt flyter på mycket snabbare... Vet att inte Q ska tas till vid jämförelse men... Voodoo av 1050...
Hmm... på min blev det en väsentlig skillnad....
1520 Darky's 9.3 Voodoo
hahaha...jag är en mupp, kört darky 9.3 i en vecka utan att "enabla" voodoo... NU: Swiiiiiish Trevlig helg till alla..... @Speedyidol: dra ner...
..då förstår jag att du känner en så stor skillnad...
Skyfire är bäst enligt mig....
enkelt är bra, men det e roligt att "vrida & vända" på allt också.. :)
<3 Härligt !!
Undrar om det är stor skillnad på denna och darky's 9.3 ? JS5 JPY JP9
Nya offiella samsung från kies?
500!!!! Damn... ;p
Mycket sämre uppkoppling mot alla nät.. går tillbaka till äldre v. eller så kör jag in nya offiella från samsung... faan också...förstod att jag...
lägg in zip på telefon. Installera Darky Rom från market. Installera från appen...
NY: [IMG] ADW EX Gingerbread Theme Analog Clock Collection Folder Organizer OneSeven Pro Pixel Pattern Background från Zedge
så, uppdaterat till 9.3 från 8.0... så jävla skönt med en "wipe".. :)
Skyfire... bäst! lätt att skifta mellan desktop/mobil... flash: yes!
Skyfire tycker jag är klockren.... har testat de flesta men stannar på skyfire tillvidare!!
lika här men allt annat fungerar, det är bara när man ska in i inställningar det blir stop!
ge er nu för fan, klart det inte går att jämföra mot en Systemkamera... tycker testet dock visar att det går att ta hyggliga bilder med SGS......
Finns det ingen "lista" på alla "små-finesser"... annars det kanske skulle vara dags att ordna en sådan..?!
hockey widgeten ??? tell me more, please!
Varför är du på detta forum när du har en HTC ? ..men det e klart, förstår dig.. du vill tro att du har en Galaxy ;P
oj, den homescreen'en var det ett tag sen jag använde... Beautiful widget rakt av.. circle battery iconer längst ner är hämtade på nätet.....
Snyggt, den tar vi sa polisen.... Läckert med twoscreen wallen och minimalistic text sådär.... :)
det lättaste är att du installerar någon launcher, Launcher pro och adw är väl de populäraste...
Du är kung Remain... nu funkar allt igen!! Tack!!!