Separate names with a comma.
Söker 2st billiga iphones till päronen då deras gamla iphone 3:or börjar ge sig. Kan köpas med sprucken skärm/något annat defekt också!...
Vadå S9:an kommer ju va som Iphone 7->8 så inga funderingar där , denna kurvade skärmen kommer stanna ;) Notering till alla ser ju helst att...
Båda , kört utan skal då jag ogillar det. dvs normalt slitage om man har telefonen utan skal/skärmskydd
Sätter om priset till köp nu på 4000kr då flera personer har ändrat sig / fått lite förhinder att fullfölja sina bud
Skicket är normal anvädning , dvs mikrorepor som syns vid extremt solljus , den är använd sen inköpsdatumet. men annars inget nämnvärt Angående...
Noterat , avslutar budgivningen imorgon 18:00 och kontaktar köparen för o skicka det på måndag :) , frakt tillkommer såklart på bud!
La in 3500kr som en början då :)
Bud :)
Säljer min S8 Artic silver då jag tänkte behålla en oneplus 5 istället bilder nedan inköpt via comviq i samband med förlängning av abonnemang...
Mitt förslag då?
Endast benchmarkad OP5? 64GB dock CN plugg på laddaren så man får köpa en konverterare eller annan laddare :) , har även en S8 använd.
Tänkte 4k för den :)
Har en S8:a artic silver bra skick med alla tillbehör , köpt från Comviq 2017-06-15
En oneplus 5 64GB svart endast benchmarkad, 3500kr? :)
En Oneplus 5 64GB svart är inte av intresse? Endast startad och benchmarkad för att se så den inte är fake :)
Kan en Oneplus 5 vara intressant? Oöppnad fast dock utan laddare?
Får ursäkta sent svar inte fått något notismail när folk citerat/pm:at :( , avslutar budgivningen nu på EM när jag kommer hem
Kan en OP5 64GB oöppnad vara av intresse?
Skulle eventuellt en S8 alt OP5 vara intressant? Och hur mycket pengar pratar vi mellan?
Örebro :)
Stämmer bra :) fick massor av annat smått o gott också, vill folk ha bilder osv så skicka ett SMS så skickar jag upp dom på begäran
Stämmer , noterat :)
Kinesisk plug så man får använda en laddare man har eller köpa en ny orginal laddare.
Hejsan säljer en Oneplugs 5 64GB svart - Köpt ifrån WISH(bara startad o benchmarkad) var tänkt till en kompis som skulle köpa den men då wish...
Har en Elephone p9000 som jag kan sälja iväg för 1000kr inkl frakt dock har jag ej org laddaren kvar bara kabeln men kartongen osv finns kvar....
Har 2st 850 EVO 500GB :) 1100kr/st och jag återkommer med exakt ålder. Finns på 072 589 39 14 diskarna finns i Örebro men skickas såklart
Pris om du skulle sälja?
Okej lite dyrt med tanke på att det inte är 3T men jag får se om det kommer någon med en S7:a sedan kollar jag på de andra alternativen :)
Intressant tänkt pris?
Intressant men lite mer info? :)
Hejsan söker en S7 Edge tänkte mig att ge runt 4000kr för den inkl frakt om det behövs (Blocketpacket som gäller isf) Eller liknande high end...
Tar den för 1000kr inkl frakt :) smsa mig på 072 589 39 14 så sköter vi affären snabbt ;)
Lumia 950 5,2 tums skärm alldeles perfekt. :)
Hejsan har en Lumia 950 om det kan vara av intresse?
Nyskick, tillbehör, smårepor på baksidan, skärmskydd osv. Byter mot någon annan telefon ! Jag finns i Örebro men såklart kan vi ordna frakt osv :)
Har en lumia 950 om det ev kan vara av intresse?
Det betyder att de är spärrade helt och hållet och de funkar som reservdelstelefoner i princip. Jag kan ge 400kr + frakt för Iphone 6s då jag...
Xiamoi mi 6 kommer ju runt nyåret :)
Lumia 950 + pengar :) ?
Inga windows telefoner (