Separate names with a comma.
Ja eftersom Hedvig kan kolla hur mycket man betalar idag och justera priserna. Känns lite sådär att göra så dock. Och vad händer sen? De höjer...
Ja speciellt när man får max 100 mb/s och kanske bara 5G och inte 5G+. :D Då tar de betalt för att flytta användare till ett nät som är billigare...
Jag vet men ändå… Till exempel fick jag dubbel surf hos Telenor utan att behöva ha något annat. Har Tele2 fortfarande dubbel surf som...
Jag var nyfiken och kollade precis: Bil: 220kr/mån med 15% samlingsrabatt hos Hedvig men 156kr/mån hos LF med 25% rabatt Hus: 466 kr/mån med 15%...
På pappret ser det så men Telenor har bra erbjudanden om man tittar lite (även hos Power, Costco). Jag har bredband (5G) och mobil hos Telenor...
Men priset är bara en sak. Innehållet är en annan och jag tror inte att man kan verkligen jämföra Skyshowtime med Netflix, HBO och Disney.
I Staffanstorp hade jag bara B20 + N78 i ca 2 veckor med N4M. Igår fick jag B3 tillbaka och fick B7 tillbaka i morse. Saker händer…
Hallon kostar från 98kr/mån (Coop) med 5G osv om täckningen är inga problem.
Vet inte om 2025 betyder så mycket i 2026. Telia hade mycket 5G mest av 2025 men 5G kom ganska sen hos N4M. Jag undrar också om N4M har bättre...
Jag tycker att det största problemet är att många vågar inte prova och att det beror ganska mycket på köp mönster och hur mycket man spenderar....
Break even med Blue vs gratis 0.5% cashback är: 4700kr/mån vilket är tyvärr inte så mycket numera. Man kan få en andra kort till sambon så går det...
Ja man får 8 poäng utomlands men de har också 2% påslag och i Sverige ger de bara 2 poäng var man spenderar mest. Jag fortsätter med Amex Blue!
Nu finns Amex Gold Rewards som kostar 100kr/mån. Kortet ger 4 Amex poäng/kr och bara 2 på drivmedel, livsmedel och Ikea till exempel.
Tack! Låter inte som något värt att göra då.
Någon som använder Instant Access Savings? Behöver man betala skatt på det i Sverige? Revolut säger att de redan betalar skatt i Litauen och vi...
Ja men -50% på kortkontot är inte så kul.
Det är bara vad storbankerna säger för att kunderna inte gör transaktioner genom Revolut och förlorar massor pengar. Det är inte som penningtvätt...
5G är tillbaka!
Jag trodde att han menade till kreditkort inte från kreditkort. :)
Det funkar bara med Visa kort vilket är inte lika vanligt som MC i Sverige.
Om du har bara haft i 2-3 månader och aldrig överfört något så är det normalt. Jag överför 50+k kr varje månad med Revolut utan problem men kunde...
Det verkar att det finns ingen svensk 3G på Peberholm mellan Danmark och Sverige längre med N4M. Jag har Telenor och mobilen stannar nu en ganska...
Nja, men det är inte så sent på kvällen och de säljer 5G som snabbare osv och tar betalt för det och sen får vi 4G+ hastighet på kvällen och natt...
Det verkar fungera som det ska nu med NX500. Jag får en mycket stabilare uppkoppling (5G och wifi) och ping. Jag har inte haft problem med Teams...
Jag har hittat en NX500 för bara 1700kr (Elgiganten Outlet). Jag provar den nu och hoppas att det blir bättre.
Jag använder Vipps eftersom jag jobbar i Danmark men kan inte skaffa Mobilepay. Jag kan skicka pengar till Mobilepay. Det kostar lite dock och de...
Låter som jag är i samma båt även om Telenor vill inte säga att routern är värdelös… BE65-5G är lite för mycket och för dyrt för vad jag behöver....
ZTE MC889 tror jag.
Jag har fortfarande problem med internet. Kort sagt Telenor säger att jag har 2 alternativ: De byter min inomhus router mot en utomhus gratis =>...
Routern kör nu BD_TLNSEMC888ULTRAV1.0.0B17. Den funkar nu med nyare app ZTE smart life (istället för ZTE link) och det finns något om mesh på web...
Jag menade att routern försöker hela tiden att använda en frekvens som den kan inte hålla. Sen går det av/på på routern. Inget som Telenor gör på...
Jag har haft problem med ZTE routern och kortare drop out. Det var mest tydligt på Teams och det var svårt att spela musik på HomePod. Jag ringde...
Kanske en Revolutification?
Mitt hus har också GlobalConnect med dyr fiber. Det är därför jag använder 5G istället. :) Jag är inte lika nära till mobilmast som du. På...
Ja men de begränsar hur mycket cashback man kan få.
Preem ger 0,5% utan att behöva handla något i deras butiker.
Ja, det är aktiverat. Var bara 80MHz när jag fick routern. Jag har en iPhone 16 och en wifi 6E laptop som kan 160MHz.
Jag har haft min ZTE MC888 Ultra i ungefär 2 månader nu. Overall funkar den som det ska men mjukvara kan vara bättre. Själv skulle jag inte köpa...
Om jag minns rätt, har de inte en bra sortiment av fonder. Låg ränta på sparkontot men ok på 3 månader fasträntekontot. Bra bolån. De gillar inte...
Jag har sett detta. För några år sen (kanske 5), hade Tre bara 3G vid strömavbrott (var inte mitt i stan dock) vilket betydde att det var svårt...