Separate names with a comma.
Skall tydligen utsättas för en självvald munvåldtäckt i form av rotfyllning efter nyår. Hålet hade blivit lite stort. Inget är säkert än men...
Tandläkaren idag. Fy fan. Allt såg bra ut förutom två hål. Ett som gått upp efter en äldre lagning och skiten har blivit större så det blir kanske...
Haha, ja den har man gjort! Så pinsamt. Ett par gånger, inte fler än fem men ändå, har jag bett om att ta ut typ en femhundring ifrån...
Då måste jag fan ge dig ett cudos till! Du rör siktet så mjukt så jag trodde du satt med en kontroll. Jag är mer av den ryckiga modellen. Mitt...
Gjorde precis samma sak för fem minuter sedan när jag slog in mina julklappar. Var och handlade allt på förmiddagen så jag är pigg idag. Annars är...
Det var ju inte att campa det som Hund gjorde. Snygg video :) Är det på någon konsoll du lirar?
Det var så för mig förr men jag kom på ett knep. Jag brukar säga det jag skall ha med mig konstigt högt och gärna flera gånger. Om du säger det...
Hjälpte svärföräldrarna med deras nya TV förut. Jag hade en skruvmejsel i handen och letade efter en skruv i soffan. Jag såg skruvarna och ville...
This^. There's a difference you see :) Själv har jag hört ordet "svårt" användas till något positivt otaliga gånger och ordet "svårt" får man...
Det var rätt självklart i mina ögon att jag köpt ny TV och att vi är nöjda med den :p Det är ju inte grekiska. Och angående uttrycket är det som...
LOL är du bäng eller? Sitter och skriver detta direkt ifrån TV:ns webbläsare. Känns rätt sjukt :)
[IMG] http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1180455 Vi är SVÅRT nöjda :)
Hade det problemet på kanske 5% av mina Gmail-kontakter när jag synkade första gången. Lite irriterande men jag skulle blivit rejält förbannat...
Själv saknar jag bara Gtalk. Eller Talk. Eller vad det kallas nu för tiden. Inget jag grämer mig över men sökfunktionen använder jag sällan och då...
[IMG] Rätt trevlig platta det här :) Smålagg ibland men det är seriöst ingenting man stör sig på för 700:- ifrån en svensk butik med garanti,...
Ett instick är väl att inte bygga din medialösning på TV:n. Dagens apparater är inte världsbäst på att hantera filformat, undertexter, rar-filer...
Har pluggat i två år och jobbar nu 20-40% i väntan på att flytta till Göteborg. Inte har man direkt fett med pengar. Köpte mig tre rum på...
Tjena. Har inte lyckats få till tid till mycket, fått jobba över en massa, men har jag i alla fall tagit lite bilder och testar på den nu! Min...
Jodå. Nu för tiden har de samma Smart-system som i TV-apparaterna. De lite dyrare har webbläsare och allt. Blurayspelare alltså. Det enda jag vet...
Jag kan inte massor om förstärkare, och jag vet inte om du vill ha råd heller egentligen, fast det jag lärt mig när jag jobbat med olika märken...
Det har hänt mycket på marknaden sedan C-modellerna av Samsung låg och störde segmentet :p De är bland de bättre nu för tiden. Hela systemet är...
Shit, hittade inte tid till att ta så mycket kort på den i dagsljus. Skall se om jag inte kan göra det om typ någon timme eller två. Tjejen som...
Man ser inläggen ändå. Du ser även inlägg som den citerade skrev fast minimerat.
Gick in lite snabbt nu. Kom till någon film där i början och den funkade men laggade lite. Kan testa mer imorgon! Kommer själva spelet efter en...
Fler saker om ni har! Testar det jag ser i tråden även om jag kanske kan glömma något här och där :p Påminn mig ifall jag glömmer något. Det är...
Fixar det imorgon på dagen! Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ja DET är en annan fråga :D Kan alltid ta fram alla siffror om den ifall någon vill ha för att leta efter root och annat. Vill dock inte testa...
Detta gäller fortfarande btw! www.windowsupgradeoffer.com är länken för de som tar del av det erbjudandet om jag inte kommer ihåg fel.
Svarar selektivt = troll.
Pallade inte att kolla film längre så jag gjorde en snabb film. Det är ju inte direkt jättebra filmat eftersom det är mörkt i rummet och min sambo...
Om du nu är allvarlig så ligg med honom om du vill det. Du är 18 år, han är betydligt äldre än så, och ni bestämmer väl över era egna liv? Du kan...
Inte riktigt börjat säljas än... Kommer nog ut i butiker snart!
Om jag inte lagt upp något innan måndag morgon så skriv gärna ett PM till mig! Kan glömma bort det.
Jag kan göra en bättre än så! Inte idag, tror inte jag hinner, men jag kan filma lite när jag leker med den! Säg här i tråden vad du vill att...
Avbeställde min Nexus 4 igår. Kände att jag inte behöver köpa den. Fan, prylgalen är jag, men när jag tänkte på att jag faktiskt trivs sjukt bra...
Använder Chrome och igår var första gången jag såg nya designen :)
Nope... Det gör det inte. Det är väl sådant man får ta när man köper en platta för Kina-pris i Sverige :D Tog lite fler screen shots igår kväll...
Löste det! Det var jag som tryckte på power-knappen tidigare än volym ner. Tryckte jag på volym ner precis innan power så fungerade det däremot :)...
Har inte lekt SÅ mycket med den än men den funkar bra! Verkar vara bra batteri (det har t.o.m gått upp nu när den legat med skärmen avstängd),...