Separate names with a comma.
Det tror jag inte Nä Har haft 0.1 mbit/s med telias 6-8 mibt/s fasta bredband... Sent from my Pwnphone using Tapatalk
Japp Absolut inte Nej Nej Vet inte 1. Favoritplats i hemmet? 2. Har du en platt-tv? 3. Hur snabbt kan du skriva "hej, hur är läget?" på din...
Jag vet inte Sent from my Pwnphone using Tapatalk
Har i-landsproblem...
Flera finns redan
Såg nyss att det finns version 4.0.0.5 av clockwork recovery. Ska man uppdatera till den eller kan jag ha kvar den versionen jag har nu (3.x.x.x)?
Cod till android....
Tack för tipset! Gjort allt.
Liiiite fel forum kanske? Annars låter det jävligt najs med en 2,5 ghz quad-core proccesor i mobilen. Tänk hur den skulle bli med överklockning....
Bytade till 2 stegs efter någon i kina vart inne på min mail men inte fan hjälpte det. Ett besök för 5 minuter sen och ett för 1,5 timme sen. Tur...
+1 provade inte tjänsten förräns igår och det funkar på nätet med musiken jag har laddat upp men jag kan inte se den i telefonen
Mpnga Nästa: vilket godis är godast
nä, suttit på en hård stol
har ont rumpan....
Alcatraz (fängelse i san fransisco)
håller med! sms-signaler ska ligga på minneskortet i en mapp som heter notifications tror jag. Om du vill vara helt säker kolla FAQ:en
Gymnasie
Widgetsoid +1!
LAN
lyssnar på indisk musik lol. Vad är nästa, "orange Gekhung (ställe i nepal jag hittade på google maps)"
Ninja
Kör med ett par a-jays two själv. De funkar jättebra Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
nej, men om du kan använda den så är din telefon rootad
ni kan träffas i mitten edit: blir i värnamo
Fjortiz!!! :p
Grattis!
Får väll ta och prova när lite versionen kommer
Låter bra. Då kanske man kan få lite MIUI lull-lull i andra ROM:ar :D
Forumet är mindre aktivt just nu
Farmville? :P
Rätt 9-12 tror jag man räknar till tweenies
Orientering
Man/kille är rätt dominerande... är det ett nytt kön eller något?:p
15 (laptop)
humor
datorer
ROM (det man flashar på sin telefon)
frågade mina kompisar om de ville hänga med till ett spelställe då de blev sura när jag stack dit själv förra gången men inte fan svarar de just nu :@
Protes
Tack så mycket!