Separate names with a comma.
Ingen sommar utan raggar eller boten Anna :) [IMG] Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
Gött :) [IMG] Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
Om man skicka något som är lite större ett brev till Skåne ifrån Blekinge. Tar de max 2 dagar att hen komma får den? Sent from my Samsung Galaxy...
Finns rumptorkare ;) Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
W7 tycker jag Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
En hen. Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
Okej? Trodde de skulle vara 100* poäng också Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
Har de inte gått över tiden? Slutade runt 00 förr? Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
Hej, pappa har ett problem med sin Samsung galaxy s2 LTE. De händer när han ska ringa nån så starta den om eller stänger sig av men de händer...
Var de för norsk? ;) Sent from my Samsung Galaxy S6 using Tapatalk
Sweden2; nöjd nu om signatur? Sent from my Samsung Galaxy s6 using Tapatalk
[IMG] Natthumor Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Okej. Men hur är det med smaksatt vatten(kolsyrat vatten) och saft? Magen börjat blivit större på sista tiden så kan vara de eller ha rört mig...
Han är otrogen :o Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Tänker runt minst 2km 5 gånger par vecka, går eller cykla då. Fast vill inte helst går ner i vikt :/. Brukar inte dricka läsk så mycket typ, inte...
skyller på mobilen :P
Filmen Taxi på 3an nu. De påminner om filmserie som heter också Taxi. Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Vilken rom borde man tar enligt dig? Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Echoes; cama så får du se :) Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Måste vara något fel Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Världen - hemma i lgh/hus eller gå ut ifrån lgh/hus Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Torka sig i röven och går ut i världen Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Ascii; Tack för hemsidan ;) Till ni som svara på min förra fråga. Är under 18 så ingen öl. Men om man bara går/cykla tar de lång tid att tar...
http://feber.se/film/art/299933/hur_lng_tid_tar_det_att_strckk/ Hur lång tid tar det att stäcka kolla på serie? Send from mine Samsung galaxy...
Varför finns ens ratsit? Sånt borde vara privat eller? Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Gokväll, har en liten pinsamt fråga. De är ju så jag ha ölmage och vill får den lite eller helt. Så jag hade att tänkt att gå/cykla i några...
Cupcakes; Är det denna jobbet? ;) The Internship http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt2234155/ Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Aha, okej. Men vet du vad som ha hänt då? Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
Vad ha du nu gjort? :p Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
[IMG] Send from mine Samsung galaxy s6 using tapatalk
[IMG] LOL Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Lilla jönssonligan på kollo när ligger i sängen fattas dock bara en. Då blir de (tummen upp) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Du läser? De är alltid något :) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Amerika (?) Ungdomar vill ha doge magum Svenska ungdomar vill ha Volvo 240/740 Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vet att de finns en bra bild men vet inte vem som lar upp den :( Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Dom är fina :3 :) Svingammal xD Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vad är/var er första bil? :3 Har ingen bil än men vill :/ Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vad ska vi pratar om denna kväll? :p Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Haha, inte så. Kom på tanken när jag såg detta kommentaren: Apple är så frutaktansvärt löjliga. De försöker bara gardera sig eftersom de kommer...
Kom på en tanke nu, när jag nyheter på swedroid. Är Apple liten som Hitler? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk