Separate names with a comma.
Jag har ingen av dessa buggar på varken 17PM eller 16PM med iOS 26.0/26.0.1. Så det måste vara nån kombo av inställningar som orsakar det.
[img] Apple iPhone 17 Pro Max (Stock camera, 1x, 24mm, 2s, f/1.7, ISO 2000, 12.19MP)
Alltid gillat skal med tygtextur och denna var riktigt najs [ATTACH]
Airplay klarar lossless CD-kvalitet, dvs 16 bit, 44.1khz, 1500kbit/s. Så det blir ändå en ganska stor förbättring i kvalitet mot tidigare när OGG...
iPhone 16 Pro Max, naturligt titan, 256GB med flolab antireflektivt skärmskydd samt ett skal. 100% batterihälsa. Inköpt i April på Apple Store...
Oväntat bra kvalitet.
Det är tyvärr ganska många APIer som måste uppgraderas för att få det nya tangentbordet. Gissar att stora appar behöver lite mer tid på sig att...
Japp!
Vetesjutton om man förlorar några pixlar. Möjligen i botten av skärmen. För mig personligen är det värt det för att slippa reflektioner. Hade...
Ja, det med.
Flolab har svarta kanter för att motverka regnbågseffekt i skärmskyddets kanter. Den effekten blir ännu starkare på just antireflektiva skärmskydd...
[img] Apple iPhone 17 Pro Max (Stock camera, 4x, 100mm, 0.01s, f/2.97, ISO 50, 12.19MP) [img] Apple iPhone 17 Pro Max (Stock camera, 1x, 24mm,...
Inte mer än skyddet till 16PM. Skärmskydd med svart ram täcker ju ofta nån-några enstaka pixelrader tyvärr.
Mitt skärmskydd till 17PM är exakt likadant som det till 16PM.
Du borde skaffa en Dolby Atmos bioprocessor med stöd för 128 unika ljudkanaler :-)
[img] Apple iPhone 17 Pro Max (Stock camera, 1x, 24mm, 0.07s, f/1.7, ISO 50, 12.19MP) [img] Apple iPhone 17 Pro Max (Stock camera, 1x, 24mm,...
Biografer i småstäder är ofta bra då de drivs av entusiaster.
Mm. Tråkigt. Blir jobbigt med HDR då.
Både och! Men ta det med en nypa salt. Båda låter kanon.
Japp. Vid 16
Tycker Spotify låter lite bättre. Men båda är ju lossless så det kan vara placebo.
Spotify har bättre funktioner för rekommendationer av ny musik osv.
Ja och ljudet i högtalarna i telefonen är helt ohotat bäst av alla flaggskepp jag testat med väldigt god marginal.
En vecka. Ett antal mindre allvarliga fall. Inget skal eller skydd. Telefonen är fortfarande helt fri från minsta tecken på användning.
Spotify Lossless var ju en trevlig uppgradering.
Apple är verkligen kungar på ljud. Även ljudet i telefonerna och datorerna är fantastiskt.
Jag gillar bilden också. Alla salonger har stora dukar och bra avstånd till raden framför. Men ljudet är viktigast för bioupplevelsen och det är...
I Uppsala har vi ingen bra bio kvar i centrum. Nya vräkbygget Filmstaden Luxe har horribel ljudkvalitet. Svinhög volym, skrikigt obeghagligt ljud....
Royal i Malmö är bra mycket bättre än iSense. :-)
En baksidesskärm igen alltså... Nja. Visserligen verkar den klart mer funktionell än den som satt i Xiaomi 11 Ultra men det känns ändå som en stor...
Den absolut bästa metoden för att slippa få damm under skärmskyddet är att montera skyddet i ett mörkt rum med en stark ficklampa som lyser på...
Nån i Stockholm som är sugen på att se Interstellar på Skandia i 70mm ikväll kl 18:00? Har en biljett men har blivit förkyld så det är bäst att...
Jo, så är det. Vi som EU-medborgare bör dock inte acceptera allt som EU hittar på eftersom vi kan bli lidande i slutändan. Det är inte säkert att...
Du älskar DMA för att det straffar Apple mest men i praktiken kommer det drabba långt många fler bolag än Apple. I slutändan är det vi konsumenter...
Ja, DMA är ett riktigt skämt i dagsläget, även om jag tror att ambitionen har varit delvis god. EU är en handelsallians mer än något annat och...
För mig tog det ett tag innan de vaknade till liv och började spela bra. Blir fortfarande bättre nu ett dygn senare.
Inga såna problem här (26.0).
<3 [IMG] Apple iPhone 17 Pro Max (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 24mm, f/1.7, ISO 80, 11.61MP) [IMG] Apple iPhone 17 Pro Max (Ultra HDR, Stock...
Tyvärr. Min bortskämda flickvän har redan en 16 Pro :-)
Är nog därför det blir tok. Skärmen klarar inte att visa HDR men de har ändå lagt in stöd för det. Knäppt.