Separate names with a comma.
Har en för oneplus men inte säker på om den funkar
Sålde en Note 20 Ultra till @10cent och allt gick snabbt och smidigt, snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas starkt!
Köpte en S20 av @areskoug och allt gick snabbt och smidigt med trevlig kommunikation. Rekommenderas!
Budgivning till imorgon kl 20
Noterat, vi kör till en imorgon kl 20
Noterat
Nej tyvärr, jag har just tagit mig ur Appleträsket och kör en S20 nu.
Samsung Note 20 Ultra i fint skick säljes. Lite skav på ovansidan, se bild. Köptes för någon månad sen här på forumet men va för stor för mig....
Köpte en S20 av @Dikkie , allt gick snabbt och smidigt med trevligt kommunikation, rekommenderas
Eller strunt i det, bjuder 4600
Funkar Samsung Pay på den?
250
Kan du beskriva skicket? Skärmen såg lite tilltagen ut i avstängt tillstånd. Sen va det lite olyckligt val av bakgrund då nederdelen av skärmen...
Jag har en Sony rx100 mk3 som bara ligger
1000 på 1:an 100 på 5:an
100
60+ frakt
Inte intresserad att sälja?
Airpods Pro bytes helst mot ett paar Sony 1000xm3 over ear, annars säljes dom för 1300+frakt eller bud. Har lite report på vaser men annars bra...
Köptes i januari av mig och jag har kvitto från tele2.
Bild
Säljer en iPhone Xs guld 64gb i kanonskick. 94% batterihälsa, originalkartong, oanvända earpods och laddare. Tänkte mig 4000:- ink expressfrakt...
Jag har en Xs guld 64 i kanon skick och 94% batterihälsa som jag funderar på att sälja
Har du redan ångrat dig? :)
Hur är batteristatus och allmänt skick?
Finns dom här kvar?
Köpte en Note 20 Ultra av @andyman11 och allt gick snabbt och smidigt. Trevlig kontakt genom hela affären och kan inget annan än att rekommendera!
Annars verkar det va en annan som är sugen så hoppas på snabbt svar :)
Gör så :)
663:- ink frakt?
Har en Galaxy Tab A6 T585 som bara ligger. Den kör Android 8 så det är oklart hur nya appar den klarar men för mina barn har det funkat bra. Den...
Köpte en gimbal av @jimel och allt gick snabbt och smidigt, rekommenderas!
Köpte en Ipad Air av Choppe och allt gick snabbt och smidigt!
Det va som faan. Vad är det för fel på dom då?
Ett riktigt långskott men om någon sitter på en LCD till iPad Air gen 1 så köper jag gärna. alternativt en iPad Air gen 1 som dött men där...
Ja vad ska man dra till med, 600:- + frakt ¯\_(ツ)_/¯
Du säljer inte gimbalen separat?
Finns det någon länk så man kan se någon info om den?
Köpte ett grafikkort av @dannyh och allt gick snabbt och smidigt med trevlig kommunikation. Kan inget annat än att rekommendera!
600 + frakt :)