Separate names with a comma.
Helvete!!! Jag somnade igår kväll rätt så tidigt. Somnade direkt också. Runt halv fyra vaknar jag, troligen av jett lagg. Upptäcker att jag har...
De kinesiska teckena, är de permanenta eller? Edit: såg att det var samma screenshots som på market
Min 2:1 NAD från 80-talet räcker gott och väl...
Hemma i Sverige :) Sent from my Pwnphone
Att importera en mobil från verizon går inte, de telefonerna använder CDMA och har ingen sim-korts plats
Nästa del av sandlådan borde heta: Sandlådan 3.0/Creampie:p Är där just nu
Om jag gör gen1 - gen2 tpt:n, hur funkar då cyanogenmod rc4 för gen1 då? För jag måste kunna komma in i recovery och flasha en gen2 anpassad rom.
Åker hem imorgon:( ska bli skönt samtidigt som det suger.
Google vet skickat från telefonen
Jo men det var inte ens en hel sida med nya inlägg här i sandlådan.
Om du visar tuttarna får du
Ja, så kan du göra
Varför är ingen inne på forumet?
Tycker att så länge telefonen håller över dagen så bryr jag mig inte mer. Laddar över natten gör jag alltid oavsett batterinivå. Har man inte...
Om man inte är winning?
Finns det något annat sätt att göra om sin gen1 blade till en gen2 än tpt?
Ni borde ändra artikeln på droidnytt. Tech hog som postade bilden sa sen att den var fejkad
Aldrig upplevt. Har dock inte kört officiella 2.2
Stäng bara av roaming så blir det ingen datatrafik.
Jag har ju inte träffat någon här irl så... Men vi är rätt tajta..
Vart ska du då?
Dum fråga jag vet. (var kanske mer ett påstående)
Jobbar du som försäljare eller?
Var en kille som stod väldigt långt framme i kön vid apple store i new york och när han kommer ut ur butiken som en av de första iphone 4 ägarna i...
NEVER!!! Gillar att det bara är vi härifrån + de från skyttegrav. Känns som om man spelar med sina kompisar nästan:)
eller så säger man "same shit, different toilet"
Farsan som är lite av en ljud-nörd har satt upp ett 7-kanals hemmabiosystem i vardagsrummet. Jävligt bra och stora högtalare är det. Vad gäller...
Nationalsången har jag aldrig sjungit på någon skolavslutning. Vi har sjungit "den blommstertid". Det jag inte gillar med skolavslutningen jag har...
Man ska betygsätta den förra posten.. Men back to topic: 7/10 är inte så stort fan av gta men det var najs att han håller i en telefon då detta...
Så en stad med totallt 36 miljoner innvånare räknar du som en by? Undrar vad te.x. Mjölby räknas som då...
Drag racing, doodle jump och lite fruit ninja
Vill främst kunna styra mobilen med ögonen. Typ att man kollar på något och så blir det som ett tryck på skärmen. Sjukt praktiskt vid...
Japansk snabbmat ftfw! Var i "koreantown" idag... Du borde åka dit
En fågel som sjunger när man sitter på toalletten... (pallar inte tänka ut hur det stavas)
Det jag är rätt trött på är folk som säger att ios är helt buggfritt och krashar aldrig osv. Det stämmer inte! Webbläsaren krashar jätteofta....
Prova typ widgetlocker eller något liknande
Om man vill ta reda på aktivitetsnamnet för en app så kan man göra det enkelt via launcher pro genom att: menu-lägg till-genvägar-activities...
Ni får inte bygga något högre än min skyskrapa nu när jag inte kan spela....
Jag förstod vad du skrev och glömde smilisen skickat från telefonen
Slutar: 17 juni (börjar inte förrän den 22 augusti dock) Prov: 0 Inlämmnigar: 0 Redovisningar: 0 En dag går bort pga skolresa + hela sista veckan...