Separate names with a comma.
Damn right! Jag har hela deras diskografi än så länge <3
Girls' Generation <3 En av deras låtar, nämligen Mr Taxi är bra :D <iframe width="420" height="315"...
Joey Quits - YouTube
:(.
Slöar vid datorn. Pluggar lite ibland. Vad har han på ditt rum att göra?
gomorron..
När det gäller DreamHawk så kan man aldrig vara säker ;)
Yes = ja
Mind = blown
Alltså vad fan hände med 80-talet? Det är som om alla blev urkassa på att skådespela. 60-talet och 70-talet hade fan så mycket bättre filmer, om...
Självklart skall den som svarade först posta en bild :p
Gigabyte GA99FXA UD7?
Limited Label 7ck100?
Anv. den som paper weight?
yes! Om man kollar på 4G så är dom på god väg :) Status - iDroid Project
Hej Madeli, släng ett getöga i denna tråd om ingen admin kollar på ditt inlägg här ;)...
Antingen nån bugg eller så är du tack-blockad :p
Jag asgarvade när jag läste det där. Jag är skittrött, så det kan bero på det :p
[SPOILER] Vad denna bilden visar är identifikation på dagisnivå, jag vill att ni ska skriva namnet på henne. Förnamn + Efternamn.
Potatiskroketter och skinkschnitzel blev det här. Sent from my E10i using Tapatalk
Laga mat är inte svårt Sent from my E10i using Tapatalk
beyorn; ser ut som en gammal hederlig T-Ford :D
, sade den store posthhuntern själv av ren avundsjuka.
Jag nådde den delen i livet för farligt många år sedan :/
Hur funkar det där med att man får tillbaka på skatten och restskatt? Restkatt får man ju om man inte betalat tillräckligt, men hur kan man få...
^^^ Alltså, DreamHawk undrar om du tigger tack, vilket du gör.
Verkar som så.. :p Japp :)
Påväg hem nu ;D Slutade tidigare. Sent from my E10i using Tapatalk
Har idrott.. Sent from my E10i using Tapatalk
Jag vill sova mer, men det är skola :(
Öh? Hela tiden när jag konverterar så får jag en felkod, 100001. Googla gav inte mycket heller. Hilfe!
Är videora den bästa iPod-videokonverteraren om man inte orkar "köpa" program? Jag bryr mig inte om gratisprogrammet är fullt med reklam, bara...
Hur menar du med din telefon? Du har skickat tillbaka den och skulle fått en ny tillbaka men du misstänker att det kan vara någon annans?
Fråga Herr Google? Han har oftast svar på allt :) Du kan kontakta honom på Google ;)
Rättare sagt: vad är jag INTE otålig med? Du om någon borde ju veta det :p
vilka kameror? ;) Erm.. Jag måste sluta vara så otålig med typ allt!! :p
Fast om du planerar på att köpa en rosa Ray, kanske jag ska meddela att den inte alls är så rosa som den ser ut att vara. En kille i min klass...
TK och obesvarade frågor har jag redan upplåsta, men sluttestet låses upp efter jag gjort samtliga tre repetitioner. Sluttestest får jag dock inte...
Fan att andra repetitionen på aSTRa ska vara så seg. Gjorde lite idag och fick 54 rätt av 70, och 60 är godkänt.