Separate names with a comma.
Ja det beror ju helt klart på vad man har för referenser. Jag förväntar mig inte att min mobilkamera skall prestera ens i närheten av min...
Jag tänkte ge mig ut och gå lite faktiskt. Kan ta lite kort på randomsaker om du vill! Mina kort som är några sidor bak, eller i en annan tråd...
Man kan väl säga att OS:et är mer låst såvida att du inte kan laborera precis som du vill med allt. Inte heller finns det ROM:ar att installera....
Mina med. Står när man öppnat marketplace där längst ner! Sent from my Lumia 800 using Board Express
Ja! Det är så SKÖNT! Kameran startar sjukt snabbt när man trycker på kameraikonen men det är otroligt skönt att kunna dra upp telefonen och sedan...
http://www.mobiletechworld.com/2010/11/18/use-your-windows-phone-7-device-as-a-portable-usb-drive/ Funkar jättebra! Bara musik, bilder och film...
Jag satte mig med min Lumia 800 och flickvännens SGS2:a precis. Hennes med ICS. Det är lika många animationer när man öppnar och stänger appar....
Samma här faktiskt... Inte bara microlaggen heller. Det jag är mest glad över är att det alltid går snabbt. Jag var så glad när jag märkte att det...
Vill man lira så är det inte rätt OS. Jag valde inte efter spelutbud direkt :)
Klart man kan det! Har alltid betalt in lite för mycket så jag får emellan 2000 och 13000. Har du ett sparkonto med 13k är det knappt något ränta...
Skall se... Appar: 9gag.com BandWith Bankhubben Blocket Board Express for Tapatalk Boxfiles for Dropbox Cool tools Endomondo...
Knarrar? Om du trycker på skärmen eller vad?
Jag är också helt amazed! Sjukt bra! Tror också att det ligger lite i att skärmen är välvd. Jag träffar OTROLIGT bra när jag skriver med...
Njae, inget jag ser.
Haha, den frågan ställde jag mig också :)
Donation = frivilligt. Annars heter det något annat.
Inne i ett riktigt förlorarstreak i LOL. Fan.
Inte så vitt jag vet. Men man hittar den app man vill snabbt som attan ändå eftersom man kan snabbhoppa till valfri bokstav i "appdrawern".
Haha, jag känner med dig!
Bara nån timme kvar nu ;)
Skall testa det också :) Tack!
Om det funkar så som du önskar vill jag gärna ha ett chip i telefon. Har jag drömt eller kan man köpa ett batteri med NFC i sig?
Kan testa lite senare! Quote på mig så jag kommer ihåg det bara :p Allt annat har fungerat smidigt så jag blir förvånad om det inte synkar åt...
Sant. Men du måste ändå trycka in kod. Lite väl osäkert annars :)
Aight. Har du nån bra app där man enkelt kan lägga till effekter och annat efter att man tagit ett kort? Inte testat mer än nån men ifall du vet...
Jag ville inte ha en 4"+-telefon så 800:an var perfekt för mig i alla fall! Vill du ha stor skärm = 900. Liten skärm = 800. Annars är det samma...
Jag använder bara Swedroid där igenom men alla funktioner finns med så vitt jag kan se! Tacka, quote, bilder och så vidare.
Jasså är vitbalansen också bättre? Soft! Sent from my Lumia 800 using Board Express
Uppdatering angående batteritid. Det går inte att få under 50% på 12 timmar vid normalhård användning. Helt underbart! Wifi igång är aldrig något...
Det är ju iofs jävligt smart. Istället för att alla måste ha en telefon med NFC-teknologi kan alla som har en någorlunda smart telefon handla via...
Hur länge hade du haft med gamla FW? Har använt min hårt idag, mycket Spotify och liknande, och ligger efter 11 timmar på 57%. Igår körde...
Hur skall vi kunna gissa oss på vad det är för virus? Ladda ner ett antivirusprogram kanske? AVG t.ex. Ditt nuvarande verkar ju inte kunna ta...
Halvt. Tråden handlade ifrån början inte om Nokia utan om WP7 som OS.
Man kan jämföra det med att du kör en bil, men bara på växel 1-4. Inte värre än så. MSN är integrerat. Jag använder inte MSN. Jag märker...
Aha! Inte Tapatalk men en annan app, som dessutom är gratis, som fungerar på samma sätt. Samma upplägg. Tapatalk behövs inte.
Onkyo-förstärkare och H/K-högtalare kör jag med! Musik spelas en HTPC-laptop som även kör film och annat till TV:n med hjälp av ett dinovo edge....
Sen är det väl så att batteriet blir bättre efter ett par laddningar? Eller är detta bara myt och ljug?
14k, lätt värt! :) Undrar vart den kommer hamna sen. Runt 4800? 1000:- mer än 800:an?
Jag skall ge det ett försök. För mig fanns det två alternativ. Jag ville ha en ny telefon. Alternativ 1: Gå vidare på samma billiga abonnemang...
Än bättre, enligt internet i alla fall, är ju Nokias kartor som går med gratis t.ex. min Lumia. Även Nokia Kör/Drive ingår. Bara så ingen missar :)