Separate names with a comma.
Årorna var gammla och skrutiga men de funkade ändå perfekt för att de var insmörjda med sirap och såpa (väldigt random inlägg)
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=437178&postcount=7 där har du guiden:) det tar lite tid att göra och du behöver minimalistic text och...
Ikea
Annars skulle hon vara pig
Rejält svår om jag får säga det själv
Under sängen
Jo jag tog en backup men hur ska jag få in clockwork på telefonen igen? Recovery manager ligger på sd-kortet och jag kan inte ladda ner det igen...
Skriver mitt problem här också: Jag flashade precis in JJ via recovery manager men nu håller telefonen på med att söka efter fel på minneskortet...
Kan någon hjälpa mig lite här? Jag flashade precis in JJ via recovery manager men nu håller telefonen på med att söka efter fel på minneskortet...
Damm
Eller så orkar han inte testa och får då inte se
Japanese jellyfish på väg till min telefon:):)
Tvätta skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
Tyckte jag innan men nu är det bättre skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
dampbob psykfall
annars skulle det varit konstigt
Om man har root men inte jj hur ändrar man sttusbaren då?
Awesome
Nåå vad har du nu gjort? Sa herr sundberg.
[IMG] Nästa en potatis skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
Du blev inte heller nöjd skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
Reapeat alert skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
Räkorna var goda skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
[IMG] Nästa en stereo skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
SwiftKey rekommenderar jag starkt, använder det själv på min blade skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
[IMG] Nästa ska fotografera en affisch skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
Yes we can skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
6/10 helt okej men inte den bästa skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
Nom nom nom sa hon skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
6/10 gillar inte "bara text" uppläget Samma widgets som innan men bara nytt färgschema [IMG]
Samma widgets bara bytte färgschema [IMG]
tssss
Lite måste du tycka om rock ju, jag gillar house bäst i alla fall
Detta är OT men hittar inget bättre ställe att skriva detta på. I alla fall, hur får man ett grafiskt lösenord? När man använder WL? När jag...
Rökte gräs gjorde han också
åke fick inte vara med
saeprer är nts dslrt nästa ska skriva om sin telefon
försök få tag i en tyst mp3 fil eller liknande
Swiftkey rekomenderas starkt OT: du skrev "som man kan lagga hem" och that made my day:P
du var också nöjd