Separate names with a comma.
Du har PM
Vi tar det i PM i så fall, så vi inte kapar stackarns tråd. ;)
Nu är det visserligen dyrare än vad du söker efter, men kanske intressant ändå. * SGS 10.1 3G vit (5295:-) använd i cirka 10 timmar * Original...
I see. Antog att det var samma. Så dumt utav mig. Tackar
Verkar vara väldigt många profilbilder på forumet som inte fungerar. Är detta ett känt fel? Spelar ingen roll hur många gånger jag byter...
Eller en begagnad SGS2. :)
Glömde skriva att det är vita delar som gäller! http://dl.dropbox.com/u/13110261/iphone2.jpg Sådär fräsigt blir det om man inte byter medföljande...
Mja, Telenor säljer dessa modem kontant för 199:- i deras kampanjpaket. Är nog därför du inte får det sålt.
Som topic. 500:- st INKL frakt Väldigt lätt att montera baksida, framsidan tar en 30 min att byta ut första gången man gör det. Ser exakt...
Uppdaterat tråden und bump bump! Finns 3 stycken kvar!
Har tagit bort varningstriangeln på min. Sätter telefonen direkt i download mode om du brickat den. Finns 3 stycken kvar. Priset är 55:- inkl...
Har problem med att mitt internet dör av och till utan anledning. Även om jag sitter på WiFi. Hoppas det kommer en ny modem-version som fixar det.
Nu vet jag ju inte om han har permbrickat eller bara brickat den, men för mig kvittar det. Permbrick = Permanent brick = Du kan inte göra ett...
Ja, fast en permbrickad telefon blir inte hjälp av en JIG. Lär ju byta ut hela kretskortet, vilket inte är det lättaste att få tag på.
Mjo, du förstörde lite för mig. Jag kommer inte gå högre, så om du prompt ska ha den så är det bara att bjuda över.
Jodå, kommer fram till login. Admin/Admin, administrator/admin/1234 etc alla standard lösen som finns i manualerna fungerar inte. Börjar...
Läs inlägget ovan. Ja, jag har ett jobb att sköta.
Nej, det har varit tyst i tråden för att jag varit på jobbet under dagen. Ja, du har helt rätt. Vill snika på min granne även fast jag betalar...
1500:-
Jag har bytt ut modemet i butik, finns inte registrerat vad jag vet. Tror du BBB kan se standardnyckeln som finns på deras router om de får...
Ja, klart jag har. Den resettar tills standard nyckeln då, men jag har inte ens standardnyckeln.
Har sökt och hittade https://swedroid.se/forum/48151-wi-fi-password-cracker.html Nu har jag ingen aning om vad killen där sökte efter, men jag...
Känns overkill att gå högre då det är billigare att köpa delarna jag behöver löst då . ;P
Jag vill bara ha telefonen för att plocka displayen och lite andra smådelar till min, så mig kvitter det om den är permbrickad. :cool:
Nja, går ju att köpa på ebay för 650:-.
Hur pass fuktskadad är den? Tagit ett bad i havet?
1200:- Gäller ju att veta vad man pysslar med om man ska dra in JIG och flasha om allt. JIG hjälper inte om man permbrickat den.
https://swedroid.se/forum/50866-lador-tillbehor-sgs-desire-dhd-sgs2.html Var en kille som sökte efter det i min tråd. Edit: Han var visst här redan.
Jag har haft det i närmare 7 månader.
Femhundring bjudet, behöver reservdelar till min.
Vad är idén att köra keyguard?
Vemringde kör jag med. Fungerar perfekt!
Jag kör P7500XXKFF original (XWKG1). Antar att jag måste roota och köra en titaniumbackup, eller hur skall jag gå till väga?
[ROM][KH3]Batista70 3.7 Based 2.3.4 19-08-2011 +++TEST ARABIC+++ - xda-developers Tråden i första inlägget är den gamla tråden
En halvliter destilerat vatten och en hink med avloppsrester?
Nej, det är alltså kartongerna med tillhörande manualer. Inga skal eller så.
Ska dit om 1 eller 2 veckor. :)
Har lådor med tillhörande manualer till följande telefoner HTC Desire HTC Desire HD Samsung Galaxy S Samsung Galaxy SII Om du har en telefon som...
Jag har ett par på ingång också, men får inte dessa förrän Tors-Fre nästa vecka, så försöker få tag i en tidigare. :)
5-stjärnig såkallad Pentalobe som man kan öppna iphones med sökes.