Separate names with a comma.
Sådant larveri och rasistiska saker som ASR skriver får man skriva. Men när man påpekar det så blir man tystad och mods skiter i att man...
Ja, det stämmer ju. Och du vet vem som gjort det? Ryck upp dig @220volt och resten, fan pinsamt.
Jag är bara rädd över kollegor man inte har på fb (vi har kontor på Drottninggatan). Men schysst att företaget skickar ut massa information om det...
Fan, hatten av till FB security check.
Alldeles för många dambyxor som inte ens har fickor utan bara fejkfickor, vad är det för skit. Kan förstå att man gör det för att det är snyggt,...
Ja va fan, måste jag ta med mig en systemetpåse på tåget ned till Götet redan imorgon eller (palla). Plus att jag måste resa imorgon och inte på...
Jag bokade precis en tågresa för premiären till helgen \o/. Men på riktigt, matchstart kl 13 va fan.
Vad är upp med block swish och block bankid?
Ser bättre ut, är väl lite problem då det inte ser så fint ut med långa namn och långa titlar, tycker inte jag har sett det tidigare (men inte...
För egen del så ogillar jag det givetvis som alla andra, men ibland måste en sajt göra det för att vara flytande. Kan man (pga tystnaden) från er...
En liten notis, hade länsförsäkringar förr. Jag vet inte om det är standard, men då fick vi "erbjudande" med sänkt självrisk i.o.m vi hade varit...
Nja, det kan väl mycket väl vara kodningen också iom så många olika webbläsare osv. Finns ingen feedback kring fullscreen takeovern heller. För...
Ett litet hopp kanske är att det är någon slags standard för företag att hämta från en och samma källa (tvivlar jag på, men chansen finns väl...
Gawd, Full screen takeover med Tele2 reklam (mobilrouter). Fi fan.
Har du försökt komma i kontakt med VA Syd om sms:et. Om något låter det som något man borde kunna kräva att få ut PUL-uppgifter om dig och din...
Det finns väl bekräftat att de t.ex har använts imsi catchers i bland annat Oslo. Så då är det inte så långt bort från att det skulle kunna ske i...
LetsEncrypt är ju busenkelt, LE/EFF har också scripts som du kan köra schemalagd som förnyar certifikaten och fixar allt (även för nginx).
@Hellis, det där med att din sambo fick sms men inte du. Kan det ha något med erat boende. Vem som står på räkning X, vem som står i diverse...
Uppenbarligen jag. Slack och wikipedia säger att jag har rätt.
Väduren (stjärntecknet).
Sprit och "mandel kraft lastare". Underbart!
Nja, vi är väl ganska säkra att det är något i den utsträckningen. Google har en mängder säkerhetsrutiner och olika algoritmer för att hitta...
Streama 24/7 i 30 dagar, (streama olika låtar så inget cachas). Så blir 70GB en bitrate på ca 225 kbps. Enligt Tidals egna support-site så säger...
Känns ändå riktigt bra att förvaltningsrätten stod på PTS sin sida.
Öh, tjejen ringde mig imorse (via fb) samma minut som larmet gick igång. Då fick jag bara ljud från facebooksamtalet (eller messenger om man ska...
Jag har enorma problem att inte pilla på min, ligger och försöker somna och bli otålig och tar up telefonen för att läsa något. Inte alls bra, men...
Sitter på ett par ATH-M50 som nog är från 2010 eller något liknande. Rekommenderas definitivt. (Nu är väl X:en lite nyare? så kör på den).
Tänkte lite på om de faktiskt skulle övervaka och bry sig så mycket om man använde Sense-abbet till någon annan enhet än just donglen. I.o.m...
Du som kan så mycket, och för att hålla oss till ämnet. Hur skulle en eventuell överklagan till Kammarrätten se ut (i form av vilka som dömer).
Hur ser det ut idag med operatörer, de lär väl kunna se vad som används. Finns det en möjlighet att de faktiskt kollar på just de här...
Ball, hoppas bannemej på det. (Ja, hemsidan sade att de i normala fall dömer så. Jag kan inte mer om FR så jag trodde det var så). Men tackar.
Eller ja, det är den normala gången för överklaga myndighetsbeslut. (HD i sig är ju för andra mål, högsta förvaltningsdomstolen är inte samma som HD).
Jajamensan, till Kammarrätten och från där till Högsta förvaltningsdomstolen.
Jag är ganska skeptisk och tror att Telia tyvärr kommer få rätt. Men i princip enbart för att Förvaltningsrätten (som de enligt surfa har...
Nu får man väl hoppas att tillverkarna har kretsar och skydd för det, men det går att permanent skada LiOn-batterier om man laddar om det är...
Jag kör med Swiftkey med tre språk (svenska, norska, engelska) och alla aktiverade samtidigt. Tjejen gör detsamma men för henne verkar hon bara ha...
Låter som semikolon problem inom C eller C++ :P.
Jag vill hitta ett schyst salladställe vid nya kontoret. Förra kontoret hade jag ett sjukt nice ställe dörren bredvid. Men nu hittar jag ingenting...
Ah, danke. Men zut, jag är egentligen bara ute efter nexusar med standard rom. För testerna jag håller på med visar att alla andra roms är...
Jämför med tjockisar i Norge och Sverige? Norge har ganska extra groteska priser på just godis (givetvis inte när det är typ påsk, då är det helt...