Separate names with a comma.
haha :)
Vi ska, det första imorgon bitti. Jag kanske måste med. 48h sedan det började
Kräks m blod mm och har knappt ätit/druckit idag överhuvudtaget, o ligger bara o gör inget :/
Happ, o nu mår inte vår hund bra alls
Troligtvis så var det därför
Någon som ska se VM matchen nu på kvällen
Ah :/. Har du pratat med dom om det då?
hmm... Så det är på själva rutan? Trodde det var på lacken
Backat? Har du någon bild på det? Så man förstår lite bättre :)
Vad för märken? Och stor eller små?
Så här svarar Tele2 på sin chatt:
Säker på att det var Comviq o inte ett Tele2 abb?
Ja till 99% säker. Tele2 har bara han om sim-kort till Tele2 abonnemang och inte till Comviq.
Nej, det går inte Går inte med Comviq, du måste beställa på nätet Går inte att göra om man har ett Comviq abonnemang. Dom gånger jag har pratat...
Dom gånger jag har kontaktat Tele2 senaste året så har jag som mest fått vänta 10 min, normalt inte ens någon kö. Det som du skriver med kön...
haha, va fan
Vad var det med simkorten i filmen? Har inte sett den
Det gick inte att få e-faktura om jag ska få den. Utan då måste det bli via faktura, o då blir det dyrare än Tele2, så tog det för 20GB för...
Menade mig. O jo jag vet att det är en docka
Ok. Det skulle ju faktiskt vara skönt för .dig när jag är på kollot o inte behöva ta med mig en till laddare :)
Hur e batteritiden på den? Ok? Ok. Så du kan uppdatera till LL? Är det 5.0.X eller 5.1?
Hur är mjukvaran?
@Ascii: Är du nöjd med din LG G Watch R?
Jag står i kvalet att skaffa en smartklocka eller inte. Den ena delen i mig säger, skaffa, men den andra delen gör det inte. Den största...
Ja, det är en vän till mig o han sa att den inte har några skador
Har fått ett erbjudande att köpa en LG G Watch R för 1.500:-, värt?
Jag såg ditt också. Gå upp tidigare då ;)
Nå, händer det något roligt för folk idag då?
Ska inte vara någon ändring på mängden
Det har inte bara med det o göra. Det måste krånglas lite då abbet måste stå på min pappa medans jag ska få fakturan
Inte illa. Många omstarter du har gjort. Gillar sista meddelandet: "Obs! Batteriet är tomt. Telefonen stängs av om 30 sekunder"
haha
Orkar inte gå upp en våning.
Ska säga att du valde det bättre alternativet. TV4 verkar inte ha tänkt på att så många ville se matchen. Jag har en 100/100 fiber o det buffrar...
haha, hur ser du den, via TV:n eller datorn?
haha. Intressant match ju :)
Tycks om matchen då?
Någon som ser på Hockey-VM matchen Sverige - Kanada?
Jo, jag gjorde så med både Tele2 och Comviq, men nu när det gäller ett annat personnummer som har andra abonnemang också, så känner jag mig...