Separate names with a comma.
2.0Ghz DualCore CPU krävs iaf och jag har ju en 2.3Ghz :) Det såg jävligt fräscht ut
Tur att du inte smetade på lite av The Source hot sauce då :P Den råkar nämligen ligga på 7.1 miljoner scovilles.
Samsung Google Nexus S? Kostar väl en drygt 3000 kr i dagens läge? --- - Sent from my iPod touch using Tapatalk
Det går inte ens att jämföra en Blade med en X10 Mini då bladen slår Minin. Knappt ens SE bryr sig om X10 Mini/Pro längre men det finns ett...
Köp en Blade istället :)
Wait, what? Skitskoj Facebook-prank? Det där? Skulle man skratta eller vad var meningen? Är du tolv år eller i närheten av det?
Hanna (2011) - IMDb 8/10
Grafikmässigt sett jämför jag inte med något spel, jag säger endast att GTA IV ärr överhypat. Allt annat sett så jämför jag med San Andreas; där...
Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag har totalt tröttnat på GTA IV; jag går tillbaka till San Andreas. Jag trodde GTA IV skulle vara...
Suck..
Har någon bra tips på PC-spel? Dator-specs: Intel i5 3570K 16 GB RAM MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr OC 2GB
You know what they say.. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Patience is a virtue :P
Fixa för guds skull till dina särskrivningar. Skall man göra reklam för något så skall det ser bra ut att läsa. Petitesser, måhända, men det är...
1. Det dummaste ni har gjort i era liv? 2. Hur känd är ovanstående person här på swedroid? (personen över er) 3. Betygsätt ovanstående profilbild...
Använd denna istället: https://swedroid.se/forum/41861-forumslek-5-enkla-fragor.html Sen kunde du väl ändå skrivit "frågeleken" istället för att...
Bra val! Missnöjd kommer du inte bli :D
Du kommer inte bli missnöjd alls med din SGS2 ^^
Klart den är prisvärd, men jag ville bara att TS ska veta vad för slags telefon han får så att han kanske inte ångrar sig. Jag lägger hellre...
Bara så du vet så är mobilen ett tveksamt hopplockat kinabygge vars kamera är bedrövlig, påminner om en digitalkamera från 80-talets början. Om du...
Äh så kan man inte ens sova heller.. --- - Sent from my iPod touch using Tapatalk
Roota, lägg in clockworkmod Recovery, sedan ladda till 100% och gå in i CWM och "wipea" battery stats. Om det inte finns en app för detta...
Natt för mig, idag, är nyss. God natt.
:mad: :p
Den var förjävla bra :D Speciellt den scenen när han sparkar sig igenom en vägg, flygandes "ninja style" :D
Sluta posta reklam hela jävla tiden, går mig på nerverna nu.
Du kommer inte gilla det om du inte gillar att fjanta runt som en skitunge :P Om jag har fattat innebörden av ordet rätt, vill säga.
The Simpsons*
Ebay.
Vad skall man hitta på ute då? Så slutar det med att man dragit sig ut på gräsmattan med något teknologiskt och sitter där :P
Har ni sett att ROSMT släppt en soundboard-app for iPad/iPhone/iPod?
Men det står ju 6995 kr på sidan han länkar..
Varför är jag inte förvånad? När Aftonbladet ha nyhetstorka (dagligen) så drar de antingen upp gamla nyheter (dåheter? gammalheter? :P) eller...
IMDb - Blitz (2011) 7/10
Har det också :) bara undrade, dock.
För mig också
Av OEM-datorer, Acer. Mozilla Firefox 5 Nej, men min mobil har är rootad. TV'n är stor, men skärmens diameter är 40 tum. Nej. Har du haft en...
Jaså...
japp :)
Sökte runt lite nyss och det verkar som det finns någon betamodell (till GTA IV) av JC2's grappling hook, men den verkar lite buggig. Det bevisar...