Separate names with a comma.
Japp. Utan sem. så låg lönen bara på strax över 60 kr/timme. Add-in: Jag ångrar inte en sekundjävel att jag köpte ett par Philips shl9560, så...
Lille Laffe ser man precis överallt och lite till :D 10/10
Jag är inte mycket för en Evo IX eller X, men VIII'n är något att verkligen dregla över :D
God morgon Swedroid! Fick min lönelapp och Byggebo idag och jag kan knappt tro vad där stod. Enligt Byggebo själva när jag hade mitt sommarjobb...
I second this.
Undisputed III - Redemption 10/10
Hur består du dig? :P Jobbat natt eller nåt?
Trevligt. Vilken färg?
Du kommer inte bli besviken :)
Om du kan vänta till senare, så tycker jag du skall skaffa en zte blade. En begagnad kan du få¨för en 500-lapp.
Om vi säger såhär, TS, du skulle inte bli besviken med någon av dessa mobiler. Jag skulle hellre valt HTC, för jag tycker den passade bättre i...
Hade det hänt mig så hade inte jag suttit här nu, kan jag lova. Dock så är det väl värre att leka med eld i skogen :p
Vad gör man om man inte har jobb? Hur får man inkomst? Får man pengar från a-kassan och sånt?
Har du testat lägga upp ditt CV på nätet?
0/10 - aldrig på något sätt sett dig förut.
"I am the most complete fighter in the world"
En Mitsubishi Evo VIII (8) hade fått mig att dregla ^^
Plugga till, är inte så kul. Efter nio år i grundskolan så är jag inte så förtjust i att plugga. Sen kommer det bli så att jag har gått fyra år på...
That did not compute.
Gomorron gomorron
Jag, men jag har tänkt törna in nu. God natt, Swedroid. Sent from my iPod touch using Tapatalk
Dött eller? :p Sent from my iPod touch using Tapatalk
Meh. Inget vettigt att skriva just nu, tyckte ni kunde få veta det. Sent from my iPod touch using Tapatalk
Se nu till att komma med, men framför allt, ha kul!!
Ser dig mycket i Off Topic - 8/10
SE-lurar kan i de flesta fall rootas med SuperOneClick. Sen är ju Nexus S lättare att roota än Nexus One, för i detta fall stod ju Samsung för...
Jag har en dålig ovana att också kläcka ur mig saker vid helt fel tillfälle + att man gillade att leka med eld som mindre, let's just leave it at...
Undisputed II - Last Man Standing Denna får en klar 10/10 :D
Jag tryckte gilla :)
En av mina kompisar skall snart skaffa sin första androidmobil :P En X8 har han tänkt för den är billig, bra och han kan inte ett skit om android :)
Här har du en hel lista med (bra?) filmer.
Har inte badat på flera år, då jag avskyr att bada :P Kvittar om det är ute eller inne, jag avskyr det ändå
Varsågod. Jag kör W7-64 och kör Firefox 5 och för mig funkar allt :) EDIT: Oops, för att inte gå mer off-topic så slänger jag in ett roligt...
Pluggar till lastbilschaufför
gomorron för helvete
Oturligt nog så såg jag den i ähum ts.
Tapatalk Sent from my iPod touch using Tapatalk
Blir det nån påse äkta polkagrisstänger då? :) Sent from my iPod touch using Tapatalk