Separate names with a comma.
Tjena! Tänkte att vi kunde dela med oss av vad vi får av A World of Photo-appen! :) Några av de jag fått: [img] [img] [img]...
En riktigt rolig app ju :) Är folk som vill ha kort hela tiden och det är ballt att få kort ifrån Iran, USA och Japan efter varandra. Fick en...
Bakhjulsdrift är ju något som är positivt i Sverige! När jag hade min BMW, innan jag börajde plugga, gick den på bredden ifrån att jag hämtade ut...
Det beror mer på vilket telefon du har än vilken version av Android den har ;)
Sant... Får testa!
Liten och billig: Mazda 2 1.5 Sport 1844 Mil | Göteborg | Blocket Liten och rolig: Fiat 500 1,2 LOUNGE - GLASTAK - VINTERDÄCK | Göteborg |...
<object height="81" width="100%"> <param name="movie"...
Söft!
Trodde jag skulle köpa en men under tiden jag väntade på telefonen tröttnade jag på att gå runt med stora telefoner i fickan :)
För att jag anser att 19.80:- är dyrt för en applikation som jag aldrig kommer använda! Har du hakat upp dig?
Vad mig anbelangar kunde det kostat 2:- och fortfarande varit onödig för mig att lägga pengar på. Jag ringer aldrig med BT-headset ifall jag...
Någon som vet någon sida om hur olika tillverkare ligger i fas med uppdateringar? Såg någon sådan någon gång men tappat bort den. De hade mätt...
En välbyggd telefon hjälper att inte gå sönder första gången man tappar den utomhus :)
Men skall inte tekniken ha kommit såpass mycket framåt så att det kalibreras ändå? Fick för mig att jag läste något om det anknutet till Android...
Kanske funkar bättre än Waze! Det är ju dock så att många måste använda det för att det skall vara någon idé och Sveriges befolkning kanske inte...
Uppdaterade första inlägget :)
Men det är ju helt sjukt. Jag har väntat på detta SÅ LÄNGE och nu när det väl kom så har jag köpt en Ray med inbyggd sådan funktion. För helvete...
Älskar att länka till en sådan här video när en fruktfantast skryter om hur bra iPhone är designad då man kan nå hela skärmen med en tumme vilket...
Lite så. Fast då får ju inte IP4 finnas kvar. Då får man ju en sån.
Skulle du betala 5:- för något du aldrig kommer att använda?
Bump 1.
I 2.3.4 kan man ha QWERTY i stående läge likt liggande men då finns det en swypefunktion som jag tycker fungerar strålande. Använder inte T9...
Väl talat! Skulle jag känt mig så nere att det inte fanns någon utväg skulle jag absolut tagit hjälp av samhället och i detta fall en vårdcentral....
Verkar mystiskt. Logiskt sett så borde det inte kunna hända. Telefonen skickar ut i en viss signalstyrka som räcker x antal meter. Om den inte...
Åk till en vårdcentral då! En kompis gick dit för han kände sig hängig. Han gick därifrån med antidepressiva och två veckor senare mår han mycket...
Det ryktas om att alla SE-mobiler släppta under 2011 kommer bli uppgraderade till ICS. Huruvida ryktena stämmer eller inte vågar jag inte säga men...
Har kört med maps i Göteborg, Jönköping och Falkenberg och där emellan. Alla vägar har funnits med. Även de nyare. Är kanske lite annorlunda...
Är faktiskt nästan mer sugen på det än nya BF. Har alltid gillat spel som man kan hoppa in och lira i 10 min utan att känna att man inte hunnit...
Testade det och det funkade över förväntan med samtal. T.o.m över egde. Men drar det inte lite väl mycket batteri? Känns som om telefonen drar...
Det kan ju som sagt vara en telefon som inte fungerar som den ska. Det vore ju lite väl bra ifall ett företag som tillverkar hårdvara klarar av...
Sant! Munchies!
Var flera år sedan jag köpte mig en sådan men till morgondagens ära skall det minsann köpa mig en sådan ändå :) Dessvärre får jag inte tag i...
Det sas ju någon gång för inte alls länge sedan att alla SE-modeller släppta under 2011 skulle få ICS. Ser man på hårdvaran i telefonerna så ser...
Ser lite klumpig ut men det kan ju vara en prototyp. I annat fall någon slags Pro-version?
Har du uppgraderat den till 2.3.4? Var inte det om man körde CM?
Du skall ju ha en guldstjärna då du exakt satte 11k! :)
Ray har bättre PPI än Arc vilket gör att hemsidor får plats precis lika bra på Rays skärm som Arcens. Enda skillnaden är väl att ifall du ser...
20 meter är ju rätt långt! Även om man använder trådlösa saker och ting så blir det rätt mycket. Har du möjligtvis en router som står där...
Ser man ut så är det helt ok att vara retarderad!
Det hjälper nog om du skriver vilken telefon du har ;)