Separate names with a comma.
Ok, bara o göra det, men ha inte för stora förhoppningar om bra 4G bara :)
Då kanske det är så även hos 3. Hur är det på 3G hos Tele2/Telia?
Nej, det kan du inte. För det första, så kanske 3 inte ens har byggt 4G täckning där du bor. Du bör kolla 3s täckningskarta för just 4G
Vad jag kan hitta här https://www.androidbeat.com/2015/03/whats-new-android5-1-lollipop/
Vart har du läst det? Vad jag har läst så ska den vara fixad, men i o med att 5.1 kom ut under natten så vet man inte riktigt än. Dock så har...
Jag har installerat 5.1 på min och min mammas Nexus 5. Väntar nu bara på en factory image för Nexus 4
Yes. Dock så har inte 5.1 kommit ut till Nexus 4 [IMG] [IMG]
Då håller man på o uppdaterar sin Nexus 5, 4 och förälderns Nexus 5
Tror ÅF också kommer höja dom priserna snart. Den dyraste iPhone 6+ 128GB går loss på 10795:-
Hos Apple så måste man avregistrera den från iCloud. Läs mer här om du vill veta mer: https://support.apple.com/sv-se/HT201351
Jag undrar om Nexus 5 kommer ha det, då det står "This feature will be available on most Android phones and tablets shipped with Android 5.1 in...
http://officialandroid.blogspot.se/2015/03/android-51-unwrapping-new-lollipop.html
Fick också det :D Jag skulle ha kört One M9 då jag inte kan stå ut med TouchWiz
Kan inte komma ihåg att det fanns några tunnlar där, men ok
Ja, i tunnelen vid Arlanda så hade jag 2G, vilka andra tunnlar menar du? För förutom den så hade jag 3G i princip hela vägen upp
När jag åkte Stockholm - Sundsvall sommaren 2012 så hade jag inga problem med 3G täckningen. Hade täckning i stort sätt hela vägen. Delade...
Jag har inte märkt att det går långsamt när jag använder Tele2s nät. Bytte just till Tele2 på min iPad för att 3 inte kan leverera täckning där...
På kollo, okej täckning för att vara ute i mitten av ingenstans, där tre knappt har täckning [IMG]
Jaha, då var man på Tekniska Museet
Helt okej hastighet på Tekniska Museet med Tele2 [IMG] Det är en hel del folk här Med iPaden ca 10 min senare [IMG]
Finns väl alltid en risk men varför undrar fu, tänker du döda en processor eller? :)
Beror på. Hårddiskar mår ju inte bra om datorn stängs av onormalt
Fanns där för mig också
Hur aktiverar man det läget? Har Tapatalk Beta på min iPad
Hos mig är det Tres 3G nät iallafall som går ner till typ 2-3 mbit/s hemma där jag bor.
Och jag kom på varför jag inte ser på Facebook, för dom har stängt sin sida för dagen
När jag tycker på länken så kommer jag bara till Telenors Facebook sida, men inte till själva posten. Men ok
Har du två abonnemang?
Det finns bara en Norra Amerika och internationell version, så ingen skillnad på UK o svensk gällande telefonen. Enda som är skillnaden är laddaren
Ja, snålt av dom o inte göra det permanent för alla
Haha, o det blir inte bättre av att dom som inte vill eller kan binda om sig inte får ha dubbelt så mycket surf efter årsskiftet
Då var det ju inte så bra som det lät :/ Tele2 och Telia ger alla den nya surfmängen och ingen gräns på hur länge utan till man själv valet ett...
Det jag tycker är förvirrande är att dom säger året ut, men samtidigt säger ett datum, i detta fall 22:a april vilket är lång tid kvar innan året...
Vad är det som är kvar innan du kan börja bygga?
@Kate Förvånad över mängderna som dom dubblar till?
Exakt samma som Telia, förvånandsvärt ;)
Ja, finns mycket mer appar som är anpassade till iPads än Android än så länge tyvärr
Ja, alltså hårdvaran är det inget problem med hos Samsung, det är deras jävla TouchWiz som är problemet tycker jag. Och för att svara på Minin jag...
Av dom två, iPaden helt klart tyvärr. Dock så skulle jag välja en Mini då dom är så sjukt smidiga att ha med sig överallt
Märkligt att jag fick detta mail idag [IMG] Har redan ett sim-kort. Ska dom skicka ut ett nytt?