Separate names with a comma.
Släpp flaskan och kom in i matchen!
God Norén jul allesammans!
Kan inte wifit vara precis i räckvidd? Att du kan skriva in vad som helst som lösenord betyder bara att det sparas lokalt och telefonen har inte...
Jag skulle tro att röka ökar risken att dö mer än använda en telefon. Men visst, kanske är i par med rökning att ha ett BT headset hela tiden. För...
Usch nej :(
MP3 320 skär av högre frekvenser än 20kHz (eller om det är ca 20.5) så rent tekniskt sett kan du inte höra de eftersom örat inte klarar av det....
Jag tror jag minns någon som klagade på att man inte behöver flera skärmar ;)?
Wimp ska det vara, flac <3
Nattugglor ftw! Jag fastnade med lite intressant läsning från nätet när jag skulle sova. När jag var halvklar var klockan för mycket så jag vågar...
Tillgång och efterfrågan, alternativt att operatörerna vill ha större vinster? @Cupcakes; tog inte priskriget härom året ganska hårt på...
Det är inte jobbigt, du svarar ju inte på irc ändå :P .
Yes precis. Du var senaste inlägget så det var lättare att svara än att hoppa till nästa skärm och byta buffer i weechat :P
xfce4-terminal var nice, fungerade direkt med powerline och tmux till skillnad från konsole. Plus att konsole inte føljer Awesomes tiling utan...
Før att førtydliga. Tele2 ær inte samma sak som Solid. Solid ær ett eget føretag och allt som Tele2 gør ær att sælja deras førsækringar. Det ær...
There is, no such thing as scientific fact. :-P Är väl också snarare att längre naglar har en högre tendens att dra till sig bakterier, man kan...
Solids försäkringar säljs väl genom flera företag och inte bara kopplat till Tele2. Jag hade Solid försäkring på min HTC One köpt från Siba (köpte...
Nu har jag inte kollat upp detta och om det bara är försäkringar i Norge eller inte. Men har hört en polare som har en hemförsäkring och så fort...
Fler får ju vara med och driva upp potten :-P
Jag ger dig en hunka om du gör det utan att han vet om det, men jag kräver videobevis.
Reflex ryckt till med en potentiell armbåge i fejjan? Beror väl på om han märker dig komma eller inte.
Är det 40x2 eller är det totalt bara €40 för både mobilt bredband och telefonen? Det låter fan fint.
Det står Gøteborg i min profil :P
Trodde Bergen var common knowledge?
Haha ja, hon har sjælv skæmtat om att hon inte ær den bæsta nær det gæller væxter.
Nu var det inte meningen att vara stöddig, men svaret på dina frågor med flertalet exempel finns ju i länken. Så det var onödigt att skriva det...
Funderar på klappen till tjejen, lite skämtsamt är en bok om växter och hur man tar hand om växter för att tjejen inte har en jättegrön tumme. Men...
Bara ta tåget upp hit! ;) Kan man skriva det roligt utan att folk blir rädda?
Exactly, that's the problem. And according to Swedish consumer law (and EU for that matter) it's up to the manufacturer (or retailer) to prove...
Om du hade läst något utav länken jag gav så får du ett svar där plus förtydligande att det inte går att avtala bort sin lagstadgade rätt.
Different countries have different laws so it should obviously not be skipped or ignored. Till ts:,...
Läs min post igen och kom tillbaka när du hittar var jag ens skrev om något kön.
Även om det heter one hand use så går det ju givetvis inte för alla, så är det ju med allt. Men antagligen så går det för de flesta. Är ju princip...
Tycker det fan är larvigt att Sverige inte vågar köra på kärnkraft, eller ja, ingen vågar utveckla dem för någon anledning. Ska väl fan bara vara...
Vad ær andningsdepression? @Ior; det enda som gjort att jag gått upp i vikt ær Mirtazapine. Fan køpte allt som var brød och åt det direkt.
Haha, humor, men så fult att ge ut sånt :P
Haha, där kommer sanningen fram :P. Själv har jag fått besked från morsan att det enda som tillåts är att köpa ett par lotter och någon julklapp...
Men betydligt snällare än benzos :P http://www.fass.se/m/produkt/19670509000016/uidpublic Men det känns som chill pill när man jämför med...
Imovane är väl helt enkelt sömnmedicin hela natten, och dålig smak i munnen är en vanlig biverkning. Stilnoct är mer insomningsmedicin, så det ena...
För det är dåligt bara för det är dyrt? Alla ska ta sitt ansvar och bygga förnyelsebara energikällor. Tyvärr är väl den enda möjligheten om man...
Aha, jag är inte bevandrad inom Sonos så hade inte en susning på att det fanns mer att göra. Det hade varit coolt att köra röststyrning, men det...