Separate names with a comma.
Fancy widgets pro men lite skin på :)
När ni säger "startar om wifi", menar ni då att ni stänger av och sätter på wifit igen eller?
Hybris kallas det. Galet mycket hybris. Så mycket att folk faktiskt börjar tro på det. Apple-fanboys blev ju precis sekt-förklarade också. Stod...
Jag satte mig i någon timme en gång för länge sedan (när jag köpte min första Android-telefon) och styrde upp mina kontakter på Gmail-kontot. Satt...
Jag blir tamejfan arg på riktigt när jag ser på den idioten som står där och muppar. "A brand new way of dealing with notifications" eller vad...
Tack :) Tyckte väl idén var rolig. Hoppas genomförandet är OK iaf men det verkar ju som om den uppskattas :)
Bugar tillbaka. Du har mycket vettigt att tillföra de diskussioner jag sett dig deltaga i. Och angående min far och hans generation; absolut....
<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SDvSoo-GkCs?version=3&hl=sv_SE"></param><param...
Sprid den ;) Tyckte väl att det var en rätt kul idé :)
Gjorde faktiskt en liten film på temat för en stund sedan. Publicerar den as we speak. Klistrar in den här sen :) Så! <object width="640"...
Jag är absolut inte bitter! Har släppt det för länge sedan. Men jag vet vad jag tycker om det och jag vet vad det sätter för spår. Jag vet...
Ja drar de ens pengarna inom 15 minuter? Det känns som ganska onödiga transaktioner. Är det inte så att det sparar på att dra pengarna i 15 minuter?
World Newspaper https://market.android.com/details?id=com.world.newspapers&feature=search_result Fruktansvärt enkel app där man kan samla alla...
Om han nu inte trodde att det skulle lösa problem, och tog sitt liv därför, så förstår jag inte varför han gjorde det. Enbart för att skada oss?...
Funkar bra så länge den inte går ner i sleep. Men å andra sidan vill jag att det skall brytas då. Går ju att med enkelhet ställa om i diverse program.
Det finns massvis utav val varje individ kan göra, varje dag, som skadar andra. Att ta sitt liv är bara ett av dessa. Inget är på något sätt annat...
De väljer mellan att ta sitt liv på ett eller annat sätt och att ta tag i sina problem. De som tar sitt liv tycker att det är den enkla vägen ut....
Det är en feg väg ur problem som oftast är förstorade för individen. En individ som tar sitt eget liv utan att tänka på anhöriga kan omöjligtvis...
I know! :)
Den som konstigt nog kostar mindre, 450:n! Däremot skulle jag nog överväga denna istället:...
Haha, jaja, okey då :) Inte så liten... [img] Motorola webtop. Wee! Kom på ett sätt att ta screenshots. Satte mig på tangentbordet när det låg i...
Inte riktigt min stil men det är ju ganska stiligt ändå! 7/10 får du allt. [img] Motorola webtop. Wee! Men på skärmen som faktiskt syns...
[img] Motorola webtop. Wee! Men på skärmen som faktiskt syns så är det: Fancy Widgets Pro BobclockD3 Extended controls
Det är ju en del snack om vad man skall ha och vad andra har så jag tänkte ge mig på ett tappert försök att starta en till "Stor"-tråd. Denna...
Satan sa smidigt det ar att ha en forstarkare med hdmi in och ut. Har snalat ut ar efter ar efter ar men tog mig antligen rad att kopa mig en....
Tänkte på det att Microsoft är mer berättigade till Apples slogans med hur allt ändras och så vidare än vad Apple är själva :)
Det roliga är att de ju gjort det halvdant. Kolla Feber.se:s kommentarsfält. Inte ens t_v_a-trollet lyser med sin frånvaro ;) Det bästa med nya...
Jo men titta vilka som skriver.
Inte längre till salu :)
Ligger på Blocken men kan väl lika gärna testa här också :p Har flyttat och har inte plats för min TV-bänk ifrån IKEA. En snygg möbel där...
Ligger på Blocken men kan väl lika gärna testa här också :p Säljer min receiver som fungerat utan problem i de åren jag haft den! Enkel att...
Någon som vet när det kommer en officiell uppdatering? Lite närmare än det som står i artikeln vill säga :)
Mellan de två så ser jag inte någon större skillnad. Jag skulle valt Expansys då jag handlat där förr och för att få den EU-anpassade (vad det nu...
[img] Funderar på att köpa mig en sådan imorgon. Ingen som vill köpa en gammal 7.1-försäkrare modell mindre bra men ändå som gör sitt jobb?
Ja det var liksom att det var dubbelt betalt som gjorde det hela värt att arbeta en dag som denna :)
Stannade vid ica men bor i närheten :) Du bor alltså granne med Droidstuff.se ;) Vill klaga på att jag jobbar. Det är visserligen dubbelt betalt...
Jag vill vara ute i solen idag istället för att jobba! Sent from my Motorola Atrix.
Och där var de sista frågetecknarna uträtade :)