Separate names with a comma.
Kanske inte då jag inte fick någon notifikation från vare sig dig eller indika
Det är så jag gör här på forumet. Och jag fick din mention nu, gjorde du den via Tapatalk denna i den här tråden också? Eller gjorde du denna via...
Verkar vara något med sandlådan då både bvb och indika mentionade mig men jag fick ingen notifikation om det :s
Hur ser det ut nu då
Att telefonen ska klara av Sveriges 4G nät är ett krav också. Och det utesluter 5
Beror väl på om du använder Chromecast något för att spela musik
Jag fick din nu, men jag fick inte bvbs i sandlådan för några minuter sedan
Får inte notifikation när någon nämner mig med @jnsson igen :( @bernard
haha, skönt att ni skriver samma sak med sekunders skillnad. Hon har typ problem med den också ibland. Och jag tror inte att hon vill lägga >6k på...
Nu har hon haft en smartphone redan i typ 3 år, så en sån är inte riktigt aktuellt. Hon har just nu en HTC desire S
Min mamma ska skaffa ny telefon. Hennes krav är att den ska vara enkel att förstå sig på. Jag rekommenderar henne Nexus 5. Pappa är lite tveksam...
Okej
Gillade du inte samsungen eller?
Har du skaffat en sån nu eller?
Aha! Ok. Själva romen så väldigt nice ut. Synd bara att den inte finns till Nexus 4 då jag försöker hålla min dagliga telefonen stabil med...
Hur menar du med, är man som mig på lollipop?
Kör du den romen från oktober 2014? Vart hämtade du den romen? Och finns den till Nexus 4 eller galaxy nexus? Har försökt hitta den till Nexus 4...
Det enda är som sagt att 3G täckning inte är den bästa i norrland, härjedalen mm, men då finns 4G bättre då dom bygger 4G på samma site som 2G
Jag tycker att den ända gången man behöver Telia är om man ska in i mitten av norrland/ut på fjäll, annars räcker Tele2 gott o väl, det är...
Jupp, kom dock ihåg att kontantkorten är Comviq och inte från Tele2s hemsida :). Tror du blir nöjd med Comviq, särskilt om du har en 4G telefon
Jag skulle tro att Tele2 också har 4G i dalarna. Du kan ju alltid testa genom ett kontantkort från Comviq :)
Om du har en telefon som stödjer 4G så kan jag rekommendera Tele2 alternativt Comviq om du vill ha det lite billigare. Jag har varit i dalarna o...
Dom har ju en hel del 4G i södra sverige
Okej, jo lite. Dock så blev jag förvånad över Telias hastighet annars i södra Sverige, verkar vara rätt så lägre, jämfört med Tele2 iallafall
Vad sa dom på servicen då?
Vilka kuster? Det enda jag kunde hitta är blekinge som har grön, samt uppsala till gävle ungefär dock utanför uppsala så blir det grön hastighet....
Vad för rom?
Mem ändå helt okej med hastigheter på 15 mbit i södra Sverige, ungefär som 3
Jag skulle ändå säga att Tele2s hastigheter uppåt i landet är helt okej. Då hastigheten ändå är 15 mbit och uppåt alltså i norrland, tillskillnad...
haha ;) Nu ska vi inte vara såna :)
Sedan jag skaffade ett nytt sim-kort till Nexus 4:an för 1,5 år sedan så har mitt nummer inte stått där. Jag vet inte ens något sätt att skriva in...
Nope, inte om du menade detta [IMG]
Ok. Ja, jo, så såg det ut för mig också när den väl visade kön
Yep, stämmer bra. Version 2.5.83281670 är den jag har
Jag behövde inte F5:a, den uppdaterade automatiskt. Hur vet du dock att det är 101 o uppåt, jobbar du där eller :)
För mig fungerar det som det ska, med senaste versionen, se bilder [IMG] [IMG]
Tror att Comviq behöver lite fler personer i chatten när man får upp följande felmeddelande: Just nu är det många som försöker kontakta oss, var...
Har du testat med ett annat sim-kort? Min väns sim-kort gick sönder i morse
Nu vet jag inte hur det är med CM 12 men när man väl har installerat gapps 1 gång så följer den med iallafall på CM11
När jag går mellan nightys på min galaxy Nexus så kör jag zip filen rakt på, ibland gör jag en backup