Separate names with a comma.
75% på Samsung Galaxy S-skal!
Sverige är fint :) [img]
När det är så här fint ute så blir man inte direkt ledsen :) [img]
Blev lite nyfiken på hur många som egentligen betalar den samt hur många som faktiskt smitit undan! Ni får ju gärna skriva i tråden ifall ni vill...
Bara att ringa upp och säga att du sålt TV:n.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-torslanda-sandvik-goteborgs-kommun-sandviksvagen-33-1569836 [img] Bara att köpa!
Du ångrar bara det du inte gör. Tänk på det. Jag ångrar flertalet saker jag inte gjorde när jag var yngre. Några av dem gällande tjejer. Vare...
Sova eller ett glas rosé till?
Tack för tipset! Stör mig som fan på folk som går med sina BARN i koppel. Helst seriöst. Om de ungar som blir kopplade INTE rymmer innan de är...
En dag närmare att flytta bort ifrån landet och in till någon slags stad!
Du har helt enkelt blivit smal och snygg! Nuf said! :) Kul att du är nöjd med tröjorna!
Ja nu funkar det ju som du säger bra. Inget att klaga på alls :) Används varje dag. Förslag till framtiden vore ju dock att göra en liten widget...
Grymt rolig idé! Vilka städer kommer att fungera? Vilka fungerar redan idag? Med fungera menar jag alltså vart det finns bilder att titta på/förnya.
Ja vi har den nya standarden på t-shirts (och hoods också för den delen). Inte den där gamla anoreximodellen utan ungefär samma som H&M kör. Där...
Nej det var inte dig jag menade. Det var inte du som påstod att Xoom laggar "jävligt mycket" :) Det jag menar är att tråd efter tråd om när...
Bra fråga. SGS2 har så mycket mer än vad Arcen har med internminne och annat. Är det inte så lite som 320mb internminne i Arc? SGS:en blir ju...
Xoom har jag inte koll på men tittade på en 30 minuter lång genomgång av Transformers idag och den laggar inte mer än iPad. Något som du verkar...
[img] Ursäkta utsticket ^^
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=12 ;)
Data counter widget funkar bra som räknare för WIFI och 3G!...
Nej men det är då man får PRÖVA sig fram. Lämnar man en öppen fråga om "Vad är bra?" kan man ju inte direkt svara. Skulle han sagt "en stegräknare...
I värsta fall får man väl ta till alternativa metoder för installation av appar. Piratkopiering gillar jag generellt inte men det är klart som...
http://www.droidstuff.se/ -Allt till din telefon, och lite till!
Inte bara kaviar av Johannes Mario Simmel. Helt klart en bra bok. Annars är ju milleniumtriologin en bra serie. Faktiskt. El Choco :...
Fortfarande som sirap from time to time.
Revben med ~c-kupor+ däremot. Jävlars så fint det är. Testa! You wont be missnöjd så att säga.
Det finns ju en "Tack"-knapp av en anledning.
Skulle vart nice med svar på frågorna nu. Läste PM:et och förstår att man inte orkar sitta och svara mitt i natten men nu är det ju dag! :)
Antar att det var de svaren vi kommer få på våra frågor. Tolkar det så då du skrev detta 8 minuter efter att jag editerade med frågor du inte...
Om detta var till mig så kommer jag inte titta på någon video ifrån någon främlingsfientlig sida innan du svarar på frågorna vi ställt på ett...
Ja då är du precis 15 fyllda. Du kommer om ett par år också förstå dig på att världen är större än vad du verkar tro. Du kommer också förstå...
Du har inte ens konfirmerats än. Du är alltså under 15 år. Hur i helvete kan du ens DRÖMMA OM att verka förstå dig på hur det är att komma...
Avskyr folk som inte har belägg för skit de spottar ur sig. Att folk inte kan lära sig att TÄNKA.
Är du så kristen så att du går till kyrkan om söndagar? Vad i den svenska kulturen är det du personligen vill bevara?
Jag hittade den ÄNTLIGEN! Den passar så bra in här. <object width="640" height="390"><param name="movie"...
Lite OT men helvete sådana problem det är att låsa upp en IP4! 1000:- för en skum kod eller så försvinner GPS-funktionen om man låser upp den "på...
[img] Fancy widgets Smooth calendar Bankdroid Go launcher
Bra skit! Nuf said! Gillar dock personligen inte så mycket svart och blått. 7/10 [img]
Ja det är nog mest att om man skall göra en sådan sak måste man oftast beställa helt vansinniga mängder av det :) Tänker du sådana man stryker...