Separate names with a comma.
Hehe jag säger detsamma om slotten i Sverige och många andra länder. Mycket av byggnader är väldigt annorlunda byggda XD
Nedå, länkar på svenska. :P https://sv.wikipedia.org/wiki/Himeji_slott https://sv.wikipedia.org/wiki/Matsue_slott...
Ja, det finns kända historiska slott här i Japan. Däremot tror jag Kina är mycket mer känt för sånt, ingen aning faktiskt någon som vet kanske? :P
Hur menar du då? Ja det finns kända/historiska :)
Tar hellre planet, är pilot :) Ja det finns slott. Denna är populär bland annat :) [IMG]
Kom på det, blir bara sååå mycket lättare på engelska :P Nah, han har mycket fint hus redan. Tror det blir en resa, jag och han till Polen och...
Ingen aning, något stort ska han få eftersom jag fått bo hos honom 3 månader. Some crazy shit happend at my home, water leakeage. So i had to call...
Tvilling, fyller 23 den 28:e :P
Ingen aning vem det är, med skiva menar du disk/cd (engelska ordet?) :P
Jobbar du natt? :P Låter lite som här hemma haha XD
Klockan är 11:10 här, sitter och kollar när min bror spelar WoW. Du då? :)
Bad boy bad boy, watchu gonna do when Honda come's for u? Helluuuuuuu :3
Sluta posta bilder på mig! >.< Blir generad :$
Håller med @lajtningen angående BT. Batteritiden tycker jag är ungefär samma, inte jättebra. Absolut inte dåligt heller :)
Har jobbat med över 50st Xperia Z3+, en del hade problemet men inte alls alla. Synd att du haft problem, men lycka till med OnePlus! Jag anser...
Jag såg inte matchen, när jag kom hem så var matchen slut men dem visade händelsen och highlights osv så var tvungen att läsa lite mer om det....
Får se om den fanns på Popcorn Time, annars får jag ladda ner haha :P
Finner inte ens något ord för händelsen... *suck^*
@jnsson Har du läst artikeln? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/em2016/article23024387.ab Börjat faktiskt checka in...
Nej inte sett den faktiskt konstigt nog... Vad du om den då? :)
Ska också kolla, bara för du sa det. Jag tycker faktiskt om Twilight, kanske "konstigt" som kille men i dont give e f*ck ;D
Bra där! :) Funderade själv på att göra en guide idag men är jämt så upptagen med jobb :) Detta är ett av dem snabbaste och säkraste sätten för...
Du förklarar det så jävla bra också, "Allt. Bara. Funkar." ;) :D
Jag tror det är en bugg, då allting kan vara avstängt så beter den sig som om det blir "överbelastat". Så var det med en min xperia iallafall och...
IP tror jag, men oled inte riktigt ännu :P
Hahahahah bästa! love u :*
Förstör inget nu bara :P
Japp, sorry glömde skriva att det var om antal poster :P
Shit @dannejanne ligger på första plats. ;)
Vad jag menar överdriver mycket är att värdet blir bra mycket högre än vad som egentligen krävs. Låt oss säga att jag överklockar till 4.0GHz med...
They surely need that :P
Att köra på Auto Vcore ger nästan alltid överdriver mycket spänning, men har du slagit av fastboot mode? :P
Håller med @bernard. Enligt mig en av dem mest prisvärd mobiltelefonen ute :)
Ingen vet, varje CPU beter sig olika. Vad jag tycker du bör göra är att börja med stock multipiler och ha vcore på lågt, kommer du in i windows så...
Du får säga titeln på videon så försöker jag på det sättet, annars slänger jag iphonen genom fönstret [emoji23]
Aaaww Want my nooow :D[emoji7][emoji7][emoji7]
Not supported bla bla nånting står det :S
Kan inte se videon :(
Det som ser snyggast ut? :P
Sounds sexY.. ;) :*