Separate names with a comma.
utan
Endast testade och lyssnat 20 minuter. Passade tyvärr inte mitt öra (som alla andra in ear) 900kr plus frakt kvitto följer med
Svart i totalt nyskick. Endast någon vecka gammal. Kvitto från elgiganten 2700kr plus ev frakt
affär på G med @Krille1869 Skriver om det inte blir av
Liten prick på framsidan av skärmen och en spricka bak. Fungerar perfekt i övrigt och har inte märkt av fläcken jättemycket. Sitter på en bra...
Såg den men rejält över min budget och behöver inte 512 alls. Tack ändå:)
Söker en av dessa lurar
Hojta om vill sälja annars
läderskalfrån YMW kanonfint skal. Kostade typ 500 ta hem. använt en dag Skins från qskins paketpris 300 plus frakt
plus några skins från qskinz
Har ett oanvänt skogsgrönt läderskal om intresse finns
Köpes i fint skick
svensk modell?
lägger ett nyårspris på 5200:- plus frakt<3
Har en 2 dagar gammal Xiaomi 15 Ultra 256gb svart inköpt från Tradingshenzen. Är en kina variant men google play och allt sånt funkar. Går...
Blir ett nej på det budet men tack ändå:)
Sätter köp pris på 2000:- med risk för att kvittot ej hittas av tidigare ägare.
Stämmer. Min bekant jag köpte av håller på leta men får utgå från att det inte finns. Den är köpt på elgiganten iaf vet jag:D
Vet inte exakt datum men första användningen är i sept. Batterihälsan är 100% med 47cykler
Tjena! Det är 128/8
I princip nyskick med kartong och 2 skal. 2000:- plus frakt
Får hem en helt ny serie 11 46mm gagatsvart utan esim som jag tänkte sälja för 4000 sen.
PM
Kö här med. Kan till o med ge 600
Budet noterat. Tänker att jag avslutar fredag 2/1 klockan 18:00. Kommer det bud precis 18 så förlängs tiden 10 minuter
Har en fin pixel 8 pro svart med 256gb. Finns några mikrorepor på sidorna samt skärmen men i det närmaste perfekt skick. Sitter på ett ringke...
köpes
450 inkl
350 inkl frakt
Köper en 17 Pro eller vanlig 17. Nyskick är ett krav
Neh jag ska banne mig iaf försöka vänja mig med storleken. Ska köra några veckor. Avslutar annons
Finns kvar och byte fortfarande aktuellt
Köpte ett ps5 av mig. Inga konstigheter alls och trevlig att ha och göra med☺️
Bor i Örebro. Pma mig
Öppnad i förrgår. Vill byta mot en 17 Pro 256gb i samma skick (nyskick) och gärna att det går att aktivera applecare. Helst silver men blå funkar...
Tack för förslaget men jag har hittat en:)
Ja precis! Tvungen att googla nu och dom har ändrat till 825gb :eek:
Jo men den borde kunna skickas Kan tänka mig 3200 plus frakt
Säljes i kanonskick med kartong och tillbehör. köptes nov förra året 3300:- finns i Örebro
Köpte apple watch av Chris. Allt enligt beskrivning och kanon att göra affär med