Separate names with a comma.
För att du bryr dig vilken färg emojis har och du snackar om bajs när du snackar om mörkhyade folk och emojis. Du ser ju skillnad och särskiljer...
du verkar ju bry dig nu när du klagar över det så det verkar spela roll för dig. så bryr du dig om hudfärg eller ej? Sent from my C6903 using...
Svara gärna på vad hudfärgen spelar för roll om du nu så gärna vill ha olika färger. Vem bryr sig om hudfärg alls? Gör alla kritvita, inkl...
varför kör vi inte bara på blåa? färgen beror ju på de som implementerar det. om jag skriver emojis på fb så ser de inte likadana ut som i...
varför ens bry sig om hudfärg oavsett hudfärg? känns så larvigt. alla är vi av samma skrot och korn. Sent from my C6903 using Tapatalk
Vill du ha løst det snabbt, ring Posten AB. Fråga dem om du kan snabba upp ærendet, antingen så skickar du en kopia av kvittot till dem eller så...
Før øvrigt så ær paketet inte hos tullen. De "tar inte paket" i 99.9% av fallen utan det ær helt enkelt stoppad hos speditøren. Tullen har sagt...
Tvivlar på det, har inte hittat något som sæger det ena eller det andra. Det lættaste ær nog att ringa de och fråga.
Late jäkel jedi; netsplit igen och inte chanserv perform eller auto op eller vad man ska säga. Freenode går ju ner 3-20 ggr i månaden ju. Sent...
[IMG] Den får jag sjukt ofta. Incognito läge men vpn i England. Känns galet oseriös. Sent from my C6903 using Tapatalk Edit: Klaga på sådana här...
äckligt. fick det i 7an, vet inte om det var för naturkunskapen eller hemkunskapen. men äckligt var det. aldrig mer :-P. Sent from my C6903...
Ajabaja, sådant får du væl inte bara dela med dig ;)?
Quorn kan dra åt helvete. Avgå quorn! Jag kør utan køtt på lunchen, men det ær inte ett medvetet val utan ett påtvingat val eftersom lunchen i...
Rabatt på 70% av deras sortiment. Är väl en ploj att få in folk i butiken och sälja mer. Nattöppet på elgiganten. 1k rabatt på alla macs och imacs...
Det ær ett medvetet val som grundar sig i att jag ær før lat før att ændra.
Dunno, kan vara ny før iår. Jag bor inte kvar så jag har inte så stenhård koll :P
Finns ju en "ny" regel om att produkten måste kosta mer æn 1300 (tror det var 1300) innan du ska betala moms. Version 4.6.4
klart de kollar produkter som kommer utanför EU. Det handlar ju om att värna om inhemsk produktion och produkter. senaste updaten till Tapatalk...
speditøren brukar kräva att du betalar avgiften innan de ger ut paketet. så med posten kan det bli ungefär som postförskott och DHL vet jag krävde...
Tull slipper man ändå ;). Tullsatsen är 0%. Moms däremot kan tillkomma.
Tullavgiften är 0% på mobiltelefoner. Det itllkommer dock 25% moms och sedan speditionsavgift till speditören. I postens fall har den alltid varit...
Inte Europa. Finns olika momssatser i olika länder. http://sv.wikipedia.org/wiki/Merv%C3%A4rdesskatt#EU
Ok, nu kanske jag avslöjar lite för mycket om var jag jobbar. Men jag tyckte detta var lite roligt. Humorn ligger i hur liten texten är och var...
Måste lyssna på några av sommarpratarna. http://m.gp.se/nyheter/sverige/1.2396413-mer-prat-an-golf-nar-modiri-motte-akesson Sent from my C6903...
Orange is the new black, S2E1 och E2 igår natt, lite svårt att sova. Fan skönt att ha den serien. Precis sett klart The Americans. Ge mig nya...
Har hårdvaran stöd för de banden som är soft-låsta? Finns det någon vettig tråd kring CM på en TD OPO?
Ær du sæker? En liten wikipedia-koll på TD-LTE sæger att China Mobile kør på band 41 (men på 2600 MHz) och svenska operatører kør på 3, 7, 8, 20,...
Stora pluset ær væl att du kan flasha vad du vill. I "den stora pluset" så ingår møjligheten att ha roms med færre appar eller andra appar...
Ere hen som hade någon andra hälft som du varnade om? Eller vad det nu var. Något liknande har jag för mig...
Mr Google. Jag har hört/läst något i stil med att om det inte finns odlingsutrymme om alla helt plötsligt skulle bli veganer. Stämmer detta?...
Dirk Diggler; Jag gör annat än surfar idag :P. Men fan, käka selleri och du gör av med mer energi för att smälta maten än vad du får i dig. Va fan...
Förr så krävde människan så mycket energi och då var man tvungen att äta kött för att överleva. Är väl simpel matematik. Vi har/hade inte magen...
Har alltid ätit kött för att få näring och hålla sig i liv. Det visar ju evolutionen då vi inte sitter med 4 magar för att kunna idissla gräs.
Finns en rc1 uppe på http://davols.github.io/android-light-dasftp/app/dasftp-v1rc1.apk
Vart? Polaren som igår skulle köpa en löparjacka och kom hem med en löparjacka och ett xbox one. Sent from my C6903 using Tapatalk
Join the club. Gick till Narvesen och köpte paraply för 89 kr. Lär lätt glömma den efter mötet. Sent from my C6903 using Tapatalk
Haha, ja. Släkten är ju inte så duktiga och hålla emot cancer. Inget tyder på infektion, tog blodprov för infektion och allergi. Däremot tyder...
Jag diggar norska 20kr myntet. Plånboken blir tung men helt plötsligt har man massa pengar i växelmynt. Sent from my C6903 using Tapatalk
Jag har faktiskt ingen aning. Om det blir krig så kanske man blir inkallad i båda länderna? Fick frikort vid mönstringen dock :-P. Men visst....
Mitt är ju bara att jag vill kunna jobba med försvarsaker i båda länderna :-P. Fanns ett coolt jobb på norska FRA förra veckan som tex krävde...