Separate names with a comma.
MMS är lika föråldrat som SMS. Det som är vettigt nu för tiden är att ta betalt per skickat byte och inte i klump som SMS och MMS gör. En bild...
Stämmer så du säger. Min Atrix är också begåvad med två mics så det skall bli bättre ljud vid tal eller inspelning. Nexus one har väl det samma...
Har ångest över att vi måste riva ut hela badrummet i lägenheten vi precis köpt. Mycket att ta ställning till.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=587792 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=579284 Inte riktig samma TV ;) Håller med. Edge-LED har...
Ja nu var det ju lite ett skämt (avslöjad av ;)-gubben) men jag kan förklara ändå. Med en Symbian kan man komma åt tjänster på internet. Men en...
Ett litet parantesinlägg, som ej skall bedömas, detta men det blev faktiskt rejält mycket bättre efter att man gjort lite åt dockan också. [IMG]
Det där är hardcore!
Det är in till sovrummet.
Har självklart testat alla jag tipsar om. Skulle jag inte det skulle jag inte tipsat om dem :) Förr i tiden så hade Samsung vissa problem med...
Jo fast din förra smartphone var en symbian. Det kan man knappast kalla en smartphone ;) Nu är du alltid online på ett helt annat sätt. Därför...
Gillar inte dockan. Annars var allt fint :) 8/10 [IMG]
Det var faktiskt en stor anledning till att jag inte orkade testa vidare med den. Man måste dra så sjukt långt innan man byter skärm jämfört med...
Aldrig råkat ut för själv. Den ringer alltid på utsatt tid.
Jo lite så. 3D är ju idag lite "braåha" snarare än ett måste. Men en bluray som spelar 3D kostar ju bara 2500 idag så vill man ha allt är det ju...
Nä 46" är skönare än 42". Allt beror på hur långt ifrån man sitter så klart. Hemma här nu så har vi en 52" som jag vann på mitt förra jobb i...
Det är en LED om jag inte missminner mig! 650:n är en fin TV som jag gärna säljer. Jobbar ju med att kränga TV-apparater :) EDIT: Fast jag...
Helrätt. Du hör lika lite skillnad på 160 och 320 i din mobiltelefon som du ser skillnad på 1080p eller 720p på en 40"-TV. Det är för liten...
Yes det gör det. Men då ligger du en bit över de ~7 lakan du tittar på just nu.
Förlåt :( Bra fråga. Skall titta efter imorgon när Josef kommer och hälsar på i lagret!
Eller klassikern: "HJÄÄLP!!!" :)
Vet :( Leverantören ville inte ha det Nexus S i fin kvalitet när vi beställde sist. Du får sluta vara så snabbt när du köper telefoner!
Intresset är nog lite si sådär med tanke på att det handlar om typ 1% av vad telefonen kostade i pengar om du vill köpa ett tema... Men kör hårt....
En plasma kan teoretiskt bränna fast bilden i glasskivan den har framför sig. Sen har den en lägre upplösning vilket gör att det kan se dumt ut...
Jaja du menar så. Jag trodde du syftade på edge led och bakgrundsbelyst :)
Inte nödvändigtvis. Det finns bakgrundbelysta LED också. Och kantbelysning är inte alltid bullet proof. Det finns tråkiga exempel på clouding....
Precis. Alla vet ju att moderater är rika :-)
Nej det gör det inte. Enda anledning till att du skall köpa en LED är för att du vill ha en tunn TV. Bilden blir verklingen inte per automatik...
Samsung LE40C755 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=587792 Den skall du ha. Men om du köper den blir jag avundsjuk. [img] EDIT: Om den här...
Vart fasen kom det halva poänget ifrån? :)
Var väl det man visste. iPhone är en sossetelefon. :)
My Phone Explorer funkar om du nu prompt skall ha allt gratis. Varför du nu skall ha allt gratis förstår jag dock inte men det får stå för dig :)
Ja eller köp ett hos oss och skit i Ullared, det gör du ju som du vill ;)
Vet inte vart du letar, eller vad du klassar som dyrt, men under 3000:- för en Defy är rätt schysst :)...
Den är ju dessutom stöt- och vattenskyddad. Aldrig fel :)
Jag antingen enligt här ovan eller lägg den i rätt katalog i din Dropbox.
Det blir nog dessvärre lite väl mycket detaljhandel då. Vi försöker alltid ta in skal och annat till ~alla telefoner och ifall vi skall ta in...
Facebook, Gmail eller delad Dropbox är det jag uteslutande använder.
Måste testa! Bra tips! Kanske bör läggas i tipstråden.
Ja det skulle vart nice att ha någon som kunde göra en ny tråd och börja med att strukturera upp lite vilka som finns ifrån denna tråden samt göra...