Separate names with a comma.
HAHAHAHAH :d
Hahaha damn you XD :P
Trist... >.<
Var det max 1 köp eller kunde man köpa så många man ville?
Fel modell, men tack för bilderna.
Måste fan köpa air conditioners och fästa i varje rum. Saknar förra hemmet som alltid var svalt.
Ja precis, allting försvinner och mobiltelefonen blir som när du fick den. Det är bara att höra av sig genom att tagga mig genom att skriva @Honda...
Är det grön eller röd?
Äcklig eller?
Tack, Ibland läsar man för snabbt hehe. Finns garantin kvar så kolla upp med Sony Care :)
Om du vill ta det steg för steg tillsammans med mig kan vi göra detta genom PM. Det blir mindre rörigt för dig då :)
Jag tycker att det låter som problem vid hårdvaran, att något är fel på själva sensorn, för du har inte testat återställa ännu alls eller? :)
@jnsson Kollade runt lite på google och hittade denna sida. En del tyckte jag varit intressant iallafall! :)...
Hehe, ibland så glömmer man bort :P Jag taggar dig @EmelieL så du får en notis också.
Flyttar tråden till köpråd. Om du är intresserad på köpa/sälja var snäll och skapa en egen annonsering i Köp&Sälj. :)
Hej och välkommen till forumet! Du kan flasha till den version du vill med hjälp av programmet flashtool och så behöver du en .ftf som är...
Tyvärr söker TS endast 720p, det han söker verkar inte finnas. Så antingen om man väljer 480p, lite större skärm eller lite tjockare mobil :P
Ja precis det är själva lagring, och alla tillverkare vet om hur folk tycker om enbart internminnen, så poängen med Ara tycker jag inte verkar så...
Dem har missat det som i stort sett är mest efterlängtat. Alla skule utan tvekan byta ut minnet till större och snabbare, finns det en förklaring...
Låter nice! [emoji4][emoji106]
Vad ska det grillas då? [emoji1]
Han kan mena fotbollen :P
Bästa vorre om du verkligen fick hålla i den som det ska göras, inte att den sitter fast, värdelös service. Ja iphone SE är perfekt när det...
Eller så kollar man bara på bilderna och skiter i att läsa? :P
Jag är på samma spår som du, 4" är perfekt i handen men 4.7" är den ultimata kombinationen mellan att hålla den med 1 hand och den är perfekt...
Denna tråd var väldigt rörig, därför väljer jag att jag låser denna. @tojjetok Du får skapa ny annons istället med en mycket bättre titel, alltså...
Ingen alls vad jag kan komma på iallafall. 4.5" eller något sånt verkar vara det minsta iallafall. :/
Z5C tycker jag själv är en toppenlur, även Z3c. Den är liten men kraftfull, den skulle kunnat vara smalare tycker jag men det är en smaksak....
Här måste det livas upp! Vilka ska grilla idag då? :)
Båda dina? :)
Ny bäddmadrass, herregud vad skön! kommer sova bra inatt :D
Bara hålla ut tills stamina är tillgängligt. Jag får grymt bra batteritid med stamina på 6.0.1 :) *Hoppas jag gör er mer sugna hehe* :P
Äsch, det kunde slutat värre, mycket värre. Jag mår bäst av att ta ett varmt bad, och äta/dricka något med mycket salt i. :)
Sånt man har pappor till haha :D Det var väldigt billigt! :)
Låter inte så bra.... Inte för att jag vt vad det är men Ramlösa ska tydligen vara bra när man är full. :P Är det inte slut på festandet för din...
Lite dött här nu..
Är det ok för honom att du postar konversationen? :) @Ascii är det ok eller ska vi banna saablovern? ;) (skämtar [emoji8])
Invite me pl0x
Bacon är lika gott :)
Sake + sushi = foodgasm :P