Separate names with a comma.
Men en sjukt bra marknadsføringstrategi! Vilken satans hype de har lyckats skapa.
Det är inget jag försöker snacka bort, jag hoppas att någon anmäler det också så vi kan få bort den här jäkla djungeln och få allt klarare....
Ascii; Det är fan bra att allt är öppet (iom skatteverket etc). Palla att informera ALLA man är kund hos att man har flyttat. Sköt den skiten...
Hur kan det vara lågt av dem? De vill ha full koll på hela sin produkt från stunden du köper den till stunden du säljer eller återanvänder den,...
Nu vill jag inte agera djävulens advokat och snacka för Tele2, men vad får du för hastigheter? Det handlar ju om att de bara täckt 22% av...
Egentligen handlar det ju bara om att läsa på ett papper och vara säker att man köpa en telefon som har rätt teknik. Så ett tips är väl att ta...
Jag har slängt iväg mynt lite då och då. Inte gjort det på några månader dock enbart för jag i princip jobbar kontantlöst.
Haha, vad fan ær det :P
Sverige vill ju skydda alla, även återförsäljare och tillverkare. Inte bara köparen :-P. Sent from my C6903 using Tapatalk
Varför skriver ni alla med :teeth:? Den syns ju inte ens i Tapatalk. Ser så fult ut. Sent from my C6903 using Tapatalk
Varför kan man inte gå mot ligorna huvudman nu? Att köra på SDs argumentation "hjälpa de på plats" i deras hemland (tiggarna som utnyttjas) är ju...
Haha, dont hate the player - hate the game. Vi får inte göra något själva på våra datorer. Även om man kan fixa det så får man det inte.
Sedan första maj har jag använt 6GB. Tethering på 1.5GB, sedan typ 0.5 på Youtube och 0.5 på SVT Play. Några hundra meg på spotify och resten är...
Jao. Diggar Netflix då och då. Sent from my C6903 using Tapatalk
4G, fan jag har svårt att komma under 30gb. Sent from my C6903 using Tapatalk
Jag älskar att ändå jobba på ett stort företag. Är det vajsing på datorn så klagar man bara till IT. Skitskönt fram till man har riktiga problem...
Bah, telefoner kan man ju låna lite överallt alternativt telefonkiosk. Jag avskyr när man ringer sin internetsupport för att internet inte...
Låter som någon utan koll. Amazon hade ett trä som fall ner i en elbox och deras säkerhetssystem trodde det var elfel så backupen kördes inte...
Tänker du inte på Amazon, hände typ förra veckan? P Sent from my C6903 using Tapatalk
Hjälper ju föga om tex de andra operatörerna köper trafik via Telia. Telia har ett ganska stort nät där de äger linorna och inte som små andra...
Beror väl på hur luckan gick sönder. Allt är inte svart och vitt :-P. Är väl en del som lyckats göra något och sabbat luckan och försöker få det...
:-(. Svenska busschauffören "det kommer bli förbannat dyrt att åka dit" bara för jag måste ta buss4you i typ 30 minuter. Satans kollektivtrafik...
Jag! Jag! Jag! Ironin flödar. Sent from my C6903 using Tapatalk
Självklart, får väl tillägga att jag siktar på någon med en full servicebok. Lite sugen att betala mer och köpa från en betrodd bilhandlare typ...
Jag förstår att "när rasar motorn" är en likadan fråga som "hur långt är ett snöre". Men finns det några siffror mellan tummen och pekfingret när...
Vad blir det idag, typ 5-6h bussresa för jag ska till två olika kontot för utvecklingsamtal. Känns lite skumt att ha det på jobb. Jag vill ha...
Gratulerer med dagen! Woop woop 200 år. Ang flytt, fick en polare flexa ut 2h från jobbet för flytthjälp som bara tog 20-30 min. Han var lagom...
Min ingifta farbror gick boet natten till måndagen, lungcancer och 3 tumörer i hjärnan. Fi fan. "bara" 58 bast. Men somnade lugnt och stillsamt i...
Jamen vad vi snacka om då? ;-). Regn och regn här, fan. Hoppas det är fint väder imorgon. Sent from my C6903 using Tapatalk
Done! PM! Go go go!
bvb; är du något bra på mockups av appar eller?
Nu sitter ju dock Google på saker som är closed source. Fanns ju trots allt många som jobbat med NSA et al innan Snowden blev en visselblåsare....
Jag tror det är lite väl mycket foliehatt och tro på fjärrstyrning för att sega ner telefonen. Ju längre du har telefonen, ju mer skräp samlar du...
Jag skickade ett långt pm till indika; som snubben skulle svara på. Angående funktioner och regelverk ändringar för att underlätta det för båda...
http://youtu.be/mkZxj3NuIrY Ping bernard; och mannyb; störtskön bill bailey! Jag har varit förkyld i snart två veckor, va fan. Sent from my...
Fel. Lol
Det handlar väl inte om något krav eller skyldighet att tillgodose behovet, det är ju snarare om tjänsten ska vara laglig eller ej, det är ju...
De fyller 200 år! Jag har en tanke/hypotes att oljeschejkar är mer bekväma folkdräkter än vad en svensk folkdräkt är. Ser ju inte ut som man...
Det låter ju vettigt och en bra förklaring!
Saknar du helt analysförmåga eller? Sex och att ha barn behöver inte betyda samma sak. Fan idag behöver du inte ens det ena för att få det andra....