Separate names with a comma.
Men ponera att du hade ett behov. Skulle du skaffa den med tanke på recensionerna av bleedingen och flexet? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Så du skulle inte skaffa den eller? Om jag har förstått det du skrev Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Nja, sett en rand högt upp med bleed på vissa. Och ja det är min största oro. Att den flexar lite är ingen fara då Nexus 5 också flexar lite. Btw,...
Om jag har fattat rätt så ska det gälla hela tiden Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Ingen bleeding? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Det stämmer. Vad jag har sett så är det runt 11GB kvar, vilket är mindre än vad min galaxy Nexus, Nexus 4 och 5 har som total space Skickat från...
Såg också det med gröna linjen. Ska åka den snart. Själv så stod vi i Älvsjö i typ 5-10 min nyss Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Håller med. Inge roligt alls Pga ordningsproblem vid Stockholms Södra Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Samma här Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
En del snö i Stockholm tyvärr. Hata snö Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Okej. För jag har sett att det på vissa YouTube videos har bleeding i toppen Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Någon blacklight bleeding? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ska se lite mer recensioner o se hur ofta som jag ser bleeding i toppen på N9:an. Annars kör jag nog på Nvidia Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Ja, jo. Men jag vill ha rent android från att jag köper plattan :). God morgon förresten Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Och vart finns det att flasha? Inte på XDA nu iallafall
Fråga inte mig, fråga Comviq. Jag citerar följande sida: https://m.comviq.se/fastpris245-6gb
Det där Comviq erbjudandet gäller bara för dom som har kontantkort och som just nu tankar Fast pris 245:- bara så att du inte missförstår :)...
Vad jag vet ja. Dock så kommer du inte ha så bra 4G stöd, det är väl det som man måste tänka på Vill ha rent android så som Nexus 9 och nvidia...
Okej, hur fungerar det med telefon som t.ex Nexus 5 som har en släde som man lägger sim-kortet i, hur går det om man har en adapter? Sent from my...
Har läst att dom har typ fastnat i sim-kort hållaren Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Jo, visst finns det sånt :). Dock så är jag lite rädd för att använda adapter Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Jo, problemet är väl att dom använder olika typer av SIM-kortet, och jag kan inte få ett nytt sim-kort från Fogg Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Gahh! Behöver ju en ny tablet, men kan inte välja mellan Nvidia Shield tablet eller Nexus 9. Har läst att Nexus 9 har backleed högst upp, och att...
i o med att man byter kernel, betyder det att man måste återställa kernelen när en OTA kommer?
Hur är det då? Då jag tänkte skaffa en Nexus 9 och vill kunna roota. Om du har någon how to tråd så får du gärna länka :) Skickat från min Nexus...
Se där. Jag rootade min Nexus 4 som kör Preview igår med SuperSU, gjorde som normalt. Någon skillnad på rootningen på Nexus 9 Skickat från min...
Om du inte har någon täckning när du är underjorden så skulle jag rekommendera att använda flygplansläget, det kommer spara mycket ström. Sedan...
Jag är riktigt nöjd, och för mig håller batteriet enkelt en hel dag om jag inte GPS:are med skärmen på i mer än 2 timmar. Om jag inte GPS:are så...
Jag hoppas dock på 15:e för jag vill också ha en Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Skulle inte tro att den kommer före utsatt datum
Asså det är fan helt otroligt med The Verge! Dom är nå så in åt helvete Apple fanboys, det är nästan så att dom är mer än MacWorld, och det är...
Om dom kör samma tid som Apple gör (10:00 lokal tid) så är det 19 ikväll
Intressant! Min N5:a tar som sagt QI:en utan problem med samsungen men inte N4:an, samma fel som dig, och då är min på ca 1A Sent from my Nexus 5...
Dags att besöka Comic Con Sverige i Kistamässan Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Jag har inte fått något sånt än
Det ska gå, testa Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ja.
Öö, både Nexus 5 och 6 stöjer alla svenska 4G band om man köper EU versionen. Tänker du på att USA versionen inte stödjer 800/900 band på 4G?...
Tack, nu vill jag ju ännu mer ha den Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Har inte gått o anpassa den i stock rom. Det är bara custom roms som du kan det Sent from my Nexus 4 using Tapatalk