Separate names with a comma.
Woho, fick mitt röstkort förra veckan. Nu gäller det bara komma fram till vad man ska rösta på, men tror jag har en bra koll redan. Sent from my...
Sjöslaget? Sent from my C6903 using Tapatalk
Haha, nu när jag tänker efter så kom jag på att jag ringde för ägaruppgifter. Men gratis var det. Var så länge sedan jag experimentera så jag...
Ja, det som kostar med sms är gratis om du kör via nätet, deras app eller ringer. Sent from my C6903 using Tapatalk
Fan, nybörjarmisstag att inte använda transportstyrelsens hemsida (eller t.o.m deras app) ;).
Hur kan man inte älska Avinor. Flyget jag skulle flyga med ska ju landa här först. Hade beräknad ankomst 08.54, ja. Imorgon. Sent from my C6903...
Bah humbug. Jävla Widerøe vars flyg är försenat, typ 20 minuter. Jävla skit. Tre Dahls ping indika; hjälper inte heller att jag har ett spädbarn...
Så den påminner alltså om [IMG] Sent from my C6903 using Tapatalk
Du pingade utan b. Du har ju haft två val men bara ett byte (när du registrerade dig och bytet). Sent from my C6903 using Tapatalk
Pepsi är ju äckligt, trodde det bara var norrbaggar som drack det. Ascii; ganska säker du pingade fel. Han nickar väl mannyb och inte manny? För...
Skärp dig nu indika; det där makes no sense. Länkar det något om man sitter på desktop swedroid? Kunde inte skicka bild i pm och är för lat för...
Det där låter som en dröm ;-). Jag vet att jag hade mitt problem innan och efter uppdateringen. Sent from my C6903 using Tapatalk
How about no? Gör något annat om du verkligen måste titta på något? Typ irc. :-P Sent from my C6903 using Tapatalk
Men ibland är ju wifin igång trots att jag inte satt på den. Det är ju det som är problemet, att ta bort det meddelandet är ju bara som att blunda...
De nya företagen? Det är samma gamla företag, det handlar bara om att bolagen inte vill smutsa ner sitt egna märke med "lågpris" utan de skapar...
Jag har exempel som är nyligt. Att folk är lika värde och deras död är lika värde och att alla borde få samma respekt när de gått bort. Att tycka...
YALLA. Dra inte en mention om du ändrar inlägget så snabbt så man inte ens ser att du har ändrat det. För jag fick 2 meddelanden att du hade kört...
Kom tillbaka till ircen fan. Och ge mig bullen! (jag är out of town på business så är afk). Sent from my C6903 using Tapatalk
Tagga indika; så händer säkert saker ;-). Men till viss del känns det lite ot. Sent from my C6903 using Tapatalk
Skickade två hårddiskar till min mor (från Norge till Sverige). Jösses vilket problem det var. Norska posten blev rädda och krävde två papper på...
Så länge som personer som "stämplar" andra personer som rasister INTE begår något brott som t.ex förtal, kränkning eller annat så får de ju tycka...
Du är ju emot demokratin om du (läs man, lät som du var mot DDs lilla tanke) inte respekterar utfallet av ett demokratiskt val. Brandmännen for...
Idag helt random när jag kom till kurslokalen (i en stad där jag inte bor). Men oftast ser jag det när jag är hemma, dvs när jag kommer hem från...
Varför läser du inte hela artikeln du läser? De ville höja från 200 kr till 450. Sent from my C6903 using Tapatalk
Allt är ju bra, förutom CSN påminnelse avgiften :-(. Sent from my C6903 using Tapatalk
Sådant är kul, bara köpa biljetten och sedan ta reda på om man kan åka. Är väl gjort 4 gånger och bara en gång var jag tvungen att avbryta och...
Fattar inte riktigt, under inställningar har jag det avstängt men ibland körs den igång, är jag totalblind för under avancerade inställningar...
bvb; kan inte ändra posten. Men tuggummit är internskämt :-P. Sent from my C6903 using Tapatalk
Jag har två bilder, jag snapchattade massa som jag inte sparade :-P. [ATTACH][ATTACH] Andra Sent from my C6903 using Tapatalk
Hemsidan du länka till, vid mer info om fartyget - typ kontakter eller build blev jag promptad att logga in. Den där databasen är inte gratis så...
Logga in! Har jag hjälpt till och bygga den? :-P. Har hela imo databasen som innehåller alla världens skepp och vilka som tillverkat delar till...
Ja, fy fan. Lite rätt åt han att han får gå till Ålesund, som är en jävla fin stad att semestra in men fan så tråkig att bo i. Där vann Norling...
ASR; Echoes; (men mest Asr). Just Kanada har ju något för "unga" (vet inte om det är under 30 eller 35) som ger arbetstillstånd. Kriteriet är att...
Är det laddningsdockan? Den jag fick med min Z1 är riktigt sweet. Fan värt att slippa slita på luckan och packningen. Men Dirk Diggler; tror jag...
Judas! Försöker snika som Bosman och blir ägd för att engelska klubbar inte vill pröjsa utbildningsbidraget. Fi fan. Känns som han kunde gett...
Jag kommer väl inte ihåg. Några här gör ju det. För övrigt är jag i Ålesund på kurs. Sent from my C6903 using Tapatalk
Hitta inget från norska cmore iaf. Ha Echoes; och om det är Hänglås; träffade precis Dyrestam (Aafk) på Hummer och Kanari. Sikket svin. Sent...
:-(. Klagade över dålig kvalité och fick svar "du ska vara glad att du fick det så billigt". Cmore sug. Sent from my C6903 using Tapatalk
De tar ju 299 :-(. Det är cmore sport för 299 som gäller. De sänds på live 4 och skit :-P. Sent from my C6903 using Tapatalk
Nej det har det inte :-(. Och sedan mina deals jag hade var ju access skit så jag var tvungen att köra vpn. Ack så jobbigt. Edit. 199 kr känns...