Separate names with a comma.
spröt
Demodulator
Hår
Min favoritfilm för tillfället är The Expendables. Machete är också förjävla bra. Älskar fan såna typer av actionfilmer :D
Tall sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Död sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Egg
Matta
Träd
"Piraternas Vik" har ett väldigt bra utbud av filmer ;) har också ett högst förnämligt pris också ;) sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Legend of The Seeker sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Den andra saknar en del av ena skruven, och så glappar den. sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Såg Machete nyss - i HD. Riktigt Nice actionfilm ;) 9/10 sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Medar sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Kräm sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Han/vi har en Compaq 1720 skärm och ett Nvidia GeForce G100 kort. sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Släde sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Minus sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Igår var det Oboypulver och idag är det ägg :D sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Filt sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Tattarkarlsson sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Nähä? :D sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Skulle en VGA-kabel funka? sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Len sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Enok sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Kudden
Granat
Sägen
Jag har inte heller egen dator eller tv och jag lever ännu.
Penna+papper+skriva upp kod = win? Men visst, då kanske man glömmer bort var man lade lappen :D
^^^ Också denna: http://www.youtube.com/watch?v=UPHuE5pDlEs&feature=related
Helvete
SAS sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Trålare sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Ändå sitter du vid en dator och skriver detta. Skrota den och skaffa papper och penna istället. Dator är ju ren lyx om man tänker i dina banor....
Johan Rheborg
Ja precis, vad fan har hänt med dagens föräldrar? Hur kan barnen någonsin förstå pengars värde när de får så mycket som de gör i julklapp och...
Aldrig sett sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
Nej men jag såg nyss att jag har rikligt med mjölk och Oboy-pulver, hähä ;) sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro
"Köpte" lockbot Pro nyss och den är fan asnice! Mycket bättre än minins stock. sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro