Separate names with a comma.
Vill nu också äta godis när alla postar bilder på det :(
Vad härligt! :D
Glömde tagga först och redigerade sedan inlägget, tyvärr får man ingen notis då :(
Hehe jo det ska jag :)
Hehe tog den i guld metall och svart innanför "glaset". Får bli en seiko nästa gång. Min rolex jag fick av farfar har funkat hur länge som helst....
Grattis på födelsedagen, hoppas på att du får en fin dag med vänner/familj! :) @dannejanne
Fick bli en rolex gmt 2 som jag beställde igår. :P Nästan alla piloter hade sån förr i tiden haha. :) Var det inte så att du behövde några länkar...
Samma här haha :P
Liten och rymlig för små händer, och grym prestanda! :D Minus är då designen, föredrar 6ans :)
Funderar på den :)
Mycket viktigt att smörja saker som vrider sig och rör sig konstant. Hur du än gör se till att smörj till :)
Nu flyttade jag eftersom indika nände tidigare att hålla ämnet i biltråden, sedan hände igen och några inlägg flyttades. Så jag flyttade eftersom...
Huvudsaken är om vad man diskuterar, om jag ser en fråga här om iphone så skulle jag flytta den till iphonetråden pga 2 anledingar. Disskuteras...
Det som man disskuterar om har disskuterats i en annan tråd som handlar om det ämnet så anser jag att det bästa är om inläggen flyttas dit. Ibland...
Det har varit ett pat inlägg från förut också. Jag menade inte att vara otrevlig på något sett när jag skrev att se till att bil disskusioner ska...
Aha hehe, föredrar designen på r34 faktiskt. Men evo 8 slår alla nissans ;) Kommer flytta dina och mina inlägg till biltråden! SE till nu att...
Bara concept photos, ingen bild på äkta väl?
Stolt över dig! :) <3
Köpte 1 iPhone 6s 64GB när jag var i Sverige den kom med 9.1 :)
Kommer nog senare iår eller 2017. Läste någon artikel om att operatörena inte hade några planer på detta och VoLTE ännu :/
F.lux har funnits på App Store förut sedan togs det bort och funnits enbart i Cydia. Så det har funnits den funktionen för IOS länge med tanke på...
Funnits app för det sen jellybean vad jag kan minnas iallafall :P
So racist! Kommer stå på media med stora rubriker! :(
Jag vill! vad är det för något? :o
Vilken modell av S4 är det precis?
Hahaha XD
Oups, menade IOS. Men jag är påväg att återgå till android igen och ha iphone endast på jobbet :P Trött på ios måste jag erkänna...
Äfter ha uppdaterat tilli os a 9.3 så har det slutet ge notiser :S
Tapa Tapa Tapa Tapa Tapa Tapa TappaTalk KappaTalk är inte min vän idag :(
Kan du vara snäll och citera mig? :)
Aldrig gjort ota så vet inte hehe :P
Vad menar du?
Du använder det för att återvända till lollipop med supersu. Finns säkert sndra metoder bara den jag kom på, står säkert på google. :P
Du nergraderar inte BL, du flashar bara KK om du är på LP för att få root utan att knox ändras. Sen från odin pro appen SuperSU och sen LP efter...
Om du redan är på LLLIPOP så nergraderar du till KK men innan kolla software version Settings, About Phone så du laddar ner rätt bootloader fil :)
Böja följ denna guide för att få kitkat root. Sen ladda ner bootloader för den version av firmware då är. SuperSU och Odin pro mobile app. Välj...
Jorå :)
Om jag hade bostad där så kanske... Inget fel med stränder och minst 15+ dygnet runt :)
Det är långt ifrån mig haha, behöver en båt typ :P
Om man ska till Okinawa eller inte :P