Separate names with a comma.
Haha. Har lugnat ner mig lite. Min gamla deal breaker med SwiftKey har att inte kunna ha 3 språk samtidigt. Något som gick med original. Men...
Har det redan. Bara inte "orkat" installera det. Men får väl köra det igen :-( Sent from my C6903 using Tapatalk
Haha snyggt. Den inställningen heter quick full stop när man har det på engelska. Men jag funderar på om det inte är så att den reggar punkt...
Noll koll. Tycker.jag har gått igenom allt men kan inte se :-(. Nästan så jag funderar att dra en fabriksåterställning för jag.har för.mig.kan...
Dirk Diggler; Tips vid bra väder är att cykla och enbart tänka på att cykla dit. Tex till Landvetter eller Härryda så måste du cykla tillbaka för...
Ja. Det är tyvärr original :-P. Har ett större problem än att rensa ett ord ur ordlistan. Nämligen att när jag skriver snabbt blir det för fan...
Jag blir galen. Tangentbordet älskar att lägga in punkter så den tror att man är klar med meningen. Hittar inte den inställningen när jag bläddrar...
Nu måste du skämta? Är du dum på riktigt eller trollar du bara? Snacka om OT som redan är rapporterat. Varför begå fler brott för att något brott...
Bump. Fanns ju som klistrad tråd tidigare. bernard; mannyb; släpp böckerna och kom in i matchen :-P Sent from my C6903 using Tapatalk
Det är inte så klokt att uppvigla till brott då det också är ett brott. Ett öga för ett öga lämnar hela världen blind... Sent from my C6903...
Du har missförstått mitt inlägg helt. Det var inte meningen om du/ni läste mitt inlägg och tolkade det som jag menat att du avrådde mot...
Helium tycks inte vara brandfarliga alls enligt internet. Däremot kan behållaren explodera vid brand. Herren tänker kanske på väte? Sent from my...
Ja, eller så säljer du själva kontot eller blir hackad. Citera rätt för fan. Sent from my C6903 using Tapatalk
När jag var en liten parvel så fick vi avslagen coca cola. Avslagen genom att röra runt med sked för att bli av med kolsyran. Detta när vi var...
Får säga att jag till viss del håller med dig. Skulle definitivt köpt från dig jämfört med någon mindre känd forumit. Glad att jag aldrig varit i...
Det löser ju inte det här problemet ändå. Han har ju gjort flertal bra affärer tidigare. Är ju så på de flesta marknaderna där man får...
Vad menar du med klicka? Vill du ha ett högt ljud när du bottnar kontakten? Min är mjuk och det krävs ändå en del kraft. Tyst som få. Sent from...
Grimasera och ögonen var dock effektiva sätt att skrämma mig som liten och tvinga ut mig alt sluta grimasera. Så det kanske ska användas om jag...
Just jävlar den glömde jag. Hade ett snack med några om en särskild mina föräldrar berätta. Att det var farligt att åka med heliumballong i bil...
Att det tar tid är ju en helt skild sak från att det inte sker något. Men genom att inte polisanmäla tillåter du det fortsätta. Så det är dumt att...
Väldigt intressant! Men i det specifika fallet så har jag samma kläder och samma känsla (jämfört när det annars brukar vara en norrlänning och en...
Var en vinter (en vecka) i Strängnäs och där var det runt -20 om jag inte minns helt fel. Den kylan kändes inte lika bitig utan ganska torr...
Det är ju inte så svårt att lyfta på luren och ringa mamman? Antar ni har kontaktuppgifter till Andreas. Ganska dumt att hålla på och spekulera....
Idgi :-(. Sweet. Har två enterprise diskar från WD. Den ena har under en längre tid fått read block errors men ändå blir den godkänd i SMART....
Businessclass.se ftw. Borde ha en del hotell i Miami. Sent from my C6903 using Tapatalk
Läst https://blog.dropbox.com? Antar det har med ditt problem att göra. Sent from my C6903 using Tapatalk
Natten räknas inte! Sent from my C6903 using Tapatalk
Vad är det för sega? Sent from my C6903 using Tapatalk
Jösses så dåligt gjort. Och vad ful den är utan nätet. Nätet har sjukt små hål och ganska många. Kan ju hjälpa till att minska mängden vatten som...
Snön/frosten har kommit! Lite sent. -3. Fan hoppas inte vintern håller i sig till typ maj eller något. Ge mig vår Sent from my C6903 using Tapatalk
Pamplona ska vara sjuka fester. Vet inte om man behöver ha en inhemsk vän för att komma till de bästa festerna. En spansk polare berättade om...
Min rygg, har varit kass sen mellanjulen. Ont som fan i ländryggen. Ibland kan jag inte ens sitta. Undra om det är dags för en kiropraktor :-/....
Beror på vad ni vill? Men folk verkar ju gilla det dära kröka och bara träffa skandinaver på semester. Så det är väl bara ta något utav...
Ligger i "att köpa"-listan. Men just nu så börjar jag fundera på att köpa en lägenhet istället. Ska flytta snart också.
När sade jag att könet spelade roll? Jag menar precis som du att det inte spelar någon roll. Men att det är ett feminint ord är fakta. Att du...
Lewl. Ubuntu (13.10) default. [IMG] Edit: Har awesome WM och inte unity.
islandmountain; Firefox default: [IMG] och sedan vad jag tycker är finare. [IMG]
Men egentligen så borde man kunna skriva hon eftersom människa ses som ett feminint ord. Det vet folk, det lärde man sig i skolan. Att folk känner...
Det kliar rejält i köpfingrarna för att göra sådana småsaker som förskönar vardagen. Sent from my C6903 using Tapatalk
Är det klart att hen blev blåst? Känns ju jäkligt tråkigt för hen. Du verkar inte vara den som enbart är självgod och sitter och skrattar och...