Separate names with a comma.
Sen undrar man ju om LCD'n är Full-HD eller endast HD-ready...
Båda är i stort sett lika snabba, men personligen tycker jag Dolphin är mer användarvänligt. Opera Mobile är dock mycket snabbare än båda nämnda...
Nej. HQ betyder High Quality och det betyder alltså hög kvalité. HD betyder High Definition och betyder hög upplösning. Du kan ha HD, men att...
Nej, du måste öppna programmet och välja unroot. Då kommer den köra en exploit för att ta bort root-rättigheter. Efteråt kommer den inte finnas...
Den kanske är mer som PSP Go. Sent from my E10i using Tapatalk
Den spelar dock in i HQ för det är ju skillnad på högupplöst och hög kvalité. Sent from my E10i using Tapatalk
Du kan även installera gingerbread-temat Sent from my E10i using Tapatalk
testa söka på home smack. Det är en home switcher jag använder.
För att kunna få användning av en Homescreen så måste du ha en slags Home Switcher, som t.ex. denna
Som sagt så har skaparna bakom ADW Launcher nu släppt en betalversion som heter ADW Launcher EX, och finns på Appbrain för ca. $3.4. Inte...
Klassikern: [img]
Haptisk återkoppling tar man väl bort i inställningarna för tangentbord?
osäker
Lasagne
Har du sett om du har några tjocka betongväggar emellan? Du vet väl också att det är stor skillnad på hög signalstyrka och hög signalkvalité. En...
din mamma
Det finns vissa som har en hjärna lika effektiv som en halv hos en annan, om du förstår vad jag menar. ;)
Vad jag skulle med det till? iOS är ett operativsystem precis som alla andra.
Snygg: Ja Överpris: Så inihelvete överprisad Apple: Nackdel nummer 2 Kan man inte dual-boota iOS och Android?
Vitsen med de breven är att lura folk på pengar. Den grammatiska kvalitén i nämnda brev är oftast osammanhängande och väldigt ofta skriva endast i...
Det där luktar bedrägeri lång väg. Låter också snabböversatt med en online-översättare.
Oj. Bilden var lite fel. Skulle vara en iPhone 4. Uppdaterat bilden nu.
Choklad
Haptisk återkoppling stänger du av i inställningar någonstans.
Detta :D
Denna mobil ser inte helt fel ut. Synd om priset bara. [IMG]
kyla
Undrar hur den stabila versionen kommer bli? Jag tänker ännu inte testa FF 4, för jag gillar direkt inte beta-versioner.
[spoiler] Kör med bilderna såhär istället. På så vis kan man se hur bilderna ser ut utan att behöva öppna dem i en ny tab/ruta, och de är gömda...
Den finns inte på Market. Du får skaffa den på annat vis. Sent from my E10i using Tapatalk
Permission 644 betyder read/write, read, read. Alltså read/write på den första och endast read på de andra. Sent from my E10i using Tapatalk
gmote eller teamviewer kör via wifi iaf.
Follt på bilen i grejor Sent from my E10i using Tapatalk
skogsturken
Dricka Sent from my E10i using Tapatalk
Läs.
Det är för att betygen i Grundskola/Gymnasium är ett skämt.
blågult