Separate names with a comma.
Well, jag har ett D-brand skydd på baksidan då jag fick repor vid kameran, men jag tycker mer om N4:an ändå Skickat från min Nexus 5
Och jag tycker att Nexus 4 var bättre än Nexus 5 byggmässigt. För övrigt, vad säger ni om en Z2 tablet? Fick testa en då en vän till mig ha,...
Men ni fick en varm sommar va? Skickat från min Nexus 5
Nej, men i o med att jag är där så mycket så tycker inte jag att Hallon är bra för mig iallafall Skickat från min Nexus 5
Ok. På mitt kollo (som jag är på varannan helg), så har 3 knappt täckning eller ingen täckning alls beroende på vart i huset man är Skickat från...
För mig är inte hastighen ett problem. För mig är det mer täckningen. Hastigheten är det inga problem med, när man har täckning Skickat från den...
Du kan, lägga till surf varje månad om du vill hos Comviq också Skickat från den gamla Galaxy Nexus telefonen
Jag säger Comviq. För mig fungerar det bättre än 3, och jag har inte hört att Hallon ska 4G än Skickat från min Nexus 5
Och där kom åskregnet till Bromma Skickat från den gamla Galaxy Nexus telefonen
Och då har man installerat allt som man måste göra när man skaffat ny telefon Skickat från min Nexus 5
Ingen åska i Bromma heller Skickat från min Nexus 5
Åska? I Stockholm?
Nej, han menar att täckningen inte är bra när han åker tåg Skickat från min Nexus 5
Ja, så länge du är ansluten till 3 DK så har du samma priser som om du använder 3 SE. Kom dock ihåg att om du ansluter dig till något annat nät i...
Jag hade tänkt att använda det på mitt kollo, men där vill inte WiFog fungera fastän Fogg och 3 fungerar där. Skickat från min Nexus 5
Min iPad 2 3G används, av mig, mest som GPS (Waze) när jag åker med kollot och med familjen. På kollot används dock min iPad en hel del till spel...
Jag tror att det har varit påtryckningar då det stod följande i Play Store changeloggen [IMG] Skickad från min awsome Nexus 4
Skaffa ett lokalt sim-kort. T-Mobile är generösas gällande surfmängd i US, men det beror på vart i US du ska vara i. I större städer kommer...
Uppladdaren kan välja att inte tillåta uppspelningar från mobila enheter
Jag skulle bli väldigt förvånad om du inte blir det då du byter till en helt annan operatör. Tror dock inte att dom ger avbeställningsbetalning om...
Det beror ju på om han vill få en slutfaktura på 3 månader från Telia
Du har en uppsägningstid på 3 månader i o med att detta abonnemang är startat innan dom nya reglerna den 1:a maj så du har 2 val. Vill du få en...
Kan meddela att jag fick nu information om vad dom gjorde med min telefon. Felbeskrivning: NFC funkar inte! Återställt och testat med 3 olika...
Kan tipsa om HP Slate 10! Kostar runt 2k och har ok batteritid vad jag har läst
Jag har haft samma problem på min Nexus enhet. Dock så har jag bara använt den i ca1 vecka, så skickade in den på service
Kan meddela att man i Android versionen har kvar signaturen men att man själv måste skicka in något [IMG] Skickad från min awsome Nexus 4
Jag är en klant. Bokade en biljett att åka 11.21 istället för 10.21 just för att jag inte skulle behöva gå upp så förbannat tidigt, men typiskt...
Google+ har det :) [IMG] [IMG]
Samma telefon har både haft WiFog och Fogg. Fogg fungerade där, WiFog fungerade inte, med samma telefon
Spelar ingen roll vilken telefon man har på det stället, det är dålig mottagning oavsett telefon
Kommer åka härifrån om ca 1 timme så, men i o med att min vän, också kör 3 kan steama videor här ute om han har sin telefon i fönstret, vilket jag...
Ja, det har jag också försökt, fungerade 2 gånger, sedan nope, då jag inte kan göra det om den inte har laddat lite av videoklippet
Well, ser inte den ladda (en gång såg jag att det blev lite grått på linjen, men inte mycket hade laddat då), har väntat några minuter. Och nej,...
Den som följer med i CM 11, vilket är AOSP webbläsare
Testade nu, samma sak. Laddar in sidan, jag trycker på play, för att se reklamen, men inget händer då.
God natt allesammans
Vet inte. Tror det då du behöver appen.
Har du aktiverat sim-kortet?
1. Finns inget Wi-Fi som jag kan ansluta till här. 2. Det var avstängt sedan innan pga punkt 1 då det bara finns ett Wi-Fi här, som 1. är dolt. 2....
Den vägrade först att hitta nätet, startade om telefonen då, den hittade nätet då, men laddar inte reklamen som sagt