Separate names with a comma.
Haha. Det var ganska fascinerande att bo vid friggagatan. Trots förbudet så knastrade det gott från många av bilarna. En vinter när dåvarande...
En bild säger mer än tusen ord. Och jag är lite lat. Sent from my C6903 using Tapatalk
Varför inte? Har fungerat på alla mina siter. Det är ju inte liveupdates. Sent from my C6903 using Tapatalk
Tunneln med 3g (ingen lte) stendog. Får testa at andra hållet med :-P Sent from my C6903 using Tapatalk
Grattis Echoes; väldigt storsint av dig. Du måste ha tagit många kurser hur man för en diskussion. Allt jag skrev i föregående långa inlägg...
Får testa på måndag, det är enbart på kontoret problemet finns :P
Hänglås; jag gav upp. Jag kunde bara inte skriva det där inlägget ovan från telefonen. Echoes; för övrigt försökte jag sedan tidigare avsluta...
Ok, here it goes. Jag citerar dig trots att jag gud förbjude får citera dig. Top notch, kalla oss ikke läskunniga. Då går vi tillbaka och...
Lol. Tänkte inte på det. Ja, 3G sitter jag i princip konstant med. (När det inte står 4G). Har märkt att den har en tendens att totaldöda...
Jag fick mitt nya 4G kort häromdagen. Inställningen är lte preferred. Här på kontoret finns det 4G uppkoppling så givetvis vill man använda det....
Tänkte ropa på admin/mod att bryta upp några inlägg. Fattigdom och folks rättigheter får vi inte glömma. Och hur USA agerar för rättigheter och...
Echoes; du har definitivt inte läst något jag skrivit. Gång på gång så har jag påpekat att man kan arbeta på flera plan samtidigt. Sedan får du...
Echoes, det var du som skrev om utsläpp från bilar. Och har du ens läst vad som skrivits? Sent from my C6903 using Tapatalk
Superstefan; Dirk Diggler; Echoes;. Fan, angående detta med att fine kör med dubbdäck i Norrland. Så varför inte titta in på Norge och Finland...
Vi kan inte heller bortse att AB (och de andra) är jäkla bra när det gäller att direkt ta nyheter ifrån flashback. Vad är kvalité? Kan ju...
Populär javisst, frågan är hur bra det är. Den är väl snarare ökänd (precis som VG i Norge) hos internetfolket, men vi är trots allt en liten...
Det är inte exakt samma känsla :-P. Fast frågan är varför jag tog bort bakre skyddet. Sent from my C6903 using Tapatalk
Aftonbladet lol. Läs typ Roberts skit när han bara drar paralleller till före Hitler och skit. Fy fan att sådant får kallas journalistik. 8ggr mer...
Jag offrade en nagel. Kollar man riktigt noga vid kanterna så ser man att (i alla fall på min) att det finns en del utav glaset under...
Det repas galet lätt enligt mig, andra skriver bara att det repas lätt :-P. Jag kör inte med något, lyckades givetvis tappa telefonen igår men är...
En egen tanke jag har, säkert flera.lite lånat från en som ringde in till Christer på P3 en gång. En person har (bör ha) full frihet att göra vad...
Trycker. Det är svårt att lära den här hunden nya tricks. Vilket påminner mig igår när den ballade ur, automatiskt trodde att jag svepte till q...
Haha sista inlägget tog fan tid. Men glad med Z1ans skärm. Får en lirare som en själv att ändå orka skriva någorlunda långa inlägg. Får väl se hur...
Sony loggan högst upp (ovanför skärmen) sitter på splitterskyddet och inte glaset under. Dvs har du en logga har du splitterskydd på telefonen....
Haha jag vet. Jag var ganska uppriktig och skrev att jag vet att Telenor riktar in sig på företag. Men samtidigt så kostar det mer (lite snabb...
Det är du som enbart vill motarbeta ett problem. DU vägrar att ens komma nära ämnet som vi diskuterade, nämligen dubbdäcks vara eller inte vara....
En fyrhjuling ;-)? Skämt åsido. Förbjud det i vissa områden för folks hälsa och avgiftsbelägg det generellt. Folk hatar ju när de faktiskt måste...
Ok Echoes, vad ska vi fokusera på? Fan vi stänger ner alla sjukhus och tar över alla läkemedelsbolag enbart för att få bukt på utsläppet av bland...
Echos, utveckling går framåt. Pm10 är farligt och leder till sjukdomar. Varför inte förbjuda något man vet dödar? Koldioxidutsläpp forskas det...
Va? Du är ju du som tycker vi kan acceptera ett gift bara för det finns ett annat gift. Fan, ricin och cyanid till alla! Ja, jag tar det till en...
Avgiftsbeläggning är nog ett sätt. För att få ner antalet förhoppningsvis en del. Totalförbud leder nog till att luften blir bättre eftersom fler...
Jag har kört på isiga och snöiga vägar har en hel del. Absen har fått arbeta en gång. Och detta var allround däck som fått arbeta i Hemsedal m.m....
Echoes; du är välkommen att läsa hela debattinlägg, skrivet av forskare och ingen svensk skogsmulle som gillar sina dubbdäck och sin V8a. Som...
Nice! Jag har blivit headhuntad till ett nytt jobb, tackade nej till det andra. Fan dessa ilandsproblem. Sent from my C6903 using Tapatalk
Fan, avgaser är farliga så låt oss tillåta asbest och radon. Sent from my C6903 using Tapatalk
Du tog fram logiken att bara för något är dåligt så ska man tillåta något annat som är farlig (farligare). En katalysator förvandlar bland annat...
Fan, man börjar fundera på att byta. Snackade en del med Telenor och hänvisade till den här dealen. Istället får jag den finfina (ironi) dealen om...
Klaga över mac hur mycket ni vill. Jag har inget hjärta för något, jag tar gärna tips på en laptop som har samma sjukt bra trackpad som en mac....
Räcker att pröjsa en liten engångsavgift på en hunka. Men det är en principsak :-P Sent from my C6903 using Tapatalk
Hur går den logiken ihop? Kväve är något du andas in varje dag. Koldioxid likaså, jämför inte det med förgiftning. Med den logiken kan vi slänga...